(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dag ik ben ook medisch hoor dus denk ook niet dat ik thuis mag bevallen.
    DUs hoef niet te kiezen mocht het ooit zover komen

2. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal!! Ik ben idd iets terughoudend, moet nog even werkelijkheid worden en we hebben sowieso besloten om het nog even voor ons zelf te houden :D

Bevallen.... Ik ben geen medisch geval maar na de vorige 2 bevallingen ga ik het niet meer thuis proberen.

Fijne avond allemaal!!

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Dag ik ben van mijn twee meiden thuis bevallen zonder complicaties dus ik hoop het nu ook weer mee te maken.

Ga lekker slapen

Slaaplekker Allemaal

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Medisch of thuis bevallen... ik ben van alle 4 de kids in zkh bevallen. Doordat de 1e (achteraf gezien) medisch was. Hij was 5 weken te vroeg... spontane bevalling... kind te klein qua gewicht en lengte. Ik was zwanger van divano en liep bij een verloskundige... kwam in zkh voor echo en hij zei gelijk dat ik de verloskundige moest weglaten want ik ben medisch gevalletje. Zou graag een keer een thuisbevalling willen doen... peins er nu niet meer over maar wat wilde ik dat graag bij divano. Helaas!!!!

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Hier zijn alle twee de meisjes al weer wakker. Zo met de oudste balletten. Iedereen een fijn weekend!!!

Liefs rosa

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Lag gisteren om 20.45 in bed. Ben nu wel uitgeslapen haha. Hoor trouwens Matthijs ook kletsen volgens mij...
    Zo naar de kapper. Er was alleen nog maar een plekje om 7.30. Vanmiddag vrijgezellenfeest.Leuk!

thuis bevallen: hier 2 x thuis. Ga er van uit het niet nog een keer te hoeven deon maar anders weer thuis:D

Matthijs roept...

tot later

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    juffie veel plezier 2day

hier al vanaf half 5 wakker gaaap lang leve de verstopte neus :)
    Dalijk me meisje weg brengen naar me schoonouders en dan gaan verloofde en ik lekker een nachtje naar valkenburg even tijd met zijn 2tjes

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Gaap en nu ben ik weer moe.. Hebben jullie dat ook dat als je van de kapper vandaan komt het zo 'gekapt' zit.. Stapt dnek ik nog maar even onder de douche om het om mijn manier te doen;)

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mel, fijn weekend. Geniet lekker met zn tweetjes!

Juffie, heel herkenbaar je wil het lekker op je eigen manier hihi

Lui dagje hier. Liggen lekker op bed internet op telefoon is een uitkomst! Beetje kletsen samen..... Toch anders als de kleine er niet is. Mis hem wel zeg! Oh en wat heb ik last van me ongi, psych..... Beetje depri zelfs....
    Straks werken pfff.

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Was een bezige avonddienst, ben kapot.... Zo me bed in.
    Tok jullie snel weer! X

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... hoop dat je gisteren een fijne en droge dag hebt gehad met vrijgezellenfeest. Wat hadden jullie voor the bride to be in petto??? Lijkt me leuk een vrijgezellenfeest! Nooit gehad.

All... ik heb weer een nieuw streven erbij. Ik liep vanmiddag in de stad met chris, gyani en divano. Gyani moest nieuwe kleren hebben. Stond ik in de winkel voor de pashokjes sta ik toch recht voor een spiegel. Ik keek erin en vond me toch werkelijk waar lelijk. Heb van die brede heupen... dikke bovenbenen en een dikke kont. Dus heb me voorgenomen om iedere avond met de wii-fit-plus af te gaan vallen en dus sporten. Zo gezegd zo gedaan. Heb net even 3 kwartier gesport. Ik weeg 62 kilo en ben 1,59 m. Ik wil terug naar gewicht van 52 kilo. Eigenlijk 50 kilo maar goed. Mijn bmi is goed hoor en mijn gewicht kan ook nog net. Ik zit nog mooi in het gele gedeelte maar bijna op de lijn van de rode gedeelte en dat begint al gevarezone te worden. Dus ga lekker sporten en hopelijk val ik dan wat af. Heb net 2x gejogt... gehoepelt (met zo'n hoepel rond je heupen en dan rondjes draaien)... en nog wat andere conditie spelletjes. Vond het leuk om te doen en ik zweette ook nog erbij dus dat is goed he?!
    Nu voel ik mijn kuiten door dat joggen en mijn bovenbenen. Mijn buik voel ik door dat hoepelgebeuren. Dat is alleen maar goed... en heb wat vet verbrand nu hahahhaa
    Ik probeer dit een maandje uit en dan eens kijken hoeveel ik afgevallen ben en of ik het merk. Als ik het merk dan wil ik dit vol proberen te houden maar dan misschien niet zo fanatiek veel. Ik ga nu voor de zondag/maandag/dinsdag/woensdag en donderdagavond. Vrijdag en zaterdag hou ik weekend!

12. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo allemaal kom even zwaaien.

Kipje gefeliciteerd meid wat leuk.

dames kom snel weer tokken maar nog even paar weken druk met me opleiding maar ben jullie niet vergeten hoor.

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meisjes!!

Hier weer een druk dagje voor de boeg!!

Fijne maandag!!

Liefs rosa

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran om de dag is beter heb ik geleerd bij theorie van hardlopen. Dan heeft je lichaam tijd om te herstellen. En t afvallen moet niet alleen vanuit sporten. Je kan nog zoveel sporten als je voedingspatroon niet goed is heeft het niet veel nut.

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen

wasje draait en er hangt er al 1
    opgeruimd beneden en zoey zit lekker aan een bobo chocopasta.
    Ik aan de koffie ff bijkomen hahaha al druk ochtendje gehad .
    Ook zijn we al aangekleed dus als het een beetje droog blijft even naar de schommel toe voor het slapen gaan.

Zo van het weekend zijn a.s manlief en ik lekker een nachtje naar valkenburg in limburg geweest was erg leuk alleen ik en drank geen goeie combi hahaha.
    Gisteren op tijd de kleine weer gehaald maar die wou dus geen middagdutje doen dus was niet zo leuk hahaha .
    Ben er ook goed verkouden bij Bah.
    Gelukkig sliep ze om half 7 al lekker bij mij in bed want papa kon niet slapen door mij gesnurk en gehoest dus is beneden gaan liggen.
    Word ik in de nacht wakker *boink* zoey lag uit bed :( gelukkig geen zeer gedaan en ze sliep gelijk verder.

Vandaag nog ff de badkamer en keuken en strijk doen en voor de rest lekker op chillmodus misschien nog ff tukkie doen want voel me blegh hahaha.

Miranda ik moet ook de strijd aan hoor moet wel in me trouwjurk passen :p

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhhh

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Yo... zo ver ik weet is mijn voedingspatroon goed maar dat moet ik ff nakijken op google.
    Maar wil iig lekker wat kilootjes kwijt.

Dag... morgen!

Mel... samen trainen???? hahahaha

All... vandaag is mijn kleine knul jarig... alwéér 10 jaar!!!
    10 jaar geleden was ik al voor de 2e dag achter elkaar de bloedprop verloren en vanmiddag om 15.00 uur begonnen de eerste weeën. Vanavond 10 jaar geleden om kwart over 11 is Giuliano geboren. Wat moet ik altijd met verjaardagen terug denken aan de bevalling! Dat blijft me zo geweldig bij he van alle kids!!!!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Miranda gefeliciteerd Ja ik herinner me de bevalling ook nog goed hoor omdat het zo onverwachts en zo makkelijk ging :)

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran gefeliciteerd!!!

Wat ik bij diplan geleerd heb is drie hoofdmaaltijden en drie keer tussendoor, fruit cracker oid. Denk dat dat bij jou wel goed zal zitten met al die kids in huis.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo.. Bedankt voor felicitatie. Ik eet s'morgens en s'middags boterhammen/broodjes en s'avonds avondmaaltijd. Na het douchen s'avonds neem ik met divano een appeltje en overdag kan ik idd wel een koekje tussendoor nemen ja maar ook dat niet altijd hoor.
    Dus dat is wel goed... nu sporten dus! Het is meer vet verbranden wat ik moet doen hoor. Ik vind ze zelf te dik maar chris heeft daar een andere mening over hahaha. Ik was volgens de bmi test op een site en gisteravond op de wii gewoon keurig maar hij zit echt tegen de overgewicht aan en dat wil ik niet. Ik wil ruimte hebben. Had altijd maatje 34/36 totdat ik zwanger raakte van Divano en daarna ben ik het niet meer kwijtgeraakt. Tuurlijk had ik toen ook die dikke bovenbenen en die kont (zit ook wel in de familie hoor) maar wil er gewoon vanaf!
    Ik moet gewoon bewegen en dan gaat het er ook wel vanaf maar niet veel natuurlijk. Ik wil naar mijn streefgewicht!!!
    Heb nagekeken als ik 52,5 kilo weeg zit ik mooi in de middern van de keurige gewicht en bmi. Dus 10 kilootjes maar en dat dan proberen te houden. Ik wil eerst weten of mij dat sporten thuis bevalt.
    Chris zei gisteravond al dat ie vanavond naar me ging zitten kijken maar hij moet maar gewoon meedoen.
    hahhaha hij mag ook afvallen.

Mel... jij ook bedankt he!

Deel Deze Pagina