yo, begrijpelijk. Bij mij zouden de muren ook op me af komen. Hoop dat je weer voor je oude werkgever aan de slag mag! Pooh,hoop natuurlijk dat je klachten ergens anders van zijn maar ik had dat ook vlak voor ik ziek werd. @all, zwaai!!
Iemand ooit een mysterie boeking van center parcs gedaan? Zo ja, hoe was dat gegaan. Ik zie dat je vanaf 149 euro een weekend kan boeken. Scheelt wel heel veel geld! Aangezien we niet echt een zomervakantie hebben gehad wil ik nog een weekendje weg met z'n 4tjes.
Dag... mijn zus heeft al 2x mysterie boeking gedaan bij center parcs en haar is het heel goed bevallen. Je krijgt pas 4 dagen voor dat je gaat te horen naar welk park je gaat. Geloof tenminste dat het 4 dagen zijn. Kan ook 2 dagen van te voren maar hou me dat ten goede. Je kan lekker ver weg zitten maar ook dicht bij huis natuurlijk. Mijn zus heeft het als heel goed ervaren... allebei de keren. Ik heb mijn moeder aangeraden om dat dit jaar ook te doen. Zij zijn nl dit aankomend jaar 40 jaar getrouwd en wil dan met ons gezin en met mijn zus dr gezin en hun samen (met zn alle dus) op vakantie en ik heb gezegd doe dit dan! Ik hoef niet 2 weken onder 1 dak met mn zus... dat overleef ik niet! Pooh... ga heel hard veren meis maar t kan ook idd met het stoppen van de spiraal te maken hebben. Hoop op goede klachten! All... kwam er gisteren achter dat ik 2 weken de zelfde pleisterpil erop had zitten. Oeps! Nouja.. we zullen zien wat er gebeurd hahaha
oei oei miran.... Klinkt erg leuk die center parcs mysterie. Zeker ook leuk als je ma met de hele familie weg wil. Dag, als ik het zo lees van Miran lijkt het me erg leuk en zeker voor die prijs. Alleen weet je dus niet waar je heen gaat, of je een flink eind moet rijden of niet. Maar als dat geen probleem is zou ik me lekker laten verrassen. Vanmorgen rustig wakker geworden, haan heeft lekker een bakje koffie op bed gebracht. Voel me redelijk, wel erg honger toen ik uit bed kwam. Nu begint me buik weer een beetje te rommelen... Als ik dit elke maand heb voor mijn ongi... pfff Gaan zo lekker ff naar zeeland met z'n drietjes!! xxx
Dag: mijn zusje heeft het ook wel eens gedaan een mystery park bij CP. Het zijn altijd wel moooie parken met mooi zwembad enzo.. Pooh: bah niet ziek worden hoor. Miranda: oeps.. Geen ervaring met de pleisterpil maar moet je die elke week verversen ofzo? Was i.i.g. niet veilig zeker? nog even ego. Gisterenochtend was 1 leerling er niet (degene met de meeste gedragsproblemen) en kon eindelijk normaal lesgeven. 's middags was hij er weer en was de hele middag drama. Na schooltijd gesprek met de IBér en die had bewust zijn deur de hele middag open gelaten zodat hij kon zien en horen hoe het ging in de klas.. Hij vond dat ik zo goed rustig bleef maar dat het idd echt niet kon zo. Ik in tranen want ben al 3 weken gefrustreerd omdat ik geen normale les kan geven en er dus 20 kinderen de dupe zijn van het gedrag van 1. Schaamde me rot maar het was even de druppel en gelukkig snapte hij het helemaal. Er zijn meteen goede afspraken gemaakt. Mag deze leerling na 2 x waarschuwen meteen naar een collega brengen en als hij dit niet wil (wat regelmatig gebeurd als ik hem de klas uit stuur) dan moet ik moeder bellen om hem op te halen eventueel met langere schorsing tot gevolg. Pff heftig maar is gewoon echt nodig. Vandaag gelukkig een dagje vrij want ben gesloopt
Pfff juffie en dat al in groep 3?? Mysterie is heel leuk. Iedereen die ik hoor is het goed bevallen!!
jongetje zit in groep 4 maar inderdaad nog klein en dan al zulk moeilijk gedrag. Hij heeft i.i.g adhd maar wij denken dat dat het neit alleen is..
