(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

wat spannend Pooh. Enne als je het niet vertrouwd inderdaad Ha bellen hoor.

Miran: heb je die maximizer bh's? Die vallen ook raar hoor. Heb altijd 70 B/ 75 A en met die moest ik ineens 70 C.. Heb maar even laten kijken door een verkoopster want snapte er niets meer van. Maar goed snap sowiezo niet zoveel meer van mijn cupmaat sinds de zwangerschap en bv van Matthijs. BH's passen is i.i.g. niet mijn hobby, ben niet zo blij met mijn borsten.. :(

Het was hier weer veel te vroeg vanmorgen. Bah.. Matthijs hoorde ik al half 6. Tot half 7 kunnen rekken maar alweer even beneden. Nathan natuurlijk ook al wakker door Matthijs.

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Pooh wat sneu voor je mannetje!! En voor jou erg spannend. Ben benieuwd.

Miran voor jou dus ook wel spannend. Geïrriteerd door harde geluiden dat heb ik ook heel erg maar niet alleen in mijn zwangerschap ik kan er gewoon niet goed tegen.

Juffie goedemorgen hier ook al vroeg op lekker hè op Zondag!! Hoe is het verder met je?? En je mannentjes?

Hier redelijk geslapen maar was erg moe begin het nu echt te merken die laatste loodjes erg kort lontje en moe!! Hihi gaat wel weer over

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Oja gister een officiële afspraak gemaakt voor de doop van ons kleine mannetje erg speciaal wand de twee meiden zijn in Spanje gedoopt dus ben erg benieuwd!! Wij laten hem dopen in de katholieke kerk in Heilo

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    gaat hard nu he rosa.. Nog maar 5 weken officieel..

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rosa, gaat hard zeg. Einde is inzicht. Waarom zijn de meiden in Spanje gedoopt en de kleine man in NL? Beetje nieuwsgierigheid hihi

Ryan zn temp was gisterenavond wat gezakt op de pcm. Wel een erg onrustige nacht gehad, vanmorgen weer te vroeg wakker. Temp vanmorgen 38.5 even kijken hoe dat straks is anders de hap maar bellen.

Vanmorgen toch even een testje gedaan, negatief. Borsten zijn nog steeds erg gevoelig en wat zeurderig gevoel in me buik....

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja Juffie, ik heb idd de maximizer bh's gekocht en nu heb ik 75A. Ik snapte er ook niks van maar heb er nu 1 aan en hij zit lekker hoor. Ik ben ook niet tevreden met mijn borsten maar door deze bh's voel ik me toch zekerder hoor. Heb ik ineens 2 cupmaten groter;):D
    En ik vind het gewoon mooier als je een decollete hebt.:)
    Vooral onder t-shirts! Of laaguitgesneden jurkjes.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... ja beetje spannend is het wel ja. Maar verwacht het niet hoor. Bij Divano duurde het máánden voordat ik eens zwanger raakte. Zal nu wel héél gek zijn als ik nu ineens zwanger zou zijn met de pil. ;)

Geeft niks hoor dat je een kort lontje hebt... dat is te begrijpen toch;) Daar moet manlief maar even mee leven hahaha
    Hij krijgt er wel een mooie knul voor terug:p

Idd... ook voor mij de vraag waarom de meisjes in Spanje gedoopt en nu jullie mannetje in Nederland? Is ook uit nieuwsgierigheid hoor:p

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... wel op tijd aan die bel trekken he meid. Zeker als je het niet vertrouwd. Je weet niet waar die koorts vandaan komt maar ik geloof dat koorts te maken heeft met een ontsteking... tenminste dat is me ooit wijs gemaakt:D
    Beterschap met Ryan.
    Jammer van je testje meid. Maar geen bloed geeft moed!
    Mijn veermodus staat aan!!!!!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nou... Divano ging gisteren pas rond 23.00 uur/23.30 uur te bed. Tja, dan krijg je dit he.
    Maar goed... hij heeft vannacht héél goed geslapen. Ow ff tussendoor Pooh... Divano heeft toch die medicijnen gekregen, nu was ik eergisteren de hele dag die medicijnen vergeten en gisternacht sliep het kind NIET... gisteren de hele dag weer rekening ermee gehouden en zie... HIJ SLAAPT WEER HEEL DE NACHT. Dus heeft er wel iets mee te maken denk ik dan maar toch?!
    Maar goed... nu slaapt Divano dus nog steeds. Het is inmiddels half 11 hahaha ik heb uitgeslapen tot half 10.
    Net voor de kids heerlijke boterhammen met bacon/ei en gesmolten kaas gebakken. Lekker een glas melk erbij en ze zijn tevreden.
    oh ooooh... Divano word wakker dus ga hem er maar snel uithalen!

Tot vanavond meiden... ga vanmiddag naar mijn zus toe!
    Ow en steken in mijn liezen gaan af en aan. Ze zijn niet pijnlijk maar wel gevoelig!

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, dat drankje of druppels tegen jeuk/allergie daar worden ze ook slaperiger van. Had ook het idee dat Ryan sneller in slaap viel als hij dat drankje op had. Temp is nu 38.2. Hij is lief aan het spelen maar is nog wel wat rustiger als normaal. Ook snel moe dus veel op de bank....
    Twijfel nu met deze temp om de hap te bellen of toch even afwachten en morgen naar eigen ha. Of de temp moet vandaag weer oplopen, dan bel ik vandaag hap.

