(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Das lief! En lekker....

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Avond dames...

Ik weet niet waar ik last van heb maar heb ineens een poetsmanie gekregen zeg!
    Nouja poets?... zeg maar opruimmanie!
    Vanmiddag 8 wasmanden met was in de kasten geruimd nu staat de droger nog aan met 1 was en dan heb ik in de wasmachine al 1 met handdoeken klaar staan voor morgen. En in de wasmand liggen nog 2 wassen te wachten. Kwam er niet aan toe... kreeg het niet weggewassen. Ondertussen dat Giuliano en Ebony hun kamer op moesten ruimen van mij en Divano zijn middagdutje deed heb ik 4 klerenkasten uitgezocht en 3 vuilniszakken vol met kleren weggedaan! De kinderen hun kasten zijn weer opgeruimd... en mijn kast is weer netjes. Heb alles weggegooid wat ik deze zomer en vorige zomer al niet aangetrokken heb. En kleren die ik niet meer pas ook maar gelijk weggedaan. Bij de kids waren het ook kleren die deze zomer nog net mee konden... tja dat past volgend jaar niet meer he!
    ZO heb ik wel overzicht gekregen wie wat moet hebben aan winterkleren. Nou Ebony en Giuliano zitten er keurig bij... Gyani moet nieuwe truien hebben en nog 2 spijkerbroeken. Didier moet ook truien hebben en nog een paar spijkerbroeken. Giuliano nieuwe schoenen en ik mag wel kleur in mijn kast krijgen. Jeetje... ik ben wel saai! Ik heb alleen maar zwarte truien/vesten in mijn kast hangen en 2 witte vesten. Ik ga voor kleur nu hoor!!!
    Maar dit was dus mijn middag.... alleen maar opruimen... wassen... vouwen en in de kasten leggen. Ow ja... en ons bed verschoond. Dus niet veel gedaan hahaha. Wou eigenlijk ook nog stofzuigen en dweilen maar dat komt morgen wel hoor!

Ben nu moe van zo'n dagje.
    Ow en een party dorst dat ik heb. En heel veel plassen al een aantal nachten dat ik er een keer of 2 uit moet en overdag loop ik me ook al kwijt. Als je zou zeggen dat ik veel drink zeg ik nee valt wel mee... n mok of 3 op een dag aan thee. En nu net heb ik 3/4 fles frisdrank op maar heb vanavond friet met hacheevlees gegeten wat allebei zout was.

Ga ff spelletje spelen meiden

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... wat een leuk tijdverdrijf en wat hebben de kids het leuk gevonden zeg. Dat is zeker spannend voor de kinders. Dat is nog eens een idee als ze hun eigen vervelen hahahaha

4. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    Hoi allemaal,

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen.
    zat er ff doorheen met die schijn zwangerschap.
    Heb dus waarschijnlijk een cyclus overgeslagen.
    want weer dus ongi 2 dagen voor we naar turkeye gingen pffff.
    Nu weer druk aan de klus en afwachten.
    zal nu weer jullie volgen en proberen te antwoorden want heb het nog druk met school en werk.

groetjes van Petra

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Penr... klinkt misschien bot (maar zo bedoel ik het niet hoor dus neem me niet kwalijk) wel fijn dat de ongi nu toch doorgezet heeft. Als je dan toch niet zwanger bent maar schijnzwanger kan maar beter gewoon zo snel mogelijk weer ongi worden toch?!!
    Kun je er tenminste weer voor gaan meis!
    Veel klusplezier en ik ga veren!

