Hey meiden, Krijg in een keer weer een mail na een hele lange tijd. Als Vanisha het toelaat ga ik zo even bijlezen.
Dan heb je veel bij te lezen Mup! Goedemorgen all... Hier een nacht van hebikjouwdaar. Divano slaapt weer eens heel slecht. Hij huilt en dan ben ik nogal snel geneigd om hem in ons bed te nemen omdat ik ook wil slapen. Ik ben overdag al een hoop energie kwijt en de nachten zijn me dan heilig! Maar vannacht viel Divano uit ons bed. Hij huilde ff en ik pakte hem op en hield hem tegen me aan... speen gegeven en hij viel gelijk terug in slaap. Om 7 uur vanmorgen heb ik hem terug in eigen bedje gelegd en konden chris en ik EINDELIJK eens tijd voor elkaar vinden. Nouja die 10 stoten dan hahahahha. Maar goed... daarna heerlijk tegen elkaar aan in slaap gevallen (chris kwam uit zijn nachtdienst en heeft nu weekend!!!) en om kwart voor 10 werd divano pas wakker en ikke dus ook. Heerlijk!!!! Fijne zondag allemaal
Mup... vind jij 10 stoten veel????.. ik begon net op gang te komen hahahhaa helaas t was alweer gebeurd. Mooie foto he... ik vind ze er alle2 kei leuk op staan. Ebony als wijze mama en Divano als een rasechte boef! Geweldig vind ik hem!
@ Miranda, denk dat mijn haan niet veel verder komt haha. Hij moet vast meer oefenen ofzi Ze is echt een mamatje op de foto. Net een superluef filmpje op Facebook gezet. Devin die Vanisha op de foto kusjes geeft.
mel, van harte met jullie verloving en succes met de voorpret! miran, drukke ritjes dus van voetbalveld naar ha post. Gelukkig viel het mee. juffie, burendag wat leuk! pooh, nog een weekje. Toch wel spannend....dat is het elke keer of het nu de 1e of de 100e ronde is. all, ik vanochtend om 6.45 uur ook nog bij de hapost geweest. Kreeg vanacht weer ineens heel erg last van blaasontsteking. Bloed plassen, flink buikpijn en branden als de hel. pfffff. Om 6 uur kon ik het zowat niet meer houden. (lag al vanaf 5.00 u in bad voor de buikpijn) en heb de hapost gebeld. Omdat het de 3e in korte tijd was moest ik wel urine wegbrengen voor controle. Eenmaal daar was er geen twijfel mogelijk dus weer een kuur. Nu een van 4x per dag ipv 2. Hoop dat het nu snel weg gaat en weg blijft! Vind het zo overdreven om voor een bo de ha post te moeten bellen en dan ook nog zo vroeg in de ochtend maar ja, prettig was het echt niet meer. Nu lekker op de bank en vroeg naar bed.
Mup, leuk dat je er bent! Miran, super leuke foto van je prachtige kids! Dag, jeetje meid vervelend zeg bo. Wel goed dat je naar de hap bent geweest, als je te lang met bo blijft lopen heb je straks echt een probleem. Beterschap, hoop dat de ab kuur snel aanslaat! Geweldige dag gehad. Vanmorgen stromingsduik bij de zeeland brug. Grote vissen, kreeften, anemonen, zeesterren gezien. Daarna naar oostvoorne, lekker gelunched en daarna de diepteduik gemaakt. Omkleden was erg koud in de wind en regen maar eenmaal in het pak ging het goed. Zijn naar een boei gezwommen en daar afgedaald tot 25 meter diep. Erg donker en koud zo diep. Toen rustig aan terug gedoken tot ong 3 meter diep. Toen waren we weer bij de kant. Onderweg visjes en krabben gezien, blij dat ik een lamp bij me had hihi. Terug naar de duikschool waar we ons tweede brevet hebben gekregen. Al met al een leerzame en leuke duikcursus en dag gehad! Kleine opgehaald bij me ouders en lekker met hem in bad geweest. Nu op de bank met een kop thee. Hele dag vlagen van misselijkheid gehad.... Pfff. Zo lekker me bedje opzoeken. Ryan morgen middag weer naar psz. Dinsdag wilden we eigenlijk naar de efteling maar ze geven niet zulk goed weer op. Voor donderdag wel dus misschien gaan we dan. Dan slaan we die dag de psz maar voor een keertje over. Tok snel meiden! Xxx
Dag.. beterschap meis met je bo. Hoop dat de medicijnen meteen aanslaan en je snel van de pijn afbent en hopelijk ook voorgoed. Dikke knuffel meis! Pooh... leuk zeg om te kunnen zien hoe alles onder water leeft. Ben helaas geen held om te gaan duiken ivm vele oorontstekingen die ik gehad heb en nu dus zwakke oren blijf houden. Dan is duiken én vliegen geen optie. Maar je blijft misselijk?... ik heb geen ervaring met spiraal maar kan idd gewoon je lichaam zijn he buddy. Hopelijk gaat dit de goede kant op en zijn het andere (leuke) klachten!!! Mijn veermodus blijft voor je draaien meis!!!! Deli... hoe is het met jouw meis? Mis je hier al een flink aantal dagen! Hopelijk gaat alles goed bij jouw! All... Zoals jullie weten is mijn zusje pas verhuisd naar België. Chris en ik zitten nu al enkele jaren te twijfelen met wat we gaan doen. We denken al jaren om te gaan verhuizen naar België maar nooit iets mee gedaan. Nu dat mijn zusje is gegaan is voor ons die optie weer open gegaan. Vandaag zat ik dus zomaar even te googlen en..... ik kom me toch een mooi huis tegen!!!! Nou... ik ga me hiervoor echt inschrijven want hier wil ik wel voor gaan!!!! Het is een huurhuis. Ik heb de link doorgestuurd gehad naar mijn zusje en die reageerde ook heel positief "een mooi huis ja heb het gezien" was haar antwoord. Mijn vriendin/buurvrouw heb ik ook de link doorgestuurt en die riep al gelijk: WAUW, dat is nog eens een huis. Ik zat vanmiddag alleen te googlen en heb die link opgeslagen om hem daarna aan chris te laten zien. Nou die begon gelijk met "gvd... dat is nog eens een huis." Ik zelf ben nu helemaal verliefd op dat huis maar weet heel diep van binnen dat we ook als niet geschikte persoon gevonden kunnen worden. Maar wil toch een gokje wagen!!! Wat zouden jullie doen? Ik denk dat ik ervoor ga!
