(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Mel succes!

Pooh ook jij succes. Hoop dat ze nu eens even goed onderzoeken...

Ik ben gister ziek terug gekomen van mijn weekendje weg. Nu nog niet helemaal lekker. Vanmiddag cb met Max. Ben benieuwd wat ze nu weer te zeure hebben....

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... beterschap met Ryan en uhhh laat hem nu eens helemaal t ventje nakijken
    Suc6 bij de dokter.

Yo... ook jij beterschap meis en laat cb lekker zeuren. Max is een heerlijk ventje en ziet er in mijn ogen goed uit. Meer kun je als moeder niet doen. Suc6 bij cb!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ All, ik heb besloten om mijn account op te zeggen op zp. Ik heb met jullie allemaal sowieso nog contact op fb maar hier zeg ik mijn account vandaag dus op.

@ Miranda, wil jij mijn pb misschien doorsturen naar Pooh? Dankjewel!!!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spreek je op fb deli!

Heb me toch een buikgriep te pakken....

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... als het goed is heb je nu pb van mij van Deli doorgestuurt gekregen.
    Anders hoor ik het wel!

Deli... heb het doorgestuurt... wel heel jammer maar spreek je zeker op fb

Yo... beterschap meis. Blêgh, buikgriep... da's zo onprettig gevoel he!
    Lekker uitzieken en je eigen laten verwennen!!!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    spreek je op fb Deli..

Laat het hier bij. Vanavond weer vergaderen dus druk...

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, tot FB!!

Miran, het gaat ons op zich heel goed voor de wind idd maar daar staat ook wat tegenover. Het is niet een paar dagen dat haan nu veel weg is. Nu alleen nog meer dan anders. Normaal is hij al 6 dagen werken van 8 tot 18.30 uur en dan nog 3 van de doordeweekse avonden. Dus wij hebben een soort van lat relatie hihi. Maar ik wist vantevoren waar ik aan begon dus weet niet beter.

Yo, beterschap!! Wat wisten ze op het CB? Wanneer is je eerste werkdag eigenlijk?

Juffie, je hebt het echt druk he?! Denk aan jezelf meis!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Zo weer thuis.
    Gelukkig korte vergadering. Ben de voorzitter dus had het zelf in de hand, haha..

Nu nog even lekker bankhangen met haan..

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Eerste werkdag is 15 oktober....

Max is 71 cm en 7270 gram. Ver onder het gemiddelde maar hij heeft volgens Joep een hele show weggegeven dus ze zag dat hij ook wel snel verbrand. Alles was goed verder.

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, thanx voor de pb.
    Deli, jammer meis! Spreek je op fb. Dikke kus!

Yo, laat ze maar kletsen op cb. Jij kent je eigen kind het best! Beterschap meid!

Juf, handig voorzitter zijn haha

Bij de ha niet wijzer geworden. Kinderen zijn nou eenmaal veel ziek zei hij. Dat de plekjes op zn rug nog niet weg zijn (heeft hij niet eens naar gekeken) nog deze week doorgaan met de betadine.... En dan? Hij zit op psz dus daar pikken ze snel wat op. Dat hij al een week niet geweest is zei hij, maar hij mag gewoon naar psz.... Dus ik zei dat hij alleen op de bank ligt en als hij goed genoeg was om naar psz te kunnen ik hier niet met hem naar de ha had gehoeven... Gezegt dat ik niet meer weet wanneer ik aan de bel moet trekken, dat het wel erg lang tobben is met hem. Dat hij nu geen temp meer heeft maar nog steeds niet zich zelf is... Kreeg er weinig reactie op...
    Morgen weer me eerste werkdag na de vakantie, avonddienst. Zal dan daar wel even het verhaal aan de kinderarts voor leggen.
    Veel gedoe in me familie... Me vader moet voor een bypass operatie van zn hart... En me schoonvader is geopereerd aan een poliep in zn blaas en krijgt nu chemo spoelingen... Ws kwaadaardig. Allemaal erg vaag maar morgen horen we Ws meer hierover. Hij is eerder bestraald geweest ivm een tumor op zn stembanden... Allemaal ff stress dus hier voor haan en mij om onze vaders... Pfff soms wordt het allemaal ff teveel. Ik lig lekker op bed met een boek. Haan zit achter de PlayStation. Allebij onze eigen ontspanning.
    Vrijdag gaat Ryan met me ouders en me oma een weekje op vakantie, mis hem nu al maar ook wel even lekker om met haan samen te zijn, zeker nu.
    Nog steeds geen ongi hier.....

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... balen joh, dat je niet serieus wordt genomen! Maar aan de andere kant wel handig dat je in ziekenhuis werkt... kun je er met een collega over praten!
    Ik hoop dat die meer weet en je helpt... nouja, vooral Ryan helpt!
    Leuk zeg... Ryan een week met opa, oma en overgrootoma mee op vakantie. Leuk voor hem hoor. Helaas jullie zullen hem wel missen ja maar goed dat is ook maar voor even. Heb je even tijd voor elkaar.
    En nog steeds niet ongi? tja misschien ligt je cyclus nog helemaal overhoop meid. Ze zeggen dat je eerst moet ontpillen maar goed hoe dat zit met een spiraal dat weet ik niet... misschien ook ontspiralen! hahaha
    Maar géén bloed geeft moed he!!!!

