hoi meiden, Heb niet veel terug gelezen. Ben nu op mijn werk na vanaf zondagavond ziek in mijn bedje gelegen te hebben. Dus druk druk nu!
ja, miran zo sneu als die kleintjes ergens last van hebben en je niets kunt doen. Voel je je zo machteloos. Ryan heef tot 8 uur vanmorgen doorgeslapen in zijn eigen bedje, mama helemaal trots! Ook ik voel me een stuk beter na een nacht doorslapen. Vanaf 1 uur kan ik bellen voor de bloeduitslagen, ben benieuwd. Hij ligt de hele ochtend al op de bank met grote kringen om zijn ogen. Ook erg bleekjes. Temp vanmorgen 37.3 Uitslag lijkt iets ingedroogd maar nog veel plekken met gele pussige kopjes.... Ook weer een soort blauwe vlekken ertussen wat vlgs de ha vorige keer door die hormoon zalf kwam... Nu deze zalf niet gebruikt dus daar is het dus niet van pffff Vanavond gaan wij nachtduiken en ryan slaapt dan bij me ouders, morgenochtend vroeg weer naar psz. Nachtduik wordt ws in zevenhuizeplas in rotterdam. Oh en het grote nieuws vergeet ik helemaal... Ryan heeft vanmorgen op de wc geplast!!! Hele grote plas en hij straalde helemaal hihi Daarna mocht hij 2 stickers op zn plaskaart plakken, hoop dat het doorzet! Mams veel gerommel in buik, ook mijn darmen gaan flink tekeer...
Goed van Ryan zeg! Wanneer kreeg je ook alweer uitslagen? Hier een klein draculaatje in huis. Heeft boven zijn hoektanden gekregen ipv snijtanden hahaha. Lekker eigenwijs...
ik ga ff rommelen in huis, kledingkast uitzoeken en heeeeel veel weg doen, hoop ik hihi Fijne dag allemaal, tok snel weer! xxx
miranda: gelukkig heb ik goed contact met de ouders die het probleem ook allemaal thuis ook ervaren. Wel fijn dat ik op 1 lijn zit met de ouders. Pooh: knap van Ryan! Yojo: hihi ben benieuwd naar de foto. Ga eens even wat doen hier. Er ligt nog een berg werk op me te wachten. tot later!
Pooh... al iets gehoord over de uitslag? Wat is het nu? Hoop niet ernstig voor Ryan (en voor papa en mama). Weet dat je nu bent nachtduiken... wens je veel plezier meis!!! Juffie... fijn dat je op 1 lijn zit met de ouders. Dat scheelt een hele hoop voor zowel de juf maar ook voor de ouders. Bij ons op school is dat contact niet zo aanwezig jammer genoeg. Maar ik kom er zelf ook wel... daar heb ik de school niet voor nodig máár ben wel heel erg blij dat de school ook herhaaldelijk dingen moet zeggen tegen Ebony. Dat doet mij als ouder weer goed en dan voel ik erkenning. Gelukkig krijg ik dan het gevoel dat ik het niet alleen zo zwart/wit zie. All... Divano heeft vanmorgen uiteindelijk tot 11.00 uur geslapen!!!!! Vanmiddag niet meer naar bedje geweest en net om 21.00 uur viel ie in slaap dus ben heel benieuwd naar zijn nacht! Hoop dat ik 1 nachtje mag doorslapen. Vind het zo zwaar worden... kan overdag geen rust nemen en s'nachts krijg ik ook geen goede nachtrust. Het zit me nu gewoon heel hoog. Ik had vanmorgen met Chris en zijn zus hierover en de tranen stonden me nader dan het lachen. Ik ben gewoon constant energie aan het verspillen. Is het overdag aan Ebony en s'nachts aan Divano. Het vreet aan me. Chris zn zus snapte me. Chris zei: dan kruip je vanmiddag toch te bed. Ik kan dat niet... OF ik moet erg moe zijn maar anders kan ik dat niet... als ik dan geslapen heb dan voel ik me schuldig omdat ik nog zoveel dingen had moeten doen en had kunnen doen. Chris zei tegen zijn zus: zij is gewoon chronisch oververmoeid! Dat kan wel zo zijn maar ik kan echt niet overdag bijtanken. En als het bij DIvano zometeen de jeuk en de bultjes/uitslag weg is dan slaapt ie ook wel weer door maar voor nu moet ik er even doorheen! Het is nu eenmaal vermoeiend maar t houdt ook een keer op! Het kan altijd erger dan dat het nu hier in huis is... en dan hoef ik niet eens verder te kijken dan dit hokkie hier... kijk maar naar Liena. Meiden... ga ff ontspanning zoeken nu Divano slaapt. Heerlijk spelletjes spelen YES YES YES... heb ik al een hele week niet gekennen!
Haha gekennen, das echt Helmonds! Heerlijk.... Miran dikke knuffel voor jou! Ik ga vrijdag naar mijn oude manager. Ze heeft werk voor me!