Goedemorgen meiden Hier even een teken van leven!! Probeer straks even terug te reageren ga eerst even ontbijten rosalina moet zo naar de psz! Liefs rosa
Heey goedemorgen... Rosa... t gaat opschieten meis! We moeten weer even een poll maken voor je! Zal ik zometeen maar even doen! Hou je t nog allemaal vol? Zo aan de foto's op fb te zien wel he! Ik vind dat je er mooi zwanger uit ziet!
Bevallingspoll Rosa is uitgerekent op: 2-11-2012 Miranda wéét haantje denkt op: 28 oktober Buddy is: (vul zelf maar in Rosa... denk dat iedereen het wel wil zijn dus kies maar)
@ poog, wat ontzettend gaaf zeg duiken. Een keertje psz overslaan is niet erg helemaal niet voor de efteling. @ miran, dat is goedkoop wonen he in België. Wij wonen er niet ver vandaan. Mijn schoonbroertje is er vorige week heen verhuisd.
Goeiemorgen! ja Belgie is wel goedkoper ja...familie van me en een vriendin wonen erg. Voorheen lekker in de buurt vanuit Someren maar vanuit Tilburg is het wel een uurtje rijden... Max heeft verhoging en vuurrode wangen...zie zijn twee bovenste snijtandjes gewoon zitten door zijn tandvlees heen. Denk dat het dat is... Hij ligt nu lekker te slapen.. Had ik al verteld dat ik weer een baan heb??? Bij mijn oude werkgever. Maar drie middagen bso maar goed het is weer een begin!! Mijn oude manager belde of ik terug wilde komen. Ze had een gat en wilde mij heel graag op die plek....dus heb ik ja gezegd. Eniste nadeel is dat het 40 minuten fietsen is of 55 minuten met de bus. Met de auto 20 minuten maar die heb ik alleen op maandag. Maar ga maar met de bus want mag van Joep niet fietsen. Is een erg afgelegen donker stuk dat ik zou moeten fietsen.... Dus van de week maar een OV chipknip kopen....
@ yoyo, gefeliciteerd met je baan. Is idd een begin. Wie weet straks een klein autotje erbij. Zielig he die tandjes. Devin word al een week een paar keer per nacht wakker. Denk misschien ook tandjes.
Yo... had het gelezen idd op fb. Maar gefeliciteerd en idd je moet weer ergens mee beginnen he. Maar nu las ik dat Max niet naar een andere psz/kdv kon?! En hoe ga je dat nu doen dan? ZIelig hoor van Max. Hoop dat het de tandjes zijn meis!! Beterschap met de kleine knul. Verwen hem maar lekker! Zo merk je dat Max een babytje nog is! Lekker kroelen!!! All... idd is het in belgie goedkoop alleen de boodschappen niet (volgens mijn zus dan). Ik heb me ingeschreven voor bezichtiging van dat huis. Ben benieuwd of ik mailtje krijg! Hou jullie op de hoogte!
Hij kan wel naar kdv maar niet het kdv wat ik wil....Ik wil hem waar ik gewerkt heb. Dat is om de hoek. Ken ik de meiden etc. Nu zit er hier in het bejaardehuis de andere hoek om ook maar de meiden die daar werken vind ik niet zo prettig. Allemaal van die jonge blonde grietjes die net van school komen. Hahha ja das het nadeel als je personeel kent en niet blanko ergens binnen komt. Maar hij gaat daar nu heen tot er op donderdag een plekje is. Maar ga mijn oud collegaatjes gewoon aan hun jas trekken of ze niet iets kunnen regelen.....hahahaha