(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... super zeg van Stan!!! Zonder dat iemand hem heeft voorgedaan zomaar aan fietsen. Mijn kinders doen hem niet na moet ik zeggen hahahaha. Maar jij mag wel een beetje met de eer strijken hoor.
    Heerlijk rustig avondje dus!

All... vandaag dagje naar mijn familie geweest. Mijn peettante is eigenlijk morgen jarig maar vierde dat vandaag. We hebben weer bijgekletst.

Ooow... had nog ff hap gebeld want divano heeft blijkbaar nu ook gordelroos! Hij vertoont dezelfde bultjes/blaasjes als Giuliano had. Nu moet ik dus koorts in de gaten houden en of dat ie zijn nekje op zijn borst kan leggen. HIj moet van die bultjes afblijven met zijn vingertjes want stel dat ie daarna in zijn oogjes gaat wrijven kan ie ook nog eens hersenvliesontsteking krijgen. Dat willen we niet dus in de gaten houden!!!
    En anders maandag even contact opnemen met eigen ha.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wat goed van Stan!

miran: he bah wat vervelend voor Divano.. Hopenlijk is hij er snel van af!

All: goedemorgen:)

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, wat goed van Stan!!

Miran, beterschap met de kleine man!

Juf, goede middag hihi

Ryan is morgen jarig, me ouders en mijn oma komen straks alvast voor zijn verjaardag. Anders is het morgen te druk voor mijn oma denken ze. Hij krijgt een fiets van hun dus denk dat we vanmiddag vooral in de straat aan het fietsen zijn hihi Benieuwd hoe hij reageerd op het cadeau....

Tok vanavond wel weer ff denk ik.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Rustig hier zeg. Zelf ook weinig tijd om uitgebreid te kletsen. Heftige eerste werkweek gehad. Heb echt mijn handen vol aan de klas. Vooral in groep 4 zijn er een flink aantal met gedragsproblemen en dat het echt wel lastig.
    Maar zal vast wel goed komen als we allemaal onze draai wat gevonden hebben.

Verder hebben Nathan en Matthijs allebei al een aantal dagen wat buikgriep klachten. Nathan vandaaag ook weer een paar keer een ongelukje maar arme mannetje heeft zo'n diaree af en toe dat hij gewoon te laat is:(

Meiden ga nog even wat voorbereiden en dan op de bank. Ben moe;)

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!

gefeliciteerd met je mannetje

en hoe vond hij zijn fiets???

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... erg laat maar gefeliciteerd met Ryan's 3e verjaardag! Leuke dag gehad? of vier je het in het weekend????

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oeps en ik helemaal te laat.. Gefeliciteerd Pooh!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... wat vroeg bij jouw!!!! Divano ligt nu nog te slapen!
    Die wordt iedere morgen rond een uur of 9 pas wakker.
    Dus ik kan om half 7 eruit en de kids allemaal klaar maken voor school, dan nog ff halfuurtje bij komen en dan komt divano er pas uit!

All... vandaag is de oudste hier in huis jarig! Hij wordt 16 vandaag!!! Vanmorgen stonden Gyani en ik lang zal hij leven te zingen voor hem hahahha hij moest er erg mee lachen en zei: wat een maffen!
    Leuk hoor! Zaterdag is zijn 16 party! Ben benieuwd hoe dat gaat!

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh, oooohhhhh ik ben ECHT te laat!! Alsnog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben.

Zwaaiiii ben er weer vandoor. Druk druk druk....

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Thanx meiden voor de felicitaties!!

Ryan vond zijn fiets erg mooi, trappen gaat redelijk maar vaak is hij liever lui dan moe hihi
    Gisteren zijn verjaardag gevierd, was erg gezellig en hij was blij met al zijn cadeaus. Dinosaurus knuffels. Een gereedschapskist met inhoud, hij wil alles maken nu hihi En een winkeltje met kassa en wagentje, daar is hij echt druk mee. Moeten we allemaal boodschappen doen bij hem en dan afrekenen. Zo schattig.
    Vannacht was hij erg onrustig, veel draaien in bed. Om 10 uur moesten we bij de huisarts zijn voor controle. Toen ik hem aan ging kleden viel hij in slaap, tussen door af en toe ogen open maar verder alleen maar slapen, ook bij de huisarts.... Die zei ookal dat hij er niet best uitzag en we hem in de gaten moesten houden en bij zorgen langs moesten komen. Thuis is hij op de bank gaan liggen en gaan slapen. Om kwart over 12 werd ie pas wakker. Heel warm voelt ie maar temp rond 37.3. Hele dag zit hij al op de bank en is hangerig. Slikken doet pijn zegt hij, veel huilen.
    Heb de HA gebeld maar moest lullen als brugman en nog kreeg ik geen afspraak. Het standaard advies van veel drinken, ijs aanbieden etc.... Als of ik achterlijk ben, dat kon ik zelf ook wel verzinnen...pfff Altijd zo'n gedoe met die assistentes!!
    Als hij koorts krijgt of niets meer drinkt mocht ik wel weer even bellen... pfff Oh en morgen terug bellen om door te geven hoe het gaat.... als het goed gaat ga ik dus echt niet bellen, slaat nergens op... Hij wil steeds wat eten maar bij elke hap veel pijn en huilen... Toetje ging net met 2 hapjes goed maar daarna weer pijn en huilen. Ijs neemt ie maar 2 likjes... Zie niet zo veel in zijn keel maar lijkt of het wat dikker is...
    Hadden vanmiddag een afspraak op de basisschool maar die heb ik afgebeld, erg heerst vanalles onder de kids zei de juf. Nieuwe afspraak voor donderdag middag.