Juffie... idd de pleisterpil hoor je iedere week te verversen. Normaal doe ik dat donderdags. Nu heb ik die bewuste pil dus 2 weken gedragen. Ook nog eens de pil die ik meteen na mijn ongi op gedaan heb. Dus heb eisprong gehad in die week ergens denk ik. Nu heb ik dus de 2e pleister in de 3e week erop gedaan. Weet eigenlijk niet hoe dat nu moet maar goed... zal niet zo'n vaart lopen denk ik. Kijk maar bij Divano.. dat duurde ook lang voordat ik eens zwanger raakte. Maar verstandig is het niet nee!!! Jeetje meis... dat is idd heftig zo'n klein knulletje en dan al de hele klas zover krijgen. Dit zal niet alleen adhd zijn denk ik nee misschien nog wel iets erbij. Maar goed.. daarvoor moeten ze testen natuurlijk. Ik laat het hier in huis maar even voor wat het is... we zitten nu met Ebony in de molen en ik corrigeer haar nog steeds en straf haar ook waar het nodig is maar de rest leg ik even langs me neer. Hoop dat het bij jullie zo voor je gaat werken Juffie. Hoop dat het mannetje daar wat van gaat leren. Hele dikke knuffel van me Dag... ik zat zelf dit jaar ook te twijfelen hoor.. zou ik mystery doen of toch slagharen maar ik hou niet zo van zwemmen. In slagharen kunnen ze heel de dag overal in én ook zwemmen en center parcs is toch alleen maar zwemmen he. Maar voor die centen zou ik zeker een kansje wagen meis! Laat ons wel weten hoe jij het ervaart als je er toch voor kiest. All... ik heb er een hekel aan om s'middags even op de bank te gaan liggen ondanks dat ik een slechte nacht achter de rug heb. Nu ben ik dus vanmiddag samen met Chris op de bank gaan liggen. Hij moet nachtdienst draaien en was er veelste vroeg uit vanmorgen dus nu ligt ie op de bank en ik ging even lekker voor hem liggen... heb ik toch een uur liggen slapen. Dat was best lekker zeg!
juffie, jeetje meid en dat in groep 4. Wel fijn dat je nu van een ander heb gehoord dat jij het goed doet. Maar kan me voorstellen dat het les geven zo niet te doen is. Succes! x Vanmorgen weer wat raar gevoel in me buik en echt ff momenten van duizeligheid ondanks dat ik gewoon 2 boterhammen op had... pfff. Morgen weer 2 duiken maken, hoop niet dat ik ziek wordt... Zo ff met een vriendin naar een andere vriendin haar huis kijken. Ze heeft net de sleutel en is druk aan het klussen. gezellig ff er tussen uit alleen voel ik me niet zo lekker nu....
Mel trouwens....hebben wij een aanzoek gemist??? Zie op fb dat je verloofd bent....??!!! Zo ja VAN HARTE GEFELCITEERD!!! Pooh hoe gaat ie? Griepje of ben je jezelf onbewust een beetje gek aan het maken?? Wanneer zou je ongi moeten worden? Ik weet nog dat ik bij Max vanaf de bevruchting mezelf niet lekker voelde....om je nog even gekker te maken hahaha. Miran hoe is ie nou? Juffie ook weer bijgekomen? Dag nog wat besloten over Centerparcs?
yoyo dank je hoor nee geen echt aanzoek gemist maar we hebben het eigenlijk gisteren tijdens ons etentje samen besloten Meer omdat ik heel graag zijn en onze dochter hun achternaam wil dragen . Dus qua liefdes gevoel niet maar wel om echt als 1 gezin door het leven te gaan. Dit knaagde eigenlijk al een tijdje aan me maar omdat we beide eigenlijk niet van het trouwen zijn het weg gestopt maar nu gaat het er toch van komen. Iedereen die ik het vertelde reageerde mega verbaasd zo onverwacht dat dit was hahha was wel erg leuk. Nu nog een datum bespreken en dan kunnen alles gaan regelen en kan ik serieus weer gaan afvallen voor de jurk haha.
Leuk Mel! Wij hebben geregistreerd partnerschap gedaan en toen heb ik ook gekozen voor Joep zijn naam. Zo voelde het meer als echt een gezin. Kei leuk meis!!
wij hebben al een samenlevings contract maar vind dan trouwen veel echter we hebben wel besloten om het klein te houden hoor we zijn niet zo van het groot schallige Lijkt me zo leuk om me kleine meid als ons bruidsmeisje te hebben.
