(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ben hier ook klaar met die baggere nachten zeg! Komt dit misschien door de overschakeling van winter naar zomertijd?!
    Divano heeft dit nu 1 week lang al!
    Sinds de klok verzet is.

All... ben ook ontzettend moe door die slapeloze nachten. Er komt gewoon geen drol uit mijn handen. Ik moet eigenlijk heel mijn huishouden nog doen maar heb er gewoonweg geen zin in en zeker geen puf voor! Heb net maar een wasje weggevouwen en eigenlijk was dat al teveel.
    Wat erg he?!!

Ik wil de zon dan krijg ik meer energie.. nu verrek ik al 2 dagen van de koud niet normaal! Of ik word ziek maar dat denk ik niet en ik hoop ook dat ik dat niet word.

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Hier ook vroeg wakker maar niet door Zoey die slaapt nu beter sinds de zomertijd is in gegaan

Ze heeft dr grote meisjes bed jippie maar we moeten nog wel bij dr blijven tot ze slaapt
    Vannacht was het 1 uur toen ze om ons riep en ze bleef echt in dr bed zitten ( had ik niet verwacht) Kijken wat deze nacht ons brengt.
    Ze heeft van mijn moeder een Hello kitty dekbedhoes een Hello Kitty kussen en een Hello kitty fleece deken gekregen ,
    Nou die kussen en zij zijn nu al de beste vriendjes.

Enne Mir als jij ziek word word ik het ook want ik heb vandaag me winterkleding maar weer aan gedaan en lig nu onder alle 2 me delen van me 4 seizoenen dekbed op bed dus ja het is koud brrrrr.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier brandt de houtkachel ook weer lekker hoor. Het is gewoon weer koud. We zijn gewoon even verwend met dat lekkere warme weer.
    Ga lekker naar bed meiden.

tot morgen!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    slaap lekker allemaal

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Slaap lekker allemaal.

Mel... ik heb mijn elektrische deken ook weer aan in bed want ik vind t gewoon echt koud.
    Ik heb kippevel op mijn armen staan en krijg mezelf niet warm.

De verwarming heb ik niet aan staan. Probeer hem ook uit te laten nu maar valt niet mee want s'avonds ben ik toch wel geneigd om verwarming aan te gooien.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Goedemorgen
    Zoey heeft door geslapen in dr eigen bedje wow zeg en ze slaapt nog steeds,
    Ben benieuwd hoe dr middag tukkies gaan verlopen

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goed zo zoey! Nu volhouden!

Hier helaas Matthijs weer een paar keer wakker en ook nog eens vroeg. Bah:( Zit nu met ons vrolijke spookje aan een broodje.

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Juffie dat is minder :( gelukkig is het weekend

Nou Zoey slaapt nog steeds wow hahaha nu ik ook nog leren uitslapen.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morguhh...

Mel... knap hoor van Zoey! Tot hoe lang heeft ze nu uitgeslapen???

Juffie... vervelend he die gebroken nachten. Ik haat die écht!!!

All... hier dus ook een zeer gebroken nacht. Divano werd om een uur of half 2 wakker. Speen gegeven en hij tukte weer even aan, maar nog geen uur later was ie er al weer en toen ging speen geven niet werken dus proberen stil te krijgen... helaas... toch maar in ons bed. Ook dat werkte niet toen maar naar beneden gegaan met hem en ook daar kreeg ik hem eerst niet stil. Uiteindelijk een houding gevonden waardoor hij wel stil van werd en maar op de bank geslapen tot half 5/5 uur. Daarna ben ik naar boven gelopen met hem en in eigen bedje gelegd en daar heeft ie nog tot half 9 geslapen!
    Nu zit divano vrolijk aan een boterhammetje en te spelen met mijn tupperwaredoosjes/bakjes/dekseltjes.
    Hahahaha hij kruipt nu helemaal t kastje in!! Schitterend om te zien hoe hij bij dat bakje komt wat ie graag wil hebben.
    Zoiets maakt je nacht al mee een stuk minder zwaar maar vanmiddag zal ik wel moe raken denk ik!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Miran jeetje zeg wat zal jij moe zijn. Gelukkig sliep als zoey bij ons sliep door.
    Zoey heeft tot ongeveer 7:19 geslapen en toen zat ze in het hoekje van dr bed en riep ze mama mama en toen ik naar dr toe kwam hebben we nog even 10 min samen in dr bed gelegen.
    Morgen komt dr nichtje logeren kunnen ze samen in haar bed gaan liggen.

Nou het word straks spannend of ze dr overdag slaapjes ook goed gaat doen in dr bed.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Hier ook weer een baggernacht. Stan heeft midden in de nacht flink lopen spugen dus die hebben we in bad gedaan en zijn bed verschoond. Meteen maar even de zure was in de machine gedaan. Hij ging daarna wel meteen weer slapen maar toen ik eindelijk in slaap was begon laura te spoken. Flink hoesten en ophuilen. Heel zielig want ze grijpt weer naar haar oren. Was het maar vast dinsdag.....

