Juffie, RUSTIG AAN JIJ!!! Dit weekend echt even je rust pakken! Is er nog wat uitgekomen na de gesprekken met je leidinggevende en/of ouders?? Beterschap met de grote kleine knul! Miran, zo zeg! Dat is ineens een flink voornemen. Vind het ook veel uren. Succes met zoeken en vinden! Pooh, Inderdaad fijn dat je lichaam zich weer "schoonmaakt" na je spiraal. Maar prettig is anders natuurlijk. Hier ook een ziek mannetje. Heeft vanmiddag echt alles ondergepoept. **sorry, onsmakelijk** Meteen onder de douche en flink aan de poets gegaan. Arm mannetje heeft nog zoveel buikpijn en bij elk windje komt er wat mee dus hij vroeg om een luier voor het slapengaan. Heb het maar gedaan maar hoop niet dat hij het dan weer elke avond wil. Gaan we niet aan beginnen natuurlijk
Goedemorgen Juffie rustig aan meis geniet van je weekend!! En beterschap Dag jij ook al een ziek manneke mijn oudste heeft precies het zelfde jij ook rustig aan en beterschap Zo hè miran dat zijn indd een flink aantal uren succes met zoeken Welkom terug kippie Pooh spannend dat je kleine man op vak gaat @ all zwaai Hier is mijn oudste ziek ook diaree en buikpijn gister had ze ook koorts hopelijk gaat het vandaag beter. Fijne dag meiden
Klinkt als wat ik ook heb gehad...overgeven diarree... beterschap! Ik heb een min-max contract van 9 - 19 uur. Hoofdzakelijk middagdiensten bso. Maar in schoolvakanties worden het 24 uur. Wil ook max 24 uur. Dus het begin is er.
goedemorgen, Het was hier vanmorgen half 6. pff Matthijs is elke keer zo vroeg. Dag en Rosa: beterschap voor jullie kindjes! Matthijs heeft pas 3 weken diarree gehad, Nathan toen een paar daagjes. Zo irritant.. Dag: wat knap trouwens dat Stan normaal ook al 's nachts zindelijk is. Met Nathan lukt het maar niet.. Hij wil ook zelf echt een luier aan en die is 's ochtend nog vol dus ja.. Miran: wat een omschakeling dan zeg. Succes met werkzoeken! Nathan had gisteren bij de go 3 uur geslapen, toen gisteravond gewone tijd in bed en nu net wakker. Geen koorts ofzo dus denk beetje overmoeid ofzo... Vandaag lekker dagje soppen en thuis rommelen. Vanmiddag de oppas op mijn neefjes. Gezellig 4 jongens in huis fijne dag!
Juffie denk jij ook aan je rust. Max is flink verkouden tot half twaalf wakker geweest en toen van zes tot zeven nog. Nu ligt hij nog lekker te slapen. Ik laat hem lekker liggen en ga maar niet haasten voor het babyzwemmen. We gaan t weekend weg dus zwemmen dan genoeg....
beterschap voor alle kuikentjes! Juffie, let op jezelf, neem je rust dit weekend!! Miran, dat zijn idd ineens veel uren. Hoop dat er wat leuks op je pad komt! Ryan is weg, hij had er helemaal zin in en de auto van me ouders was volgeladen. Ze gingen eerst mijn oma ophalen en dan richting vakantiehuisje. Toen ze weg reden moest ik wel even een traantje wegpinken... komt ws ook omdat hij de afgelopen 4 weken zo veel aan mij gehangen heeft ook doordat hij ziek was. Gisterenavond in bad zag zijn rug er vreselijk uit.... Even afwachten hoe het het weekend gaat (hoor ik dan wel van mijn moeder) en anders bel ik maandag de ha voor een doorverwijzing naar een dermatoloog. Ga hier niet weer mee naar de ha, ben d'r klaar mee! Heb ook wat foto's gemaakt van z'n rug, als het zo uitkomt kan dat het weekend op mijn werk nog even overleggen met een kinderarts. Vandaag ff een dagje tutten en weekend werken. Vanaf maandag even hard aan se slag in huis. woensdag heb ik nachtdienst dus heb 3 dagen om flink te werken in huis. Voor de rest lekker genieten met haan!!
Ohhhhhhh meiden, moet nog steeds bijlezen en reageren maar wilde toch even snel iets delen met jullie.......