Wij hadden nog niets op papier. Joep had dit huis al en ik ben er gewoon bij komen wonen. Niets op papier ofzo laten zetten. Dus toen idd tijdens de zwangerschap voor ger. partnerschap gekozen omdat ik niet wilde trouwen aangezien ik dat al eens had gedaan. Maar op papier is het als je kinderen hebt eigenlijk hetzelfde. Alleen nu hebben we laatst een bruiloft gehad en dan heeft Joep het er steeds over en gaat het wel kriebelen.... Heel leuk dat Zoey jullie bruidsmeisje kan zijn! Vind ik altijd zo lief! Ik had toen idd de kleine van mijn zus....
Mel, leuk trouwen! Gefeliciteerd, nu nog een datum. Weet je al wanneer jullie dag wordt? Zomer of winter trouwdag? Leuk, een trouwjurk uitzoeken en een mooie jurk voor de kleine meid! Weet niet of ik ziek ga worden, hoop het niet maar als het wel zo is moet het wel door gaan zetten, dit is ook niks. Ben mezelf niet gek aan het maken, voel me gewoon anders. Ben me heel bewust dat het van me hormonen kan komen nu me spiraal eruit is. Als me cyclus weer 28 dagen is moet ik rond 29 sept ongi worden. Duurt nog even en hoop niet dat ik me tot die tijd zo blijf voelen en dat dan elke maand... Pfff Verwacht er verder weinig van, zou wel heel gek zijn eerste ronde raak na de twijfel wanneer ik me spiraal eruit zou laten halen. Nu gevoel van aankomende ongi in me buik. Wat vaag misselijk en voel me gaar/afwezig. Heel slecht maar ik rook en dat bevalt me eigenlijk niks.... Vind het nu niet lekker meer.... Voel me daarna ook extra misselijk .... Zou wel handig zijn om te stoppen hihi
Pooh je weet het niet he...maar stoppen kan nooit kwaad! Ik zou het gewoon proberen als ik jou was.... 29e is volgend weekend...pffffff dat duurt nog effe....
Mel: leuk joh. gefeliciteerd! Pooh: het kan natuurlijk wel. nog een weekje geduld. wel weer spannend hoor Wij zijn gisteren naar Texel gegaan. Nachtje bij mijn ouders geslapen en haan vanmorgen met mijn vader aan het klussen geweest. Op tijd weer terug want we hadden buurtfeest vandaag. Gezellige bbq gehad maar om half 9 toch maar richting huis gegaan, werd wel eens tijd voor de mannen Wel grappig onze mannetjes worden alleen maar gezelliger naar mate het later wordt Maar ben bang dat ze anders morgen zo chagerijnig zijn. Ik ga nog even op de bank en dan zo mijn bed in, want ben moe. fijne avond!
Mel... gefeliciteerd meis.. leuk! Trouwjurken zowel voor jouw als voor de kleine meid uitzoeken. Ben benieuwd wat en hoe het gaat worden. Pooh... mijn veermodus draait op volle toeren hiero. Mijn veren liggen er bekant af van al dat veren hahaha ik hoop dat het wel voor goed resultaat is. We zullen zien! Je maakt het hier weer spannend!!! Yo... je vroeg hoe het met mij is... maar wat bedoel je er dan mee?... over Ebony? of dat ik 2 weken lang dezelfde pil heb gedragen? Nou goed, geef gewoon antwoord op allebei... Ebony.. tja dat is nog afwachten. Ze krijgt 5/10 en 15 oktober onderzoeken. Zowel: gedrag áls luisteren en sociaal stukje. Dan na die 3 sessies gaan ze bij elkaar zitten en kijken ze wat hun bedenkingen zijn. 8 november krijgen Chris en ik te horen wat er volgens hun met ons kind aan de hand is. Spannend allemaal. Gelukkig merkt school met luisteren hetzelfde als wij en dat doet me al goed. Voel me dan niet dat ik het allemaal maar inbeeld. Ben blij dat ik erkenning krijg. Pil... tja, als het zo is dan is het zo! Kan er niks aan doen. Voel me niet anders. Nouja... in die zin. Ik ben wel opvliegend maar dat ben ik al een tijdje. Slecht slapen (divano spookt wéér s'nachts, dus dat hakt er ook in) en overdag ben je constant politie-agentje aan het spelen. Niet leuk meer! Soms best pittig! Juffie... leuk