Heb ook nog geen sms van Liena terug gehad dus maak me nu toch wel zorgen!!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    maak me ook zorgen om liena.. Hoop dat er snel positief nieuws is..

Dag: oh dat is echt een rotnacht ja.. Beterschap met de kindjes..

Zo etentje met haans werk.. Schoonouders komen zo oppassen..
    Fijne avond allemaal!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    veel plezier juffie en natuurlijk eetsmakelijk hahaha
    Dag jeetje zieke kindjes is nooit leuk maar snachts helemaal niet

Jippie Zoey dr tukkie is goed gegaan ze wou nog even in bed zitten dus dat mocht nou ik ging naar beneden en ben later even gaan spieken en ze sliep ( foto op FB)
    ze heeft 1,5 uur geslapen

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hoi meiden...

maak me ook zorgen om Liena. Ik hoop natuurlijk dat de kleine onverwachts naar huis mocht en dat ze gewoon niet aan internet toekomt omdat ze heel veel visite heeft. Het vervelende is natuurlijk ook haar moeder he. Ik hoop niet dat daar iets mee aan de hand is natuurlijk! Jeetje Liena heeft t er maar zwaar mee. De angst voor haar kleine man en dan ook nog de angst voor haar mama.
    Hoop zo dat t niet ernstig is allemaal.

Dag... beterschap met de kleine man meis! Zielig hoor dat ze zo ziek zijn.

Juffie... smakelijk (je zal wel al bijna terug zijn denk ik zo maar toch even iets laten weten aan je)

All... ben brak en reageer dat op de kinders af. Weet dat dat niet mag maar ze vreten nu ook alles uit wat tegen de regels is. Daarbij is de oudste gaan werken vandaag en die is nog steeds niet thuis geweest. Die is vanaf vanmorgen 08.00 uur weg en hij zou tot 17.00 uur werken en nu is het 19.00 uur en nog is ie er niet. Heb al gebeld gehad maar pakt de telefoon niet op.
    Fijn... dat ze moeders niets laten weten!!!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Melanina: fijn dat het slapen zo goed gaat!

MIran: Hoe laat was hij uiteindelijk thuis. Vervelend inderdaad als ze dan de telefoon niet opnemen..

Was gezellig gisteravond. Eerst wat gedronken bij haans baas. Die hebben nieuw huis dus kon ik dat ook even bekijken. Toen heerlijk gegeten. We waren ron 23.00 thuis ofzo. Was erg gezellig. Beetje jammer dat Matthijs weer ging spoken.:( Uiteindelijk heb ik hem gewoon maar een fles gegeven om 4 uur:). En om 7 uur was hij gewoon weer wakker. TOen is haan er uit gegaan..

Zo maar eens rustig douchen aankleden.Zo eerst naar de kerk en dan vanmiddag verjaardag van mijn schoonmoeder..

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morgen...

Juffie... fijn dat je een leuke en vooral lekkere avond hebt gehad. Jammer dan dat Matthijs is gaan spoken maar lief van je haan dat hij de "ochtenddienst" van je overnam.

Didier was om 19.10 uur thuis. Hij had doorgewerkt. Is wel fijn voor hem want krijgt ie volgende keer lekker handje contantje uitbetaald voor 11 uur! Voor een jongen van 15 is dat dan best veel!
    Gisteren nog met Ebony naar de hap geweest. Die had een vinger in haar oog gekregen en zag vanaf dat moment alleen nog maar in zwart-wit beeld. Kon en kan er nog steeds geen voorstelling van maken. Ze heeft zalf gekregen want ook de hap en de dienstdoende oogarts weten hier geen raad mee. Nu klaagt ze nergens over dus zal wel mee vallen.
    Toen ik om half 9 thuis kwam kwam divano net uit bed. Hij sliep nog steeds. De buurvrouw had hem dus veelste vroeg de fles gegeven en dus ook te vroeg te bed gelegd. Met als gevolg dat divano dus klaarwakker was om half 1 s'nachts. Toen waren we nog wakker dus pamper verschoond en nog maar een fles gegeven. Wij waren echt moe dus gewoon mee naar bed genomen en tussen chris en mij ingelegd en wonder boven wonder sliep ook meneertje weer gelijk aan en heeft dus heel de nacht in ons bed geslapen en heb ik heerlijk kunnen genieten van een ongestoorde nachtrust. Om 08.00 uur hield divano t voorgezien maar hij lag dus al vanaf gisteren 20.00 uur of eerder in bed. Dus hij heeft een flinke nacht gehad. Nu is ie vrolijk rond aan t spelen/lopen.

Ik denk dat ik vanmiddag nog maar even mee tuk met divano.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    juffie... gefeliciteerd met je schoonmoeder!!!

18. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Fijne zondag!!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    rosa... jij ook fijne zondag! Hoe voel je je? Gaat alles wel lekker ook met de meisjes??
    Alweer 10 weken zeg!!! wat gaat dat snel of vind je zelf niet zo snel gaan?

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nog geen nieuws van Liena??

Durf ook niet te bellen.. Heb wel een vast nummer maar toch...

Deel Deze Pagina