(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... helaas nog steeds geen nieuws over liena. Bellen zou ik ook niet durven hoor. Wel smsjes sturen maar ook niet te veel of te vaak. Hoop zo dat t niet te ernstig is!!!

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,

Heb nieuws van LIENA!!!!
    Ze komt hier ook nog haar verhaal doen binnenkort maar ze zijn sinds vandaag weer thuis! Haar telefoon doet blijkbaar raar want ze heeft me wel terug ge smst maar helaas heb ik niets ontvangen. Gelukkig gaat het nu weer beter met Stefan maar hij is echt heeeeel erg ziek geweest. Ben benieuwd naar het verhaal van Liena. Maar dat komt wel.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ow fijn Dag. Dankje wel meis voor t melden.

Liena... gefeliciteerd meis dat jullie allemaal weer lekker thuis zijn en dat jullie mannetje weer opgeknapt is! Hopelijk kun je een beetje gaan genieten na deze grijze/zwarte wolk. Een hele dikke knuffel meis en neem je tijd he!!!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    O wat fijn dat ze weer thuis zijn dat is goed nieuws lijkt me echt helemaal niks als je je zo zorgen maakt om je kleine man.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Deli... en?... ben je al een feestje aan t plannen?? Thyrza wordt over 3 daagjes alweer 1 jaar en jij bent dan ook gelijk jarig dus... FEEST lijkt mij!!!

All... weer een heerlijke nacht met Divano tussen ons in! Ik geloof dat mama nog t minste geslapen heeft! Bah verschrikkelijk zeg maar hoe ga ik dit nu weer terug in het gareel krijgen met hem. Ik denk de eerste vakantie dat ik hem maar gewoon laat huilen in zijn bedje. Dan kunnen we gewoon uitslapen daarna!!!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen dames!

miran, moeilijk hoor. Ik heb geen idee. Ik vind het zelf ook moeilijk om te laten huilen. Misschien wel een goed idee om het probleem in je vakantie aan te pakken. Als je dan overdag je rust nog kan pakken heb je een langere adem. De aanhouder wint denk ik altijd maar zal niet makkelijk zijn. Succes!

Deli, bijna jarig inderaad. Doen jullie iets? Wij vieren het de zondag na haar verjaardag voor wat vrienden. Niks speciaals. Kan me voorstellen dat het bij jullie anders is omdat je zelf ook jarig bent.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

fijn nieuws van liena! Fijn ook om te horen dat ze eindelijk thuis zijn!

Miran: ja lastig hoor. Laten huilen vind ik ook lastig. Hier vannacht ook weer wakker om 2 uur. 1 x heen geweest en dat was het. Het werd ook geen brullen deze keer alleen kletsen/ jengelen/ kletsen/ jengelen.. Ook irritant maar ja.. Uiteindelijk na een half uur viel hij weer in slaap en heeft geslapen tot half 8! Ben helemaal uitgeslapen;)

Vanmorgen even naar het tuincentrum geweest met mijn ouders. Die bleven gisteren onverwachts een nachtje logeren en dus nog een gezellig ochtendje van gemaakt samen.
    Op de terugweg viel Matthijs in slaap in de auto. Nog geen 20 minuten geslapen maar nu wil hij dus niet meer slapen.;)

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Heb net gebeld naar bureau opname en morgenvroeg om 07.15 uur moeten we er zijn. Vind het nu toch wel spannend worden hoor. Stan slaapt lekker bij opa en oma zodat die een normale tijd kan slapen. Om 06.45 uur moeten we aanrijden, daarvoor nog even Laura in bad en om 06.00 uur mag ze nog een beetje ranja drinken zodat ze wat suiker binnen heeft. Word vroeg op dus! Maar alles voor het goede doel!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kan me voorstellen dat het spannend is nu. Wij moeten er met nathan ook om 7.15 zijn. Wel vroeg ja. Hier worden de jongste kindjes als eers geholpen. Hopenlijk is laura snel aan de beurt.

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag.. dat is idd erg vroeg maar ook hier worden de kleinste als eerste geholpen dus schrale troost misschien voor je! Kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent en het allemaal spannend vind. Laura slaapt morgen maar voor de ouders die zitten te wachten is het dan toch een heel ander verhaal. Hopelijk gaat ze er alleen maar op vooruit he!!!
    Bij deze alvast heel veel sterkte/beterschap gewenst en een hele dikke knuffel voor zowel mama als Laura!!!