Sorry ff ego bericht....

Miran, al weer 16 jeetje.... gefeliciteerd en alvast een geweldig feest zaterdag!!

Tok snel weer! x

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, beterschap! Altijd een gedoe bij de ha inderdaad!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... beterschap met de kleine man. Wat sneu altijd he! Tja, ik moet zeggen dat onze assistentes ook zo zijn hoor. Alhoewel we er nu 2 nieuwe bij hebben en die zijn niet zo... gelukkig!.. en zeker bij die kleintjes! Houdt Ryan maar goed in de gaten hoor. Ben benieuwd hoe je nacht gaat meis! Hoe is het nu met hem?

Ja 16 jaar alweer! Gelukkig heb ik hem 16 jaar geleden er niet uit hoeven persen.. dat mocht zijn moeder doen hahahaha
    Maar voelt toch wel speciaal vandaag en zeker zaterdag als zijn vrienden komen. Zowel Chris als ik kennen zijn "vrienden" niet dus ben heel benieuwd. Maar zal wel goed komen hoor... wij gaan naar Chris zn zus (die woont 2 straten verderop) en dan af en toe komen we binnen kijken hoe t er aan toe gaat! Dus we zullen zien he!
    Vind het wel spannend natuurlijk... is toch weer anders want je moet hem nu meer loslaten en vertrouwen! Blegh, das niks voor mij!!!!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ben ik ook weer eens... vandaag mee gedraaid op kdv... Was fijn om te werken. Maar het is gammel, klein, vies. Weet pas op vrijdag rooster van week erop. 0 uren contract. Kinderen komen zomaar een keer aangewaaid of niet. Werkt maar 1 vast verder oproep. En het is vies....

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pooh nog gefeli!

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, wat spannend zaterdag. wel erg leuk dat ie het huis voor zichzelf en zijn vrienden heeft en jullie direct om de hoek hihi

Ryan heeft vannacht wat beter geslapen. Vandaag nog wat moe maar lijkt verder wel opgeknapt. Vanmorgen toch maar naar peuterzwemmen, hij heeft getrakteerd en ze hebben voor hem gezongen, zo leuk!

Morgenochtend psz, ook daar trakteren. Morgenmiddag bezoek aan de basisschool... ben benieuwd.

Yojo, zal idd wel weer wennen zijn. Dat het vies is en geen vaste groep is wel balen zeg en dat je je rooster vantevoren niet weet werkt ook niet mee. Succes met je beslissing!! x

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    all...zwaai!! Ik ga snel aan de was beginnen en dan vanmiddag op kraamvisite bij een vriendinnetje! Zin in!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... hoe was de traktatie op de psz en hoe vond Ryan vanmiddag de kleuterschool??? Spannend zo allemaal voor hem.
    Ook voor ouders natuurlijk... kleine kindjes worden groot he!

Dag... en? hoe was het bij je vriendinnetje? Goede bevalling gehad? Een meisje of jongetje? En hoe heet de kleine?

All... ik heb net lekker 2 uurtjes liggen slapen op de bank. Wou eigelijk maar 1 uurtje en had de wekker gezet maar werd 2 uur later pas wakker. Dus zal wel nodig geweest zijn neem ik aan. Nu ben ik wel van slag hahaha duizelig en zwart voor ogen.
    Ach... morgenvroeg mag ik een halfuurtje langer blijven liggen omdat Gyani met de auto naar school gaat. Hoeft ie er niet zo vroeg uit.

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, kraamvisite was leuk. Een jongetje Lars. Scheetje :D!!

Iemand onlangs nog in dolfinarium geweest? Haan en ik hebben zondag ons 12 jarige jubileum en willen iets leuks gaan doen met de kids. Maar weet niet goed of dolfinarium leuk is met van die kleintjes. De entreegelden beginnen vanaf 3 jaar dus meestal is het dan vanaf die leeftijd ook echt leuk. Toch?

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen all...

Dag... ff reactie op je vraag:

Dolfinarium is op zich heel leuk. Maar ik ben er 6 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was Chris zn zoon 8 jaar oud.
    Nu kan ik geen vergelijking maken omdat dit kind zwaar autistisch is en helemaal gek was van vissen.
    Maar op zich... er zijn dolfijnen, een dolfijnenshow, zeeleeuwen. Dit valt meestal wel heel goed in de smaak bij kinderen.
    Ik persoonlijk denk dat het wel gaat met de leeftijd van jouw kinders.

All... vandaag de 16 birthday party van Didier!! Ik vind het maar spannend!!!
    Weet niet wat ik ervan moet verwachten!
    Mijn maag draait nu al rond. Blegh!

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, vandaag de dag van het grote feest.... komt vast goed meid!

Dag, dolfinarium zijn wij vorig jaar geweest met Ryan en mijn nichtje van 11. Ryan vond het erg leuk. Dolfijnen show was leuk maar soms een beetje spannend voor hem en de walrussen show vond hij leuk. Verder alle dieren die er zijn vond hij leuk om te kijken. Maar Ryan is ook helemaal gek op dieren.
    Je hebt speeltuintjes in het park dus ook daar kunnen ze hun lol op. Ook is er een roggen en haaien bad waar je langs de kant kunt staan en de dieren kan aaien als ze voorbij zwemmen. Vond Ryan ercht super, wij hadden een lamme arm van hem optillen zodat hij kon aaien.
    Wij vonden het erg leuk, voor jong en oud!!

Deel Deze Pagina