(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    miran, gefeliciteerd!

Mel, fijn dat je een leuk nachtje met as manlief hebt gehad. Nu weer snel opknappen meid, beterschap!

Kipje, hoe voel je je meid?

Gisterenochtend wakker geworden met een vreselijk dik en pijnlijk oog. Na een uurtje toch me werk maar gebeld want zag echt erg wazig... Eind van de middag werd het alleen maar erger, de hap gebeld en kon gelijk langs komen. heb een ab zalf gehad. Gisterenavond leek het iets beter maar vanmorgen was ik weer terug bij af... Nu veel pijn en wazig zien. Ik zie er niet uit, tranend oog, helemaal opgezwollen. Baal er super van want had zoveel willen doen nu de kleine op vakantie is...
    Hij heeft het gelukkig helemaal naar zijn zin op vakantie en opa en oma en mijn oma vinden het erg leuk dat hij er is. Hij is erg lief zeggen ze en hij slaapt goed dus daar zijn we blij om.

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Pooh dat is niet leuk nee heb je eindelijk ff de tijd komt dit om de hoek kijken :(

En ik ben al weken aan het kwakkelen alleen het zet niet door vandaag lekker chill dagje gehad merk aan Zoey dat ze ook een druk weekend gehad heeft ze zit lekker lui te chillen op dr zitzak voor de tv. Eten staat nu op Dora macaroni :)

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Balen Pooh van je oog....

Zo wij zijn weer uitgepakt en opgeruimd na een gezellig maar koud weekendje weg. Gelukkig was het tien minuten van mijn ouders vandaan zodat Max maar een nachtje in de koude caravana heeft hoeven te slapen... Zaterdag heeft hij bij mijn zus gelogeerd en gister bij mijn ouders. Gister is heel de familie gezellig komen zwemmen en hebben we met zijn allen bij ons in de caravan gefondued. Erg gezellig zo eens met zijn allen weer.

Laatste weekje thuis en dan volgende week weer lekker werken!

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Miran gefeliciteerd!!

Yojo schiet op voor je!! Spannend hoor!

Pooh beterschap met je oog vervelend.

Mel lekker een lui dagje heerlijk!!

@ all zwaai!!

Hier druk aan de Poets geweest vitrage gewassen en de ramen gelapt enz nu helemaal gebroken hihi vanavond nog even de wieg lakentjes strijken als ik puf heb

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb als a.s manlief thuis is ook een berg strijk :( maar dan kan hij tenminste ff Zoey in de gaten houden ;)
    Eten is klaar.
    en tussendoor ook het e.e.a gedaan in huis hoor . Gisterenavond me klerenkast ff weer netjes gemaakt. leuk hoor zon inloopkast maar je verzamelt er dan echt alles in dus ff alles weer een beetje uitgezocht.
    Vanavond na de strijk verder met hotfixen en dan lekker slapen morgen weer werken.

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    net weer bij hap geweest, pijn in me oog werd erger. Moest door naar het oogziekenhuis. Daar vond ze dat me oog flink ontstoken was, kweek afgenomen AUW!!
    Kan een virusje zijn of een bacterie wat er meer op lijkt.
    Het is in iedergeval besmettelijk en moet dus morgen me werk bellen om me ziek te melden voor mijn nachtdiensten woensdag en donderdag... benieuuwd hoe ze reageren. Zie ook erg wazig met me oog en veel pijn dus niet alleen kwa besmetting ziek melden.
    Heb een ab kuur oogdruppels gekregen en moet vrijdag ochtend terug komen.
    Zou evt ook chlamidia kunnen zijn....? Maakt me ook niet veel geruster op....

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... beterschap met je oog meid... klinkt zeer pijnlijk en vooral onprettig wat je beschrijft. Doe rustig aan!!! Wel heel fijn dat jullie zoontje wel een leuke week heeft met opa en oma en overgrootoma!