Juffie... lekker hoor even met mam's naar de tuincentrum. Hopelijk hebben jullie beide ervan genoten. Dus Matthijs heeft dezelfde streken als Divano?!... Divano wou dus ook niet toegeven aan middagdutje dus even op de fiets naar opa en oma. Daar flink met oma's hond gespeeld te hebben *lees: de hond proberen te ontlopen* werd Divano aardig moe en thuis nog even een flesje drinken en meneertje viel zo om. Nu slaapt ie vanaf 14.00 uur en ik denk tot een uur of 16.00 uur mits t niet later wordt.

Yo... hoe was je ochtend sporten geweest? Hoe is het papa Joep gegaan met zijn papa-dag??? Hebben de mannen samen genoten???

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, even genieten van de rust!

Hier inderdaad ook jongste kindjes eerst. Laura is de 1e om 08.00 uur. Ze zijn in totaal max. 20 minuten bezig maar die duren dan zo lang voor de mama he? Komt vast allemaal goed, ben ik ook echt van overtuigd maar blijft spannend. Zou het liever zelf ondergaan dan een van de kindjes.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, minder zeg dat Divano nog zo vaak komt. Hopelijk gaat het snel lekker door slapen. En kun je weer heerlijk in je bed slapen zodat je geen nekklachten hebt. Fijn dat de mamo goed was.

@ Dag, Moet zeggen dat ik er vrij weinig info over heb gekregen. Devin zweet gelukkig niet tijdens het drinken. De huisarts zei dat het ruisje echt minimaal is. Maar Devin was heel druk op dat moment dus vraag me af of hij het wel goed gehoord heeft.
    @ Slapen, Vanisha word helaas ook weer best veel wakker snachts. Meestal in paniek, hard huilend, dus denk dat ze aan het dromen is. Maar met het gevolg dat ik haar bij ons in bed leg en zelf niet meer kan slapen. Maar dan huilt ze iig niet meer en hoef ik niet bang te zijn dat Devin wakker word.

@ Spugen, Devin spuugt af en toe flink. Denk dat het komt omdat hij dan veeelste vol zit. Toestraks had hij flink gedronken om 11 uur om 1 uur werd hij wakker. En ik kreeg de indruk dat hij honger had. Maar dat zou een uur te vroeg zijn. Uiteindelijk beetje gedronken en daarna veel gespuugt. Nu ligt hij te slapen, denk met een half lege buik door het spugen. Maar dat kan hij wel hebben aangezien hij alweer 5 kilo weeg ;)

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag.. idd zoiets onderga je zelf liever dan dat je je kindjes zo hulpeloos ziet liggen. Ik vond t altijd zielig als ze wakker werden uit de narcose, zo halfslapend en dan hebben ze mama toch echt t liefste bij zich. Bij ons was t trouwens maar 10 minuutjes en zowel Giuliano als Ebony moesten allebei buisjes én neusamandelen geknipt. Moet Laura dan nog iets meer of komt dit omdat zij nog zo heel klein is?... die van mij waren al ruim 3 jaar oud toen. Misschien dat het hem daarin zit.

Mup... tja ook ik neem dus divano in ons bed en de ene nacht slaapt ie heel goed door en de andere nacht heb ik een zeer rusteloze nacht. Ik ben er zo op tegen he tegen in bed nemen maar zie/zag geen andere oplossing op dat moment. Ik ga echt in de vakantie proberen om hem gewoon weer in eigen bedje te laten. Dan maar huilen/krijsen. Ik moet er gewoon even doorheen prikken.
    Hoop voor jouw dat t bij Vanisha bij 1 nacht blijft meis!
    Gelukkig doet Devin het erg goed meis! Heb je een foto van Devin???
    Hoe was de bevalling trouwens? Die had je toch niet al verteld of wel?

All... ben heerlijk met divano in de douche geweest en eindelijk eindelijk eindelijk een zalf van de dokter gekregen voor luieruitslag. Divano heeft nu al 3 weken last van luieruitslag en ik heb zinkzalf/sudocreme en bepanthene al geprobeerd gehad maar niks hielp. Nu heb ik zinkzalf met een "medicijn" erin gekregen dus hopelijk pakt ie goed. Nu is de kleine man heerlijk aan t genieten van een koekje en jimjam (tv-programma)... om kwart over 9/half 10 krijgt ie zijn laatste fles en kan ie lekker naar bedje toe. Ik hoop dat de nacht vannacht weer beter gaat.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, jeetje wat is jullie mannetje een avond brakertje ook he, dat hij zo laat nog op is! Hopelijk vannacht een goede nacht!

@ Dag, ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegen op ziet :( het lijkt me vreselijk als je kindje zoiets moet ondergaan. Maar wat je zegt, het is voor een goed doel! Heel veel sterkte morgen meis en kop op!!

@ Juffie, hoe is het bij jou?

