Yo... fijn dat je je weer wat opgeknapt voelt! Nu nog goed uitzieken. Heb je niet iets verkeerd gegeten of zo op je weekendje weg?
Welkom terug Kipje, fijn dat je weer met ons mee komt kletsen! Yo, fijn dat het wel al wat beter gaat. Nu lekker uitzieken. @all, ik ga mijn bed in! Ben doodop dus ga lekker vroeg slapen.
Welkom terug kipje! Dat is lang geleden. Ja ziek zeker goed uit. Max morgen naar kdv kan ik op mijn gemak vooruit. En voor zo mijn bed in...
nou de vakantie is weer achter de rug, was een gekkenhuis op me werk dus zit er weer helemaal in... Mannen liggen te slapen, ik ga zo ook me bed in. Ryan heeft super zn best gedaan met zwemmen, zelfs onderwater ging goed. Vanavond om 18 uur lag hij al te slapen zei haan, zo moe was hij. vlgs mij heeft ie niet eens gegeten... maar daar heb ik maar niks van gezegt... Morgenochtend psz en in de middag controle afspraak bij de tandarts. Zinderlijk worden/naar de wc gaan lukt nog niet erg maar hij geeft wel eerder aan dat hij een schone broek wil dus als ie geplast heeft heeft hij er wel last van. Vanmorgen na het zwemmen zat hij met handoek om op het bankje in het omkleed hokje. ineens gaat hij staan en doet zijn handdoek omhoog... plast hij zo de hele bank vol... dus hij voelt het zeker wel aankomen haha Het begin is er denk ik dan maar hihi vrijdag gaat hij op vakantie, ga hem vreselijk missen! Die maandag als hij terug is ga ik samen met hem naar het theater, Dora live!! Heb er zin in, benieuwd wat hij er van vind. Hij is Dora en Diego fan dus moet vast goed komen. Nu echt tukkie doen! Oh en kipje, welkom terug! xxx
Goedemorgen... Kipje1983... welkom terug in ons hokkie. Speciale reden???? Ben niet nieuwsgierig hoor hahhahaa Fijn iig dat je weer komt kletsen. Yo... heerlijk dagje voor jezelf en ff naar bed wanneer JIJ er aan toe bent! Beterschap meis. Pooh... t komt echt wel hoor dat zindelijk worden. Voordat ie naar de basisschool gaat is ie wel zindelijk... al is het alleen maar overdag. Knap hoor van Ryan dat ie onderwater kan zwemmen. Heel goed van hem!!! All... heb weinig nieuws te vertellen eigenlijk. Ik zelf ben nu ook op zoek naar een baan! Divano gaat dan naar kdv maar dat vind ik persoonlijk nog t ergste. Maar goed... wil iets doen en t liefste onder schooltijden. Nu nog zoeken!!!!
Ik dacht dat jij er juist voor gekozen had om thuis te blijven Miran....toch? Max is nu weer naar het kdv. Eerste keer hele dag. Ben benieuwd. Kan ik hier wat rommelen en koffers inpakken. Joep heeft vorige week een weekendje weg gescoord op vakantieveilingen. Lekker in Asten dus vlakbij paps en mams. Lekker weekendje in de buurt! Helaas van het weer....
Miran, weer gaan werken. Spannend meid, wat voor werk zoek je? Yo, wat leuk een weekend weg en fijn dicht bij paps en mams. Jammer van het weer maar er is altijd wat leuks van te maken! Spannend max een hele dag naar kdv, wel ff lekker dat jij nu thuis je handen vrij hebt. Ben je weer een beetje opgeknapt? Ryan is naar psz, heb ik ook even me handen vrij... Boodschappen gedaan en nu wassen draaien en ryan zijn tas in pakken voor zijn vakantie. Morgen gaat hij al weg. idd jammer dat het weer niet meezit maar het park waar ze heen gaan heeft ook een indoor speelhal ofzo dus dat komt vast goed. En zn laarzen en regenpak gaan mee dus kan hij lekker in de plassen stampen hihi Ze gaan naar een park van Landal, de vers. In brabant dus niet echt bij ons in de buurt... Nu dat we 4 weken met zn drietjes zijn geweest vind ik het wel extra moeilijk dat hij weg gaat. Maar hij vind het nu al geweldig om met zn opa en oma weg te gaan en mijn oma gaat ook mee en zij genieten altijd zo van elkaar! Ben echt mega ongi pfff wist niet dat het zo erg en veel kon zijn. Was best verwend met me spiraal. Toen werd ik niet of maar heel licht 1 dagje ongi. Maar voelt wel goed dat me lijf het doet....