Yo... had het gelezen of fb idd. Fijn, hopelijk goed gesprek en dan heb je je "oude" baantje weer terug toch? Gekennen... hahaha zat het terug te lezen en moest er zelf om lachen. Ja is echt Helmonds ja! Wat is Max snel joh! Hij kan al zoveel... teveel eigenlijk... voor 7 maandjes oud kindje. Eet ie nu wel beter als wat ie gedaan heeft? Ben je nu zelf tevreden daarover meis? Hij ziet er in verhouding goed uit hoor vind ik dan he, maar goed, ik zie hem alleen van foto's! Het is wel een heel mooi manneke. En die hoedjes van hem...helemaal geweldig. Mooie heldere blauwe oogjes... ik zeg: ik ben verliefd op een heel mooi jongetje van 7 maandjes oud!!! All.. ik ga naar bed toe... Divano ligt er al bijna 2 uur in dus hopelijk kan ik ook nog ff lekker ongestoord rusten!
Eten gaat op en af. Heb ze op cb eindelijk zover dat ik er niet meer inkrijg en dat hij erg beweeglijk is. Heeft hij ook even laten zien... Ja oude baan maar andere locatie. Ben benieuwd.... Truste allemaal!
Miran, gisteren de assistente aan de lijn gehad, ik vroeg om de bloeduitslagen en ze zei, oh het is maar een virus geweest.... Dus ik vroeg wat zijn z'n bloedwaardes dan. Toen zei ze dat ze me wel op het tel spreekuur van de huisarts zou zetten. Nou die belde vanmorgen, iets wat verhoogde leucocyten wat idd zou kunnen wijzen op een virus maar de huiduitslag vind hij eigenlijk te heftig hiervoor. Moet volgende week terug komen voor controle en daarna evt door verwijzing naar dermatoloog. De uitslag is wat minder vurig maar nog wel erg uitgebreid, ook weer soort van blauwige vlekken op z'n rug en borst/buik. Vind hem nog steeds wel wat bleek en moe maar misschien trekt dat ook weer bij. Dit is nu eigenlijk al de derde keer dat hij deze klachten en de uitslag heeft gehad. Nachtduik was geweldig!! Was gisteren niet zo lekker, buik voelde vreemd en wat misselijk. Toen we in de avond gingen duiken ging het wat beter maar vandaag ook weer wat misselijk en honger tegelijk. Darmen zijn druk bezig... Nachtduik was erg spannend maar super leuk. Veel GROTE vis gezien. Snoek, baars en paling... Die laatste was echt super groot en kreeg daar wel ff de kriebels van hihi Zondag weer 2 duiken. In de ochtend bij de zeelandbrug een stromingsduik en in de middag bij het oostvoornse meer een diepteduik... Spannend!!
Yojo, wat super dat je oude baas je gevraagd heeft. Benieuwd wat je er van vind en of het allemaal is zoals je hoopt! xxx Yojo, eten is hier ook een drama geweest. Kreeg er op een gegeven moment ook niets meer in en dan was hij ook nog eens zo'n actief mannetje dat hij niets aankwam. Nu gaat het eten beter, nog wel met vlagen maar mag niet klagen. Z'n gewicht zit onder de onder grens maar heeft wel een keine stijging. Hij is 3 en weegt 11 kilo. Komt echt uiteindelijk wel goed. Wij zijn toen nog doorgestuurd naar een dietiste en die had wel wat goede tips maar verder deed Ryan toch wat hij zelf wou. Vannacht heeft hij bij me ouders gelapen, in de nacht 2 maal wakker geweest maar viel snel weer in slaap. Vanmorgen om half 8 hebben ze hem wakker gemaakt. Van half negen tot half 12 psz en nu is hij lekker met z'n treinen aan het spelen.
Ja ik heb me bij dat eten maar neergelegd.... Als ik mijn zin doordrijf dan spuugt hij het toch weer uit. En zijn melk bij zijn brood drinkt hij pertinent alleen uit een open beker en niet uit fles of tuitbeker.... O zo eigenwijs als ie groot is.... Klinkt gaaf dat duiken maar heb zo'n watervrees dat ik er echt niet aan moet denken hoor....ben al heel trots op mezelf dat ik met Max ben gaan babyzwemmen....hahahaha
Watervrees jeetje lijkt me lastig. Wel goed dat je toch aan babyzwemmen doet! Met ryan doe ik peuterzwemmen, echt super om samen te doen! Meiden, ben zo moe... vanmiddag zelfs op de bank in slaap gevallen. Blijf ook zo'n onbestemd gevoel in me maag houden... pfff. Hoop niet dat ik de griep krijg. Nog ff filmpje kijken met haan. Hij is zo lief, net een heerlijk kop thee voor me gezet. Fijne avond meiden. Tok snel! X
Ja dankzij mijn zwemleraar vroeger... Rustig aan meis...fijne avond! Voel me net een alleenstaande moeder...joep is niet thuis. Heeft weer eens een feest van het werk. Maar komt meer doordat ik dag in dag uit thuis ben...ben zo blij als ik weer kan gaan werken. Ben ik ook weer even gewoon Jolanda...
Yojo, heel begrijpelijk dat je je zo voelt en als je straks weer aan het werk bent zul je je vast ook beter voelen. Kun je ook gewoon even jezelf zijn ipv mama en vrouw van.... xxx
Oh voel me zo gek. Weeig gevoel in me maag en me buik. Honger maar moet ook weer niet aan eten denken. Erg veel dorst. En voel me gammel, moe, hangerig. Als dit een griepje wordt hoop ik dat het snel doorzet zodat ik er snel weer vanaf ben. Nu het zo blijft hangen zit ik mezelf een beetje in de weg. Wil wel dingen ondernemen maar heb er de fut niet voor.... hopelijk slaapt ryan door vannacht en trek ik een beetje bij. Kunnen we morgen misschien wel ff met z'n drietjes opstap.