@ Liena, wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie weer thuis zijn! Wat een heftige tijd heb jij meegemaakt! Ik hoop dat het nu allemaal bergopwaarts gaat en dat het met alle 3 de kindjes goed gaat zodat jij weer kunt genieten en een beetje kunt bijkomen!

@ All, donderdag is Thyrza idd alweer jarig. Jeetje wat gaat dat toch snel he?! Woensdag viert ze het op het kdv, moet morgen de traktaties nog halen en maken. Donderdag en vrijdag is manlief vrij, donderdag vieren we het dus thuis met z'n 4tjes. Alleen mijn pa komt voor haar verjaardag langs. 's avonds komen m'n schoonouders op de koffie voor mijn verjaardag en zaterdag vieren we Thyrza's verjaardag GROOT! Nou ja, broers/zussen komen en een paar vrienden maar vanwege de grote familie zijn dat al snel 50 man... Ben er nog helemaal niet mee bezig eigenlijk. Vrijdag zijn we vrij dus ik bestel vd week een taart en doe vrijdag wel wat boodschappen. De tijd gaat veel te snel!

Verder gaat alles goed, druk geweest. Op m'n werk is 't druk, thuis ook druk. Wesley is nogal ondeugend en luistert slecht. Thyrza klimt overal op wat niet mag dus je hebt je handen er vol aan en dan nog je huishouden erbij en werken zorgt voor weinig zp tijd ;)

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... idd divano is een echte avondmens. Hij ging pas (ook nog tegen wil in) om kwart over 10 naar bed. Mama is kapot dus mama kruipt heerlijk op de bank onder een dekentje en nog ff tv kijken.
    Idd een jaar is gewoon niks meer! '
    Ja ook ik heb af en toe geen tijd voor zp maar moet van mezelf iedere dag even op de mail kijken en automatisch kom ik dan zp tegen!
    heel veel plezier met je verjaardagsvoorpret!

All... ik ga nokken en lekker nog heel eventjes bankhangen.

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey dames,

Wij zijn al weer lekker thuis. Alles is goed gegaan. Ze was wel flink in paniek toen ze uit de narcose kwam waardoor haar neus en oren nog flink bleven bloeden vanwege de druk die er dan op komt. Toen ze eenmaal rustig werd en wat gedronken had stopte het bloeden bijna meteen. Wel een naar gezicht hoor. Maar ja, na een tijdje viel ze bij mij lekker in slaap en na een uurtje mochten we naar huis. Thuis heeft ze nog een flesje gedronken en nu ligt ze lekker te slapen. Ben blij dat het achter de rug is. Zeker omdat de kno arts kwam vertellen dat het echt nodig was omdat hij het in tijden niet zo gezien had. Heb ook meteen druppels mee omdat er in beide oren een flinke ontsteking zit. Moet nu dus rekening mee houden dat er de komende dagen flink troep uit haar oren kan komen. Arm meiske.

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena fijn dat jullie weer thuis zijn!

Dag beterschap met je meisje!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... fijn dat t goed gegaan is. Zielig voor Laura dat ze zo'n last ervan heeft maar ook weer fijn dat t allemaal achter de rug is. Hopelijk knapt ze nu heel snel op en merk je t verschil.
    Heel veel beterschap en een dikke knuffel voor Laura.

Yo... wat een ongelooflijk mooie banner heb jij zeg! En wat een schetige foto van Max. Haha en dan... "maxi taxi is geboren" hoe krijg je t verzonnen???!! Geweldig meid!!!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Oooow vergeet gewoon te melden hoe trots deze mama op haar kleine ventje is. Hij heeft vannacht gewoon in eigen bedje geslapen en niet eens gehuild!!!!!
    Ik heb hem ergens rond de klok van 1 zijn speentje gegeven en sindsdien niet meer gehoord tot vanmorgen 07.15 uur!!!
    HEERLIJK!!! Hopelijk vannacht weer zo'n nacht.
    Hij sliep gisteren ook van half 2 tot 4 uur. en s'avonds om kwart over 10 pas naar bed gegaan. Vanavond maar even zelfde ritme aan gaan houden denk ik zo.
    Misschien dat dit werkt zo voor divano! Ben iig supertrots. Dus hij kan het wel in eigen bedje!

Zo meteen even naar de ha mijn oor uit laten spuiten. Heb er een propje in zitten en ik heb er lichtelijk last van!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ehm Maxi taxi is vanzelf gekomen eigenlijk....hahah

Ons Max wordt veel te snel groot hoor...hij zit al in maatje 62 met de meeste dingen. Behalve Hema dat valt erg groot merk ik....

Deel Deze Pagina