Ja nog wat spierpijn van het overgeven maar al stukken minder als gister.... ook weer honger gevoel en het eten blijft binnen zonder misselijk te worden. Dus ik vind mezelf wel weer opgeknapt. Alleen nog wat moe. Beneden heb ik gepoetst moet ik alleen nog stofzuigen en eigenlijk dweilen...maar denk dat ik dat dweilen maandag doe. We zijn toch het hele weekend weg. Zo boven aan de slag en gelijk de koffers inpakken.... We vermaken ons wel het weekend. Er zit een suptropisch zwembad bij das genoeg toch? En gewoon even lekker genieten met z'n drietjes voordat bij mij het gewone leventje ook weer gaat beginnen.... Vind het wel spannend hoor ons Max de hele dag op het kdv...niet dat ik denk dat hij het er niet leuk vind maar meer omdat hij op de groep zit bij net die ene leidster die ik niet aardig/leuk/lief vind..... Ben blij als er plek is op mijn oude werkplek....
wordt vast een super leuk weekend, lekker er ff tussenuit voordat je weer aan de slag moet. Is lastig dat jij die leidster niet zo leuk vind, wat vind max van haar? Zou wel fijn zijn als hij straks op een plekje zit waar jij je ook helemaal 100% bij voelt. Bij Ryan zater vanmorgen ongeveer 11 kids in de groep met maar 1 leidster... 2 huilende kinderen pfff Ben dus iets langer gebleven en een andere moeder ook. Voelt dat niet prettig als er maar 1 leidster is. De andere leidster had zich verslapen zei ze en die was onderweg... Uiteindelijk toch maar met die andere moeder weg gegaan. Ryan was lief aan het spelen en vond het allemaal prima gelukkig. Maar vind het toch een beetje raar.... moet toch niet kunnen alleen op zo'n groep. Ga nog even verder met zijn tas inpakken, om half 12 moet ik hem al weer halen en wil dan klaar zijn.
Ik weet niet zo goed wat Max van haar vindt....de vorige keren dat ik hem op kwam halen zat hij bij de ander....
@ Miranda, ja speciale reden heb ik je van de week per pb gestuurd Moet straks nog even bijlezen dames krijg nu de kans niet met beide kindjes naast me op de bank.
Kipje... ja ja er gaat weer een belletje rinkelen hahahahahaha ach laten we er maar op houden dat ik blond ben! Yo en Pooh... ja ik had eigenlijk ook gekozen om thuis te blijven maar iets pusht mij om te gaan werken. Dit heeft een lang verhaal en zeker geen leuk verhaal. Het heeft te maken met mn verleden. Laten we het daar maar op houden. Dit moet ik gewoon doen en dan kan ik strakjes er weer lekker van genieten. Het zal even zwaar en pittig zijn maar goed... waar een wil is is een weg zeggen ze altijd. Wat ik zoek.... van alles, receptioniste/telefoniste/adm medewerker/kassawerk/winkelwerk noem maar op. Het liefst 28 tot 32 uur. Vind het alleen heel moeilijk om divano naar kdv te moeten sturen. Dat zit me nog het meest tegen! Maar goed... dat zal maar even zijn denk ik! Juffie... bijna weekend???? Ik kan morgen uitslapen tot kwart over 7! Lekker maar nog te vroeg hahahaha Misschien tot vanavond all! Anders fijne avond!
jaaa weekend. Ben er aan toe. Mijn lichaam geeft ook aan dat ik even rustig aan moet doen. mond vol aften en vag. schimmelinfectie. Bah heb ik altijd als ik moe ben.. Echt mijn zwakke plek en eigenlijk een teken dat ik een beetje meer rust moet pakken Kipje: Welkom terug.. Gezellig dat je weer mee komt kletsen yojo: geniet van jullie weekendje! Pooh: dat is wel veel ja 11 kindjes en 1 leidster... Hoort inderdaad eigenlijk niet nee.. Meiden ga verder koken. Haan koomt zo thuis en die zei net aan de telefoon dat Nathan ziekig is. Hij was vannacht ook al zo heet en is in ons bed beland toen maar vanmorgen leek hij weer fit. fijne avond!