burendag! Was er veel opkomst? Hebben de kids lekker gespeeld? Wat doen jullie dan tijdens zo'n burendag? Vandaag bij ons in de supermarkt kon je samen met dorpgenoten buurten onder genot van kopje koffie. De kinderen kregen een suikerspin en mochten zelf een cakeje versieren. Was leuk opgezet van de eigenaar! All... ik kwam vanmorgen uit bed en keek Ebony aan en eigenlijk schrok ik me rot maar moest ook lachen. Ebony heeft een tik om haar lippen nat te maken en dan mond open trekken of lippen afdrogen met haar mouwen. Normaal gesproken is het dan alleen erg schraal. Nu was haar hele bovenlip dik. Niet zomaar dik maar echt dik. Ik Giuliano naar voetbalveld gebracht en toen ik terug kwam gelijk de hap gebeld. Ik vroeg aan haar wat voor zalf ik erop kon smeren. Dat was eigenlijk t enige wat ik wou weten. Na wat vragen van de assistente uit werd er toch maar een afspraak gemaakt want Ebony had pijn in haar keel als ze kin op haar borst moest leggen. Had veel pijn met slikken en die lip deed natuurlijk erg veel pijn. Om 12.20 uur moest ik er zijn. Balen natuurlijk want ik moest ook met Gyani meerijden naar voetbalveld. Mijn beurt om te rijden deze week (we rijden omstebeurt allemaal). Ikke met samenkomen gelijk de trainer aangesproken en die zei dat het geen punt was. Ik had Ebony en Divano bij mijn vriendin (tegenover me woont) gedropt. Zij zou dan met Ebony naar de hap rijden en ik zou ze daar ontmoeten. Ik stond dus niet lekker op voetbalveld. Om 12.00 uur zat ik echt op hete kolen en de moeder van teamgenootje zag dat (en die had ook mijn gesprek met de trainer opgevangen) en vroeg: hoeveel kinders had jij in de auto? Ik zeg: 3! Nou, zei ze, ga naar Ebony... de kinders komen heus wel thuis hoor. We zijn met 6 auto's gekomen. Ik vroeg of ze dat echt niet erg vonden. Maar nee... ik moest maar naar mijn dochter gaan. Dus ikke hup de auto in en stampen op de gaspedaal naar de hap toe. Daar aangekomen was ik er nog eerder als mijn vriendin hahaha. Eenmaal bij de dokter binnen bleek dat Ebony een soort van schimmelinfectie op haar lip heeft opgelopen en de dokter heeft gezegd dat ze absoluut niet meer haar lippen nat mag maken. Dus zalfje mee gekregen voor 5 daagjes. Haar keelamandelen waren dik en rood evenals haar klieren dus ze begint ziekjes te worden. Maar goed... ze heeft verders heel de middag en avond buiten gespeeld. We zullen in de gaten houden. Ga nu ff spelletje spelen en dan slapen.
Miran, arme meid hopelijk doet de zalf snel zijn werk!! Thanx voor het veren lieve buddy hihi Juffie, leuk naar texel! Leuke burendag gehad, lekker BBQ. Grappig dat ze in de late uurtjes helemaal opleven. Helaas moet je daar de volgende dag voor betalen.. hihi Mel, leuk een zomer bruiloft!! Voorpret vond ik zoooo leuk!! Yojo, nee weet het idd niet en stoppen kan zo wie zo geen kwaad. Denk dat het me ook wel zou lukken maar vind het lastig dat haan rookt, daardoor triggert het mij ook weer om er 1 op te steken. Als ik alleen met de kleine ben of op me werk heb ik er geen behoefte aan... echt een gewoonte. Als ik haan zie roken heb ik het moeilijk. Nu roken we niet binnen dus dat scheelt ook al. Maar idd echt stoppen zou wel beter zijn. Idd meiden volgend weekend zou me ongi moeten komen, als me cyclus normaal is.... voorlopig nog even afwachten. Ik verwacht er niet veel van maar zou wel balen als ik vanaf 1,5 week voor me aankomende ongi zo voel nu dat spiraal eruit is... We zien het wel. Verlopig morgen eerst 2 leuke duiken maken en dan nog 1 week vakantie. Als het weer een beetje meezit willen we dinsdag naar de efteling. Leuke week tegaan!! Nu me bed opzoeken, tok snel weer! xxx