All... Chris en ik liggen al 2 dagen voor 22.00 uur te bed. Hij heeft vroege dienst en moet er dan om half 5 uit dus dat komt wel goed uit maar ik ben zo moe. Gisteravond ging ik om 10 voor 10 naar bed met divano en om 10 uur kwam Chris. Ik was gewoon al vertrokken in die 10 minuutjes. De kleine ook hoor dus die overgelegd in eigen bedje en die sliep door. Vanmorgen om half 5 hoorde ik Chris zn wekker. Vroeg of ik er mee uit moest komen om brood te smeren... nee hoor, blijf maar lekker liggen was het antwoord. Om 5 uur moest ik plassen dus toch maar naar beneden. Kon ik hem nog ff zien. Toen Chris weg reed nam ik laptop mee naar boven maar legde hem langs mijn bed neer want was toch wel erg moe. Divano begon wakker te worden... simmen in slaap. Dus bij mij in bed gelegd en die sliep als een blokje door. Om half 7 liep mijn wekker af en heb ik divano weer terug in eigen bedje gelegd en die slaapt nu nog lekker!

Ga nu ff aankleden en kind nummer 4 klaarstomen voor school.
    Didier- Gyani - Giuliano zijn al op weg naar school.

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Pff wat een ochtend ritueel miran...

Zit vandaag op dag 33 wachten maar af...

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pooh dikke knuffel!!!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... ben al 3 ochtenden om half 5 met Chris wakker. Maar kan ook weer als een blok in slaap vallen als hij wegrijdt hoor.
    Als divano dan wakker wordt en ik pak hem bij mij in bed slaapt die ook gewoon door! Dus kan mama ook nog ff tukken. Maar goed... ben nu dus niet vooruit te branden! Heb het koud en ben verschrikkelijk moe. Er speelt ook van alles in mijn kop op het moment wat heel stressvol is en wat veel aandacht en energie van me eist dus zal dat wel zijn. Ik ben de hele dag door aan het malen.
    Dus denk dat ik daarom om 22.00 uur omval!

Yo... mooie cijfertjes zeg! Geen gezeur of cb? Wat vonden ze van Max?

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joep is met hem gegaan. Heb hem om half twaalf naar huis gebeld omdat ik alleen maar boven de pot hing en echt niks met ons Max kon. Schoonpapa was niet thuis en schoonmama was werken. Vriendinnetje ook werken... Dan baal ik wel dat ik zo ver weg woon van mijn familie... Dus Joep is met hem naar cb gegaan. Daar heeft hij even volop zitten kletsen tegen de verpleegkundige dus als tip kreeg Joep mee om boekjes te gaan lezen en dan plaatjes aan laten wijzen. Meneer was er wel erg vroeg mee maar goed dat was hij met alles. Hij liet ook nog even goed zien wat hij allemaal kan, zitten staan weer zitten lopen langs de tafel etc. Toen kwam ze met een eetschema aan want ja hij zat weer tegen die -2 lijn aan. Nou zegt Joep hij krijgt wel wat meer als wat hier op dat schema staat. Dus hij nog eens zijn hele dag schema aangegeven. Nou zegt ze hij krijgt echt wel genoeg binnen dus....het is gewoon het manneke. (HALLELUJAH). Toen moest hij nog even een motoriek testje doen. In zijn ene hand een blokje vasthouden en dan met zijn andere handje het andere blokje pakken. Zonder problemen. Alleen toen hij ze allebei vast had ging hij gooien hahaha...oeps. Maar ze was heel erg tevreden. En een tandenborstel mee gekregen...beetje laat aangezien hij de vorige keer ook al tanden had...

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Max en joep hebben hun best gedaan op cb lees ik al haha
    Mams lekker opknappen!! beterschap. x

Meiden ben net ongi geworden, behoorlijk ook. Nu voel ik ook echt de ongi krampen in me buik en rug pfff Dag 33
    Moet heel eerlijk zijn dat ik niet teleurgesteld ben. Tuurlijk had het leuk geweest als ik zwanger was maar ben eigenlijk ook wel blij dat ik nu ongi ben zodat ik weet dat me lijf nog werkt ofzo haha
    Op naar de volgende ronde...!!!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pooh fijn dat je er zo positief in staat! En idd je lichaam werkt nog zoals het zou moeten.

Ik heb me toch een spierpijn van het overgeven de afgelopen twee dagen....pfff. Mijn eten blijft gelukkig weer binnen. Ben afgelopen weekend lekker weg geweest en daar niet gesnoept...goed he. En dan vanaf zondagavond eigenlijk niets meer gegeten....vier kilo eraf. Niet erg hoor maar is wel snel gegaan. Of ja weet niet precies want sinds ik ben gaan hardlopen heb ik niet meer op de weegschaal gestaan. Dus combi van hardlopen niet snoepen en ziek zijn werkt goed. Alleen laat dat ziek zijn maar weg hoor....

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Yojo, klinkt goed maar idd dat ziek zijn moet je maar achterwege laten hihi Wat goed van het hardlopen, ik heb ook zin om te gaan maar kan me er moeilijk toe zetten, hoe doe jij dat? tips?

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben begonnen met een cursus van Start to run alleen door migraine en weekendjes weg mis ik de helft....heb alleen de eerste twee lessen mee gekregen... Dus denk dat ik daar maar mee kap. Ik heb Renate Wennemars op mijn MP3 die mij in 16 lessen leert hoe ik 20 minuten kan gaan hardlopen. En ik moet zeggen dat dat heel motiverend en verslavend werkt....

Ons Max ligt al een uur in bed of ja liggen....hoor hem regelmatig ergens tegen aan stoten...hij gaat de hele tijd staan en rondjes lopen en ja met een slaapzak aan....

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    klinkt goed yo!
    Met een slaapzak aan is het best lastig hihi

Ik ga naar peuterzwemmen met ryan en daarna naar me werk. Kom vanavond nog wel ff kijken. x

Deel Deze Pagina