All... kom morgen ff terug. Had wel gelezen maar doe morgen reageren

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Pooh jeetje meis klinkt heftig. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan! Beterschap!

Yojo jij ook al vroeg op!

Hier goed geslapen vannacht joepie was zo moe van al het schoonmaken en moest savonds nog zwemlessen met rosalina.
    Zo even bootschappen doen en dan lekker rustig aan vandaag!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou lig nog in bed hoor....wakker van joep zijn wekker. Max begint nu wakker te worden.

Lekker rustig opstarten vandaag....

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    pfff wat een nacht, niet geslapen.... Veel pijn en maak me een beetje zorgen. Moet vrijdag ochtend terug komen in oogziekenhuis, ouders zijn natuurlijk op vakantie en ik kan geen auto rijden... En wil ook niet alleen naar die afspraak gaan...
    Haan app-te net dat hij voor vrijdag vrij heeft gevraagd zodat hij mee kan, zo lief van hem!
    Dat die arts gisteren zei dat het grote kans is dat het chlamydia is (ze kreeg het bijna haar strot niet uit) is toch wel als een bom ingeslagen hier... Weten natuurlijk niks zeker en zal best mee vallen. De uitslag van de kweek afwachten. Maar toch blijft het in ons hoofd rondhangen.. Hoe zou ik daar aan komen? Vlgs de arts kan het alleen seksueel overdraagbaar zijn... Op internet lees ik ook andere berichten over oogontsteking door chlamydia... pfff heel verwarrend allemaal.
    Buiten dit alles om maak ik me ook gewoon zorgen om me oog, komt het allemaal wel goed en houd ik er niks aan over.
    Moest het even van me afschrijven meiden. Fijn zo'n weekje kindloos.... pfff

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen..

Rosa... jij bent ook al zo vroeg?!! Ik moet er zo vroeg uit om de oudste maar voor Divano hoef ik er pas rond de klok van 9 uit. Maar goed... die ligt ook pas half 10 te bed!
    Voel je je nog goed meid?

Pooh... hoe gaat het met je meis???
    Beetje kunnen slapen van de pijn of slaan de medicijnen aan?
    Doe lekker rustig aan!

Yo... was jouw mannetje ook al vroeg wakker? Nog een paar dagen en dan weer beginnen met werken... volgens mij kijk je ernaar uit toch?

Kipje... hoe gaat het met je? Voel je je goed of begin je al misselijk te worden ofzo? Wat vond manlief ervan?

All... ik doe vandaag niks! Heb nergens de puf voor. Heb goed gesport want mijn kuiten doen goed zeer hahahaha
    Verders niet veel te melden eigenlijk.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... hoe kun je uberhaubt chlamidia krijgen aan je oog????????
    Dat lijkt me raar ja. Maar je kunt niks anders doen dan afwachten. Hopelijk valt het reuze mee voor je!
    Fijn dat je haan lekker met je mee gaat mits dat ie vrij krijgt natuurlijk. Zo is Chris ook! Die vraagt ook vrij maar meestal met verjaardagen of als er gesjouwt of geholpen moet worden ergens. Zonder te vragen doet hij dat idd ook zelf.
    Doe maar lekker rustig aan en kijk niet zo veel op dat internet want je wordt er echt niet vrolijk van. Beterschap meis!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Max was loos alarm....
    Pooh heftig hoor...kan het niet dat de uitslag van ryan toch besmettelijk is en jij per ongeluk je oog hebt aangeraakt?