All...hier net voor gyani een nieuwe telefoon gekocht. Gyani heeft centen gespaard en wij hebben de helft bijgelegd. Nu wou hij de samsung galaxy Y. Hij is nu naar school. Had gisteren tegen hem gezegd dat ik die pas maandag ga halen als de kinderbijslag binnen is. Gisteren met Chris nog overleg gehad en die zei: gaat hem morgen bij de mediamarkt halen met t manneke. Dus vanmorgen geregeld dat Gyani dadelijk na school met me mee rijdt naar de stad. Maar vanmorgen zijn Chris en ik samen erom gereden en we hebben hem al gekocht voor hem. Zal wel een verrassing zijn denk ik.
    En in de mediamarkt kreeg IK ook een verrassing van Chris...
    Hij ging naar de witgoed afdeling en heeft een wasmachine uitgezocht voor mij.
    Hij was gisteren dus het bewijs dat ik 8 wassen weggedraaid heb. Hij vond dat wel erg duur worden en dus krijg ik een grotere wasmachine-inhoud. Ik heb nu een trommel voor 7 kg en die nieuwe heeft een trommelinhoud van maar liefst 12 kg!!!!!
    Wij gaan die zaterdag bestellen en betalen. En dan duurt het 5 tot 10 werkdagen dat ze de nieuwe komen brengen en de oude mee terug nemen. Wat zal ik in mijn nopjes zijn zeg!!!
    En die nieuwe heeft ook een kinderslot dat als ik een wasprogramma aan heb staan en divano draait aan de knoppen dat ie dan niet overspringt naar dat wasprogramma. Wel zo fijn!!!! Nu kan dat dus wel... zeer irritant.
    Dan denk ik dat mijn was klaar is en dan heeft meneertje er weer met zn vingertjes aangezeten!!!
    En dit weekend is bij mediamarkt geen btw betalen!!!!

Nou zoonlief komt thuis... even kijken wat hij van mobiel vind!

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Penr, jeetje meid das balen!! Hopelijk deze ronde een 'normale' cyclus en werpt het geklus zijn vruchten af! dikke kus!

Dag, super leuk zo'n uitje met de kids, Ryan is ook helemaal weg van treinen dus ik hou het idee in mijn gedachten!

Net thuis van een heerlijk dagje efteling, het weer heeft ons echt meegezeten. Ryan had gisterenavond temp 38,7 Vanmorgen 37,8 na een zetpil knapte hij goed op. Toch er op gewaagt om naar de efteling te gaan, anders komt het er niet meer van. Ryan heeft genoten maar was wel wat stiller dan normaal.... Het sprookjes bos is toch best spannend zijn we achter gekomen hihi Paar atrakties ingeweest, was erg leuk. Fata morgana vond Ryan erg leuk! Jammer dat carnaval festival voor onderhoud geloten was.
    Al met al een super dag, Ryan ligt knock out op de bank. Morgen om half 9 naar de ha. Zijn rug zit weer onder de plekjes, hij hoest en dan die temp... benieuwd wat de ha zegt morgen....
    Ik heb de hele dag weinig gegeten, geen trek.... Ook niet gerookt, moet er niet aan denken... Zal morgen wel weer anders zijn vrees ik... Nog geen ongi te bekennen maar eigenlijk is me NOD pas 29/9. Nog even afwachten dus....

Fijne avond meiden, tok morgen! xxx

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    spannend pooh..

Penr: Gelukkig maar dat je nu ongesteld geworden bent. Als je dan toch niet zwanger bent moet het maar snel komen toch?

Miran: jullie zoon boft maar me zo;n mooie telefoon.. Was hij erg blij??

Zo lekker naar bed. Vannacht Nathan bij ons in bed beland en Matthijs om 5 uur wakker. Pff. Net lekker gezongen. Doe mee met firechoir een black gospel koor. Erg leuk, lekker ontspanning. We treden dit najaar 5 keer op dus als iemand zin heeft om te komen kijken.. www.firechoir.com ;)

Nu lekker weekend. Dus kom morgen wel weer kletsen.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... Gyani was superblij met zn telefoon. Hij had gelijk de juiste instellingen erop gezet (what's app natuurlijk) en zn muziek. Toen dat gebeurd was pakte hij zijn nieuwe koptelefoon en zette die op zijn hoofd en ging muziek luisteren. Nu ligt ie in bed maar zijn telefoon ligt ook boven en eigenlijk vind ik dat niet de bedoeling maar zal het vanavond maar door de vingers zien hahahaha