Miran, veel plezier bij je zus vandaag!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Baal natuurlijk wel een beetje van de neg test maar vind het vooral lastig en irritant dat ik me eigenlijk niet ken...... Al die hormonale klachten en dan neg test maar ook geen ongi dus cyclus langer....pfff
    Hoop ook vooral niet dat ik elke maand 2 weken voor ongi deze klachten heb. Met spiraal had ik nooit klachten of ongi....

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... temp van Ryan is nu wel lager maar naar mate de dag langer wordt dus naar de avond toe wordt de temp weer hoger... dat weet je toch wel? ALs je het niet vertrouwd zou ik naar de hap bellen. Ook vind ik dat wel eens goed om naar de hap te gaan... zeker als je zo vaak al bij de ha geweest bent met deze klachten... is een andere kijk hierop nooit verkeerd. Dus als je twijfelt zou ik iig gaan maar dat is mijn mening natuurlijk!

Wat jouw klachten betreft... ik heb geen ervaring met spiraal... sorry!

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Even snel antwoord op jullie nieuwschierigheid hihi

Wij dopen ons kleine mannetje hier omdat we mijn ouders er ook graag een keer bij willen hebben en omdat wij heel graag de doop jurk van mijn man willen gebruiken en die is niet zo heel groot en aangezien we meestal in september op vakantie gaan naar zijn familie pas hij die dus niet meer.

Pooh balen van de nega test

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rosa, heel bijzonder dus met jouw ouders erbij en de doopjurk van je man!

Vanmiddag toch hap gebeld, temp 39.
    Urine was schoon. Arts was echt een eikel. Heeft niet naar zn vlekjes gekeken. Temp daar in oor was 38.4. Lichte verhoging zei hij. Niet te warm kleden en veel laten drinken was zijn advies... Duhhhh als of we dat al niet dagen doen. Temp mag 3 tot 4 dgn aanhouden. Dat het al vanaf woensdag is maakte een indruk. Maandag of dinsdag naar eigen ha als temp er nog is.... Voelde me niet serieus genomen... Hopelijk gaat het vannacht een beetje en morgenochtend eigen ha maar bellen.... Pfff

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Oh nog even iets... Net in bad liep er wat wit vocht uit me borsten rechts en links. Nog steeds pijnlijk.... Herkenbaar voor iemand? Nu pijn in me buik en onderin merug en warm... Toch de ongi die door gaat komen?

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @pooh, weet niet wat het is. Je zou zeggen melk. Maar dat zou dan al heel snel zijn en raar bij een negatieve test. beterschap met Ryan.

@ Rosa, bijzonder hoor dopen. Onze kids zijn gedoopt in doopkleding van onze familie.

Hier een klein mannetje wat kwa eten helemaal ontregeld is :( Hapjes is hij niet heel erg kapot van net 100gr fruit of groente. Een boterham gaat er wel in. Verder drinkt hij weinig melk overdag. 's nachts word hij 1 tot 2 x wakker om wat te drinken. Gek mannetje.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pff vervelend is dat pooh dat je je neit serieus genomen voelt. VOor niets naar de ha geweest dus. Hopenlijk knapt hij gewoon snel op nu. Duurt allemaal wel lang. Aan de andere kant kan een virusje natuurlijk ook wel een week of soms nog langer duren.
    Klachten herken ik niet echt trouwens..
    zo'n eerste ronde zonder spiraal ben je natuurlijk ook extra bewust van alles wat je voelt, scheelt misschien ook. Zere buik en rug is trouwens hier wel teken va aankomende ongesteld heid.. Hmm duimen draaien nog gewoon hoor!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oei vermoeiende nachten dus voor jou mup.. Sterkte!

Ga lekker naar bed met een roseetje, chipje en dan bzv kijken. Vind mijn haan niets aan maar ik vind het wel lekker hoor in bed tv kijken.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pooh vervelend zeg.... zou morgen gewoon even je ha bellen.
    Over je test...ik had alle kwalen die jij opnoemt en pas na een week een pos test. Wil je geen valse hoop geven maar dat kan deus ook. Mijn moeder had zelfs pas na acht weken een pos test bij de dokter....

Max is toch ziek. Maar Joep doet het goed. Had me niets verteld gister de smiegt.... Morgen weer naar huis na een heerlijk weekend...

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mup, sterkte met je mannetje. Slecht eten en onrustige nachten is echt frustrerend. Knuff voor jou!

Juffie, geniet van je avondje in bed. Thanx voor het duimen, we wachten af....

Yo, ach toch een ziek mannetje, haan doet het vast super en wat lief dat hij jou niet ongerust heeft gemaakt, lekker weekend gehad mams. Jammer dat het bijna voorbij is maar ook wel heerlijk om je mannen weer te zien.
    Klinkt goed jouw kwalen voor zw test maar we wachten maar af... Wie weet en anders op naar de volgende ronde hihi

Ryan slaapt eindelijk.... Hopelijk komt hij pas morgenochtend weer...

Deel Deze Pagina