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx miran! x

yo, daar zat ik ook aan te denken. wacht nu maar de uitslag van de kweek af maar dat is zeker iets wat ik kan vragen aan de arts.
    hoorde van me moeder dat ryan z'n uitslag niet beter word dus wil een verwijs brief voor hem halen voor de dermatoloog...
    Maar goed, voorlopig is hij nog lekker aan het genieten op vakantie.
    Meiden ik ga ff bankhangen, misschien wat slaap inhalen... x

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Pooh: bah snap dat je je zorgen maakt. is toch een kwetsbaar gedeelte van je lichaam, je oog.. Hopenlijk valt het mee allemaal..

hier was het vanmorgen 5.15:x Matthijs wakker. Half 6 er maar uit want Nathan werd er ook wakker van. Die bij haan in bed gelegd en toen sliep die wel weer door maar ik dus eruit met Matthijs. Had om 6.15 mijn notulen van de vergadering die ik nog moest uitwerken al af. Je moet toch wat doen zo vroeg;)

Vanavond lekker op tijd mijn bed in. Morgen lange dag. 's ochtends voor de klas en de hele middag cursus in Houten..

Fijne avond allemaal!

xxx

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie, pffffff wat een tijden. Succes vandaag met cursus en voor de klas!

Pooh, hoe is het nu met je oog? Beterschap!!

Kippie, hoe gaat het? Al kwaaltjes? Ennehh gaat volgende week gewoon door?

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen
    wij doen vandaag niks Zoey is ziekjes klaagt over keelpijn en ik ben ook steeds verkouder aan het worden begin nu ook te hoesten. Haan moet overwerken is laat thuis. Dus ga alleen ff wat koken en de was wassen .
    Fijne dag werkze voor de werkkipjes en voor de vrije kipjes geniet van je dag.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap mel!

Ik krijg straks visite dus net huis aan kant. Kwam er gister niet van. Te lui denk ik haha.

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hier een productief dagje achter de rug. Heb er gewoon spierpijn van. Gisteren en vandaag met mijn papa in de tuin gewerkt. Was echt een keer nodig om eens flink op te schonen. Morgen nog een stukje en dan komt over 2 weken de hovenier het grove werk nog doen. Hopelijk is dan alles winterklaar.........pffff wat een klus! Maar met zulk mooi weer geen straf om lekker buiten bezig te zijn.

Mel, beterschap!

Pooh, hoe is het nu met je oog?

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... fijn dat je vader je nog zo goed kan helpen zeg! Lekker hoor dat alles weer bijna winterklaar is. Was idd lekker weertje al de laatste dagen he!
    Heerlijk die zon... maar toch nog fris genoeg.