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... balen zeg van Ryan. Wat zielig dat ie nu weer ziekjes is! Bij Divano blijven die bultjes hoor... ze worden niet eens minder!
    Ik laat het maar even op me afkomen. Giuliano moet in oktober toch naar de kinderarts en dan laat ik Divano ook even gelijk nakijken hoor. Het is wel goed met die huisartsen!
    Beterschap met de kleine man meis!
    Wat goed van je dat je je sigaretten kunt laten liggen... dat was bij Ryan ook zo he?? Tenminste dacht er nog iets van te herinneren. Keurig hoor... hoop dat het voor goed doel is!!!!

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Vanmorgen bij de ha geweest, vervangende ha maar wel een hele goede. Hij vond dat wel eigenlijk al te lang tobben met ryan en zat in twijfel om hem door te sturen naar de kinderarts. Toen hij z'n rug zag zei hij gelijk dat het ws ontstekingen van de haarzakjes zijn. Nu betadine scrub gehad om hem mee te wassen. binnen 5 dagen moet dat over zijn anders weer terug komen. Longen klonken schoon, oren en keel goed. Bloeduitslagen laten niets bijzonders zien. Koorts aankijken. Heersen weer veel kinderziektes. In de gaten houden of z'n urine niet stinkt, of hij geen diarree krijgt. Als het weekend slechter gaat moet ik langskomen en als de koorts maandag er nog is dan ook terug komen. Vannacht had ryan koude rillingen en temp 39. Matig geslapen hierdoor. Hij ziet bleek en is hangerig... pfff
    Straks maar ff in bad en wassen met de betadine scrub.
    Nog geen ongi te bekennen, wel wat gevoelige borsten maar dat past ook wel bij aankomende ongi... afwachten dus...

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: betadine scrub hebben wij ook. Hier gebruik ik het voor waterwratjes. Nathan zat helemaal onder. Hielp hier een beetje. Nu sudocreme en gelukkig gaan ze nu eindelijk weg. Nu bij Matthijs nog;) Beterschap voor Ryan. Duurt wel lang zo inderdaad.

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Zo met haan naar zkh. Voor echo van zn hart en fietstest. Ryan toch maar meenemen... Net nog temp 39.2. Hopelijk zakt het zo wat met de pcm.

Juffie, hoop dat de betadine hier ook snel werkt. De ha zei dat het nu nog niet zo dramatisch was maar dat het niet erger moet worden, dan gaat de ontsteking naar binnen?

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, hoe was het met je haan gegaan met de tests? En Ryan al in een betadinebad gedaan?

Zwaaiii want ga weer lekker tvoh kijken.

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Lekker tvoh gekeken, nu vdv ziet sterren. Met een rosé op de bank.
    Met haan ging het goed in zkh. Voor nu geen bijzonderheden gezien, in novembernaar de cardioloog voor de definitieve uitslag. Ryan hele dag hangerig en veel huilen en slapen. Temp blijft net boven de 39. Betadinebadd ging goed, hopelijk werkt het snel. Morgen me nod, als me cyclus klopt..... Nog geen ongi te bekennen maar kan morgen zo anders zijn... Afwachten, meer kunnen we niet doen. Xxx