@Yo, @Dag @Rosa, beterschap met jullie kindjes!! @ Juffie, doe je rustig aan meis!! Met dit weer zou ik ook lekker lang blijven slapen dus als je mannetje het doet snap ik het wetl @ Pooh, kan me voorstellen dat je even een traantje wegpinkt! Wat een gedoe zeg bij de ha hopelijk gaat het snel over en anders idd een doorverwijzing afdwingen! @ Miran, oei wat een omschakeling ineens. Zoveel uur willen werken... Had ik niet gedacht! Hoop dat je wat kunt vinden! @ Dag idd knap van je mannetje!! Hier slaapt m'n mannetje nog steeds met luier 'snachts en die zit 's morgens altijd vol! Zo... Wat een ochtendje weer... Heb net nog iets voor m'n werk moeten doen foutje herstellen... Ik bracht net m'n kleine moppie naar bed, ze was een beetje mopperig en moe. TOen ik haar broekje uit deed had ze een rode dikke bult op haar been en 39.5 koorts. Ze heeft wel vaker gehad dat ze bij koorts zo'n bult had, lijkt precies op een plek waar ze ook vaccinaties heeft gehad. Toch maar even de ha gebeld maar ws is het gewoon een zwakke plek. Nou ja... En vanmorgen dus toch maar een test gedaan. Ik had afg. dinsdag ongesteld moeten worden... Wilde het nog even afwachten omdat mijn laatste cyclus ook 30 dg. was maar vandaag toch maar getest. Geen klachten gehad na mijn eisprong nu alleen iets misselijk... Nou en volg. week moet ik naar het ziekenhuis voor genetisch onderzoek ivm borstkanker in mijn fam. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat...
Nou beetje verrast was ik wel vind het ook heel spannend en zie meteen weer allemaal beren op de weg over hoe dat moet met 3 kids maar probeer het naast me neer te leggen....
Kipje: komt allemaal wel goed joh met 3 kindjes. Wel super leuk. Spannend lijkt me dat genetische onderzoek. Je weet toch neit wat er uit gaat komen.. Hier ligt Matthijs in bed en Nathan speelt met zijn neven buiten. Ik ga maar eens wat was opvouwen, morgen volle dag dus komt het er ook niet van..
Bedankt Juffie! Het komt ook vast allemaal goed! Eerst maar de eerste echo afwachten! Jij succes met was vouwen ik heb het gelukkig al weg.
Kipje... GEFELICITEERD meis... wat leuk zeg! En nee... t maakt niet uit hoeveel kids je hebt. Je ziet idd wel wat beren op je pad denk ik maar dat hoeft echt niet! Ik heb er 5 in huis en alhoewel het vandaag de 1e drukke dag is gaat dat toch nog redelijk. Vanmorgen om 09.00 uur moesten er 3 weggebracht worden, 1 naar stageplek en 2 naar school. Daarna moest ik snel boodschappen doen en met kind nummer 3 naar de sleutel. Daar doen ze testjes met haar om te kijken óf zij misschien iets heeft of dat het karakter is. Ik hoefde haar alleen maar af te zetten en kon ik terug naar huis.. daar snel boodschappen uitgepakt en in de kasten gestopt snel een bakkie thee en kon ik alweer terug. Net heb ik haar naar de majorette gebracht en nu dadelijk moet ik alweer rijden om die 3 jongens op te halen. Vanavond didier naar moeders brengen... gyani naar schooldisco en ebony naar majorette voor generale repetitie. Morgen nog een drukke dag want vier ik de verjaardag van giuliano en ebony moet morgen van 12.00 uur tot s'avonds 21.30 uur majorette. Is leuk allemaal maar erg druk!!!! Geef mij dan maar een werkdag van 8 uur! Maar goed... over het algemeeen valt 3 kids heus wel mee. Juffie... veel plezier met de was. Ik moet eigenlijk ook nog heel wat doen maar heb er de puf niet voor! MIsschien vanavond als Chris is werken en ik op Gyani moet wachten dat ik dan ga poetsen ofzo! hahhaa '
Gefeliciteerd kipje!! Ik weet wat je voelt hoor ik zag in het begin ook beren op de weg maar ach ik laat het op me afkomen!! Komt wel goed. Genetisch onderzoek spannend meis. Beterschap met je kleine meis! Hier de bed klossen en ondersteek gehaald komt nu steeds dichter bij hopelijk mag ik van dit kindje ook thuis bevallen. Ik heb alleen Sabela nog in de luier maar die is 9 van de 10 keer droog omdat ze overdag naar het toilet gaat. Ik ben momenteel erg moe zo ziek meisje vergt veel energie Juffie gezellige boel bij jullie!!! Yojo leuke foto's van max op fb wat een mannetje
kipje, wat een verrassing!!! Super leuk meid! Zo'n genetische onderzoek is bij mij ook gedaan. Mijn oma en tante hebben borstkanker gehad en vandaar dat het onderzoek gedaan werd. Goede uitkomst want van mijn oma en tante was niet erfelijk bepaald dus daardoor heb ik geen extra risico. Succes meid want spannend is het zeker!! dikke knuffel!
Waahhhhhhhhhhhhhhhhh kipje!!! Wat gaaf!! Alvast een voorzichtige felicitatie want ik snap je terughoudendheid tot je echo wel. Maar dit gaat helemaal goed komen!! En een spannend onderzoek op de agenda. Succes! Rosa, ja het schiet op! Ben je van beide meisjes thuis bevallen? Lijkt me heerlijk maar zou er zelf nooit meer voor kiezen ivm de moeilijke bevalling van de eerste. Heb overigens geen keus meer. Na een ks mag je niet meer thuis bevallen. Juffie, geniet van je weekend en probeer tot rust te komen! Fijne avond allemaal. Ga nog ff fb en spelletje doen. Dan komt haan hopelijk thuis van werk en dan hop op de bank voor the voice!