All... had vanmiddag een heel bericht getypt maar toen kwam Chris z´n ex hier binnen en sloot ik per ongeluk mijn computer af ipv slaapstand. Dom dom dom!
    Wij hebben hier nl een serieus probleem!
    Didier doet aan automutilatie oftewel zelfbeschadiging.
    Nu heeft ie dat wel vaker gedaan dat ie dan boos is op iets of iemand en dat ie dan zijn eigen open krabde of met zn hoofd ergens tegen aan sloeg of met zn vuisten.
    Wij zijn al 2x eerder door school opgebeld in de laatste 2 weken. 1x weet ik niet exact meer... dan de 2e x was vorige week. Didier was erg druk in de klas en de juf vroeg hem vriendelijk om de klas uit te gaan. Hij weigerde. De juf heeft het 5x gevraagd en meneer bleef stug zitten (leuk pubertijd!!!)
    Uiteindelijk werd er hier heen gebeld. Chris is toen naar school gereden en heeft eerst met Didier gesproken en daarna met de juf. Chris heeft de juf erop gewezen dat zij nu dus een hele grote fout heeft begaan voor een volle klas door didier gewoon in de klas te laten zitten en door te gaan met de les. Didier had op dat moment van de juf gewonnen. Hij is baas nu (denkt ie).
    Hier thuis werd er nog eens op door gesproken en tuurlijk hingen er van school uit sancties aan vast. Maar jeej wat een straf heeft ie gekregen zeg!... hij moest 2 dagen tot half 5 nablijven en weet je wat ie moest doen?... huiswerk vooruit werken. Als ik zijn juf was geweest had ik hem het hele schoolplein kaugumvrij en papiervrij laten maken. Gisteren werden we weer opgebeld door de leerkracht van Didier. Zij wou informatie inwinnen bij ons. Wat blijkt nu... Didier had een mes bij op school. Chris en ik keken elkaar aan en gingen zoeken naar wat voor mes dat dan moest zijn. Ik keek mijn keukenla na en chris keek hier op t kastje want daar ligt altijd zijn zakmes. ALles was er nog dus dan ga je vraagtekens zetten. Chris weer naar school. En ja hoor... de zakmes uit de garage. Die had ie achterover gedrukt en hij had zijn eigen in zijn arm open gesneden. Niet veel hoor maar net genoeg om aandacht te trekken.
    Chris kwam met hem thuis en riep toen ze binnen kwamen meteen: telefoon inleveren... psp inleveren... computer loskoppelen en xbox inleveren. Ik keek chris aan en vroeg wat er gezegd en gebeurd was. Kreeg het hele verhaal te horen. Nu heeft Chris ervoor gezorgd dat ie even helemaal niet op facebook kan en dus ook afgesloten is van de buitenwereld en zijn vrienden. Hoe lang Chris dit volhoudt?... ligt eraan hoe didier zijn eigen de komende week/weken gedraagd zowel op school als thuis want anders kan Chris dit goed een maand of nog wel langer volhouden. S´avonds hebben we nog even een gesprek gehad met hem en gevraagd waarom hij die mes bij had. Er kwam zo´n raar/verward verhaal eruit dat ik het niet vertrouw. Hier klopt gewoon iets niet. Chris heeft gezegd dat ie vandaag naar de dokter moest gaan en verwijsbrief naar psychiater moest halen. Dat heeft ie gedaan. De formulieren zijn ingevuld door Chris en de biologische moeder.
    Wij weten ons geen raad meer met hem. Zondag ging meneer de stad in met vrienden en waar zagen we hem mee... ja hoor een fles pure passoa. Hij deelde dit met vrienden maar toch. Het is niet gezond. Die vrienden zijn geen vrienden maar leg dat maar eens uit aan een puber!
    Ik heb me bewust terug getrokken uit dat gesprek.
    Vanavond was er ook weer iets en op een gegeven moment vroeg ik: moet je nu overal strijd van maken? Dat doe ik niet zei hij. Gelukkig reageerde Chris over mij heen naar hem toe en zei dat hij dat wel deed. Dus Chris ging even een gesprek aan en Didier toomde gelijk in. Hij hield zijn mond dicht en ging geen strijd aan met zn vader. Ik word hier echt niet vrolijk van! Didier wil graag havo doen hierna maar hij is nu zijn eigen glazen in aan het gooien want dit gedrag maakt het voor hem niet haalbaar om naar de havo over te stappen. Zijn cijfers liegen er niet om maar zijn gedrag OP DIT MOMENT is killing him!

Hoop dat ie snel terecht kan bij de psychiater en dan maar eens zien wat er uit komt. Wij met zn vieren, chris/zijn biologische moeder/zijn stiefvader en ik, staan machteloos en dringen niet meer tot hem door. Overal krijg je als antwoord op: daar ben ik me van bewust! Ik ben ermee bezig. Noem maar op. Het zijn smoesjes om ons de mond te snoeren.
    Wat kunnen we nog meer verwachten. Nu is het een zakmes... is het dadelijk een pistool?... of hangt hier eerdaags een lijk te bungelen als we thuis komen?
    Wij zijn bang en erg geschrokken... wij hadden Didier slimmer ingeschat. Maar blijkt dat Didier toch een meeloper is en dus makkelijk om te praten is...
    Onze vertrouwen in hem is weg.

Zo, dat lucht ff op!

Sorry dat ik niet heb gereageerd op jullie... morgen maar weer ben er nu even van onderste boven en wil alles even op een rijtje hebben.

Deel Deze Pagina