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    pffff wat een nacht..... Ryan is de hele nacht bezig geweest. Vanmorgen om 6 uur was hij klaar wakker en wou naar beneden, werd erg boos toen ik zei dat hij even moest wachten op mij. Hij is nooit zomaar om dit soort dingen driftig maar gisterenavond was dat ook al, en mij slaan.... zou het komen doordat hij ziek is?
    Temp vanmorgen al 39, 3 gelijk een zetpil gegeven. Nu ligt hij op de bank sesamstraat te kijken...
    Haan heeft het allemaal meegekregen vannacht en vanmorgen maar zei niet veel, ligt nu gewoon te slapen natuurlijk... Hij is deze vakantie z'n ritme aan het omdraaien. Midden in de nacht pas naar bed, 's morgens uitslapen of in de middag een dutje....
    Als ik 's avonds naar bed ga en vraag of hij ook komt zegt ie altijd dat hij toch niet kan slapen en dan maar ligt te draaien in zijn bed... pfff word er eigenlijk een beetje gek van. Maar als ik hem erop aanspreek... heb ook geen zin in ruzie.
    Denk ook dat hij vooral zichzelf ermee heeft. Maandag moet hij weer beginnen met werken dus dat zal wel tegenvallen...
    Sorry meiden moest ik ff kwijt.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bah balen zeg pooh van de nacht. Nathan kan ook af en toe heel erg driftig zijn, Matthijs trouwens ook. Vooral als ze niet goed geslapen hebben en niet helemaal fit zijn idd. Sterkte met hem!
    Irritant ja van je haan maar zal waarschijnlijk als hij aan het werk is wel weer beter gaan.
    Wij hebben het weekend tegenwoordig verdeeld. Ik de ene dag blijven liggen, haan de andere dag. Nou slaap ik niet echt meer maar het is wel lekker dat je even kan blijven liggen. '

nog niet ongesteld? spannend!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Idd het niet lekker voelen en slecht slapen zal het driftige wel triggeren.... PCM begint nu te werken denk ik, hij kookt nu iets minder.... Vind het wel lastig voor mezelf dat hij koorts heeft en verder eigenlijk geen focus. Hoesten valt mee, geen snotneus etc. Eigenlijk alleen koorts waar hij zich zo ziek van voelt.... Hierdoor maak ik me wel extra zorgen om hem. Hij drinkt redelijk maar wil nu voor de tweede dag niet eten. Weet wel dat eten niet belangrijk is als ze ziek zijn maar Ryan heeft geen reserve.... Pfff
    Vrijdag gaat hij met mijn ouders en me oma een weekje op vakantie in een huisje. Hoop dat ie dan helemaal opgeknapt is. Ik hoef die week niet veel te werken dus me handen vrij om het huis onder handen te nemen, deze vakantie niet echt gelukt....
    Wat betreft haan, wil ik eigenlijk de waarheid zeggen en hoe ik me erbij voel. Maar denk dat ik de wijste moet zijn en hem maar ff moet laten gaan. Psych maakt hij zich snel druk over vanalles, nu gedoe in zn fam... Dus ik tok het hier van me af en dan blijft het thuis gezellig hihi als hij straks of vanmiddag wakker word ga ik ff boodschapje doen alleen, ben ik er ook ff uit....

Nog geen ongi idd.........

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    is het nog spannend bij je pooh?

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nog geen ongi. Kwam vanavond uit bad en toen waren me borsten maar vooral me tepels erg pijnlijk. Toen ik de trap naar beneden liep sloeg ik me arm eromheen omdat het zo pijnlijk was. Morgenochtend maar ff testje doen als ik dan nog niet ongi ben.
    Ryan is de hele dag erg ziek, temp 39. Vanavond na het bad gingen we filmpje kijken met hem. Papa ging de film aanzetten en ik stond in de keuken met Ryan te kletsen die op de bank zat. Ineens was hij vertrokken, die in slaap.... Om kwart over 10 was ie even half wakker, 1 slokje van fles gedronken en weer in slaap gevallen. Temp 39.7. Sinds vanmiddag een droge luier.... Zetpil gegeven en straks ff opnieuw tempen. Als het dan niet gezakt is bel ik toch ff naar de hap. Maak me toch een beetje zorgen, vooral omdat ik niet weet waar de koorts vandaan komt. Behalve de koorts en hangerig en moe geen andere klachten... Geen snotneus of veel hoesten of diarree ofzo. Kan er gewoon geen touw aan vast knopen en dat maakt me onzeker....

