yoyo gefelicteerd miranda ik duim voor je dat jullie mogen komen kijken. vanaaf komt mijn lieve ventje weer thuis van zijn weekend met zijn vader. Kunnen we eindelijk bepaalde dingen gaan bespreken voor ons trouwen.
Yojo, gefeliciteerd!! Mel, spannend, trouwplannen.... ben benieuwd! Miran, benieuwd of het gaat lukken naar belgie!! Rosa, gaat opschieten meid, spannend!! Met haan kledingkast opgeruimd, stuk of 10 vuilniszakken vol zo naar de kledingbak brengen, kasten zijn zo goed als leeg... hihi Zo de kleine ophalen van psz. tok snel weer! xxx
Goedenavond Yojo gefeliciteerd met je nieuwe/ oude baan top!! Dag beterschap meis!! Miran bedankt voor het compliment!! Pooh voor jou/ jullie ook weer spannend!! @all hoe is het met jullie?
Bevallingspoll Rosa is uitgerekent op: 2-11-2012 Rosazelf wéét haantje denkt op: 25 oktober Miranda wéét haantje denkt op: 28 oktober Buddy is: Miranda
Bevallingspoll Rosa is uitgerekent op: 2-11-2012 Rosazelf wéét haantje denkt op: 25 oktober Miranda wéét haantje denkt op: 28 oktober Jolanda weet ook haantje denkt op: 5 november Buddy is: Miranda
Hier een kindje met de ene keer verhoging en de andere keer een stuk kouder als zijn gem. temp.... Hij is overactief en eet veel. Denk dat hij ziek gaat worden en dat komt niet uit. Komt nooit uit natuurlijk maar ik ga vrijdag een lang weekend weg met een vriendin en dan is Joep alleen. Ook zie ik zijn twee bovenste voortandjes zitten door het tandvlees heen. Meneer zit ook onder de blauwe plekken....hij gaat overal aan staan. Ook aan dingen waar het helemaal niet aan kan en klimt overal bovenop...regelmatig een valpartij dus....de vallen en stoten zalf licht binnen handbereik maar helpt niet helemaal tegen het verkleuren....
yojo, kids worden altijd ziek als mama's weg moeten... Ryan is meestal ziek als ik nachtdienst heb, alsof ze het uitkiezen... Vallen en stoten zalf werkt prima maar soms is er niet tegenop te smeren hihi Vandaag naar de dam geweest, lekker in het zonnetje gewandeld over het strand en toen via het bos weer terug, heerlijk ff met z'n drietjes uitwaaien. Morgenochtend vroeg een afspraak op de tweede basisschool voor een intake en rondleiding. Daarna peuterzwemmen. Misselijkheid/weeig gevoel blijft nog een beetje hangen, soms ook nog wat buikpijn. Me humeur is niet echt super vandaag... Misschien toch aankomende ongi, benieuwd wanneer het gaat komen. Bij een cyclus van 28 dagen verwacht ik het 29 sept maar als me cyclus langer is... geen idee dus. Afwachten maar....
Bevallingspoll Rosa is uitgerekent op: 2-11-2012 Rosazelf wéét haantje denkt op: 25 oktober Miranda wéét haantje denkt op: 28 oktober Jolanda weet ook haantje denkt op: 5 november Pooh denkt haantje, denkt op: 2 november Buddy is: Miranda
ik probeer morgen de poll nog even in te vullen. Ben nog steeds echt niet fit. Hoop eigenlijk dat de ab snel aanslaat. Ha belde vandaag nog dat ik vrijdag weer mijn urine moet laten checken. Zo niet dan mag ik meteen naar een uroloog.
Jeetje dag, je bent er echt beroerd van... Hoop dat de ab snel zn werk doet! Vrijdag nog ff controle, hopelijk dan alles goed en hoef je niet naar de uro. Beterschap meid! Dikke knuffel voor jou. De plekjes op Ryan zn rug waren echt bijna weg, vandaag zijn ze er weer en wordt het steeds erger. Morgen de ha maar weer bellen, misschien zijn dan de andere bloeduitslagen ook al bekend. Misschien doorverwijzing naar dermatoloog... Ook weer veel jeuk ondanks zn anti jeuk drankje. Vanmorgen begon hij ook weer flink te hoesten, gelijk maar weer begonnen met zn pufjes, hopelijk wordt het dan niet erger.... Ook weer iets verhoging 37.6
Goedenavond... Pooh.. ik was maandagmorgen nog met Divano voor die bultjes terug gegaan naar de ha. Op zijn buikje had ie allemaal rode plekken. Ikke foto van gemaakt want had al een vermoeden dat zo gauw ik bij de dokter zit de plekken weg zouden zijn. En ja hoor... plekken weg maar de dokter zag die plekken op de foto en hoorde mijn verhaal aan. Ik vertelde van allemaal kleine bultjes die leken op de 5e/6e kinderziekte maar het niet waren. Volgens eigen ha zou het droge huid zijn. De dokter wuifde dat gelijk weg en zei meteen toen hij de foto zag: dat is een allergische reactie!!!! Nou ga maar uitzoeken waarvan. Dat vind je niet meer terug. Nu heb ik druppeltjes gekregen en die moet ik hem geven 3x daags 10 druppeltjes per keer. Daar moet het mee weg gaan. Ook even nagevraagd van die ene bewuste pil die er ipv 1 week 2 weken erop gezeten heeft. Die pil was de 2e week wel onveilig. Ja duuuh, dat wist ik zelf ook wel (achteraf gezien) maar het kwaad was al geschied want Chris en ik hebben wel geklust gehad. Ook nu blijkt ie nog niet betrouwbaar te zijn en moeten we met condoom eigenlijk doen omdat dat betrouwbaarder is nu.... maar helaas voor de 2e keer is dat kwaad ook al geschied. Ikzelf denk dat het niet zo'n vaart zal lopen hoor... maar goed, je zal nu zien dat het gelijk zo is. Nu lag ik net op bed samen met Divano.... ben moe en ik werd me ineens misselijk. Dacht misschien van de honger, maar Chris snijdt net een overheerlijke malse chocoladecake aan (vind ik altijd lekker en kan er ook wel 2 van op zo lekker) maar nu had ik 3 hapjes gehad en ik word alleen maar misselijker. En een party hoofdpijn... wordt tijd voor mijn bedje denk ik! Moe moe en nog eens moe!
Goedemorgen meiden Pooh wat sneu voor je kleine man. Heeft hij er erg veel last van? Hoe is het verder met jou? Miran niet ziek worden hoor!! Mmmmm chocolade cake lekker hoor!! Wat een pittig mannetje is divano en wat een mooie dochter zij is een stuk donkerder klopt dat? Dag hè bah dat het niet lekker gaat met je blaas! Slik je al van die cranberry pillen dat hielp bij mij erg goed! Ws heb je dat al geprobeerd Yojo hier worden de meisjes ook ziek op de dagen dat mama er niet is dat vind ik zelf ook niet prettig maar papa die vertroeteld ze heerlijk! Hier een nachtje doorgeslapen heerlijk had het echt nodig!! @all zwaai!!!
alleen even een zwaai. Sta op het punt om naar mijn werk te gaan. Misschien kom ik vanmiddag/ vanavond nog even kletsen. ZO druk met werken, bah..