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... ik zou toch ook de hap bellen als je niet vertrouwd meid! Zo'n hoge temp met geen aanleiding is wel erg vreemd natuurlijk.
    Nog niet ongi?... Jeej veermodus draait weer volle toeren!!!!
    Positieve uitslagen?... nouja, onderzoeken gingen goed geloof ik toch?! Hopelijk niks ernstigs.

Mink... je bent er wel niet veel maar toch even vanuit hier een felicitatie met je trouwdag gisteren. Blijkbaar leuke trouwdag gehad en meid... wat zag jij er prachtig uit zeg!!!!

Deli... wat is er meid? Waar ben je nu? Ik mis je hier. Gaat alles wel goed????

All... Vandaag naar de stad geweest met Chris en de 3 kids. De oudste 2 zijn thuis gebleven.
    We hebben de wasmachine besteld!!!... daarna naar hunkemöller voor nieuwe bh's. Heb 2 bh's die hebben push-up tot 2 cupmaten groter. Ook heb ik 1 gewone push-up bh erbij gekocht. Hele mooie moet ik zeggen alleen... stond ik daar in pashokje en ben ik gewoon gegroeid. Had altijd 70a en nu zit ik op 75B.
    Stond ik daar voor de spiegel en ik keek eens goed naar mezelf en dacht: jeej meis, wat zie je die aders over je borstkast en borsten goed.
    Nouja... je haalt geen gekke dingen in je hoofd maar mijn lichaam is erg aan het veranderen.
    En vanavond ben ik al een hele tijd misselijk. Ben erg moe maar wil niet naar bed. Heb overdag weer nergens zin in. Ben chagrijnig... maar denk dat dat komt omdat ik vanmiddag in de mediamarkt zag Chris een leuk speeltje... kun je je voorstellen dat je maar met 1 oor hoort, in een winkel staat met weet-ik-hoeveel-mensen, alles praat en tv's/radio's/boxen/surroundspeakers enz enz staat allemaal aan.... komt ineens Chris en die roept: kijk, ik heb mijn speeltje al gevonden en zet dan ook nog eens het geluid van een surroundset harder. Ik dacht dat ik gek werd! Ik werd me toch chagrijnig... ALLES komt door maar 1 oor naar binnen en moet dat zien te verwerken... dat is teveel gevraagd voor mijn oor en ik krijg te veel prikkels binnen, meer dan mijn oor op dat moment aan kan. Sow, dat was echt niet lekker! Voelde me gewoon niet goed worden. Dus snel afgerekent en hup naar de openlucht. Daar valt het dan wel mee want je staat buiten ook al is het dan druk in de stad.
    Dus dat was wel ff heftig voor mijn oor maar verders ging het wel moet ik zeggen. Nu in de avond wordt ik wat vervelender. Ook sex staat weer even laag hier in huis.
    Heb gisteren de pleister eraf gehaald en heb even een stopweek ingelast voor mezelf en om mn cyclus weer op peil te krijgen.
    Sinds vanavond ook veel last in mijn linkeronderbuik/liesstreek.
    Niet de hele tijd hoor maar zo af en toe komt er zo'n schrijnend gevoel doorheen.
    We zullen wel zien...

Morgen een middagje naar mijn zus toe. Mijn ouders komen daar ook naartoe maar zij weten niet dat ik er dan ook ben. Dat is voor mijn ouders wel leuk omdat ze dan alle 9 de kleinkinderen weer bij elkaar hebben in 1 dagje!
    En volgende week zien ze ook alle 9 de kleinkinderen omdat Giuliano's verjaardag dan geviert wordt!
    Wat zullen ze verrast zijn die ouders van ons!

Ik ga nog ff spelletje spelen en dan lekker naar bedje toe... mag morgen weer uitslapen tot een uur of 9 denk ik!

Deel Deze Pagina