Dag... dit is ook heftig.. schreeuw om aandacht dát is het! Maar hoe kunnen we die geven als er niet gepraat wordt door hem?! Trusten meid! All.. ik ga ook slapen! Goedenacht!
goedemorgen, Miranda: wat heftig inderdaad. Heel veel sterkte! Vandaag bruiloft. Balen van de regen maar het wordt vast een leuke dag. Matthijs is al een paar nachten aan het spoken. Vannacht voor de 2e keer deze week bij ons gelegd en dan slaapt hij dus wel lekker. Wel af en toe een gil maar als hij dan merkt dat ik bij hem ben is hij weer rustig. Bang in het donker/ alleen ofzo.. Nou ja gaat vast wel weer over. ZOlang we allemaal maar lekker kunnen slapen
juffie, heel veel plezier vandaag!! En het weer komt vast ook wel goed. Miran, ja heel moeilijk. Ik zou het ook niet weten. Hopelijk krijg je ondersteuning van mensen die het wel weten. @all, vandaag dagje werken. Stan heeft nu herfstvakantie (sinds gisteren) en ga woensdag lekker dagje vrij nemen denk ik. Kunnen we iets leuks gaan doen. Het is lang geleden dat we gezwommen hebben dus denk dat we dat maar eens gaan doen. Alleen vandaag en maandag nog even werken. En dan heerlijk een paar dagen vrij!
Miran stekte met alles!! Juffie veel plezier!!! Yojo leuke foto's op fb!! Kipje hoe is het met jou!! Dag werk ze!! Vandaag 37 weken!!
Hahah ons Max loopt gewoon achter de babygym... heb het een klein stukje kunnen filmen want als hij mij ziet met gsm vindt hij dat interessanter... Even kijken of het naar FB wil... Rosa thanks! En al 37 weken jeetje wat is de tijd gevlogen zeg....
Juffie... Divano heeft er ook last van van s'nachts wakker worden en niet meer slapen. Probeer eerst om speentje terug te geven maar dan zit ie al rechtop in bed. Gisternacht was hij om 2 uur wakker geworden en wou niet meer in eigen bedje maar ook niet in ons bed dus ben ik met hem naar beneden gegaan. Daar heb ik eerst babytv opgezet en drinken gegeven om hem rustig te krijgen. Na een 10 minuutjes was het huilen klaar en heb ik de tv uitgezet. Toen zijn we allebei in slaap gevallen en om kwart voor 4 schoot ik wakker en heb ik Divano in eigen bedje terug gelegd en kon mama ook eindelijk terug naar eigen bed. Vannacht heeft het goed gegaan en sliep ie aan 1 stuk door. Weet niet wat het is met hem maar gaat idd over! Dus neem Matthijs lekker in bed en als iedereen heerlijk door kan slapen wat maakt het dan nog uit?! Divano draait en keert verschrikkelijk in bed dus dat is niet altijd even prettig. Meiden... dank jullie wel voor de steun. Het is echt niet leuk en ik vertrouw hem echt niet meer. Ben nu heel achterdochtig. Gisteren ging hij de garage in en deed de deur dicht... bij mij gingen er allerlei toeters en bellen af. Vandaag moet ie stage lopen en hoeft ie pas om 08.00 uur aan te fietsen maar hij ging om half 8 al naar school. Hij heeft daar een meisje zitten waar dat ie verliefd op is. Ik vertrouw het zaakje niet. Geef hem eigenlijk ook niet echt fatsoenlijk antwoord meer... ik kan het gewoon even niet. Er is iets geknakt en t vertrouwen is weg. Ik irriteer mijn eigen verschrikkelijk aan hem. Dus probeer het zo veel mogelijk links te laten liggen maar dat is heel moeilijk. Dag... heerlijk nog maar 2 daagjes werken en dan tijd voor de kids. Zwemmen?... hou ik zelf niet echt van maar voor de kids is dat wel leuk natuurlijk. Juffie... fijne dag vandaag meid. Hopelijk toch een zeer geslaagde dag ondanks de regen. Bij ons is het droog maar dat is ook alles mee gezegd!
Yo... jeetje meid, Maxi al aan het lopen??????.... wat is dat manneke toch snel! Kun je hem nog bijhouden, ik bedoel in de vorm van het genieten van hem????? Hij is zooooo snel! Ik dacht dat Divano al snel was maar hij is werkelijk heel rap! Wel heel knap van Max hoor! Ik zal zo ff op fb kijken. Is wel erg schattig natuurlijk als ze nét kunnen lopen. Genieten meis!!!!! Rosa... gefeliciteerd! Officieel mag je nu thuis bevallen!!!! Nu is het wachten geblazen wanneer de kleine zijn eigen laat zien aan de wereld! Ben reuze benieuwd! Ik zit met spanning bij mijn mobiel hahahahaha
Was de papa ook zo vlot toen hij baby was? of jij? of broer of zussen van jullie? Dan kan het natuurlijk he. Ik zou anders ook niet weten maar goed de ene baby is de andere niet natuurlijk! ik snap nu wel waarom jij zoveel foto's maakt en filmt hahahaha dat kind is niet bij te houden!!! Wel superknap hoor! Ik geniet heel intens mee van jullie mannetje. Vind het zo'n knappertje! Ik bekijk altijd de foto's van hem en zelfs ebony vind hem schattig en wil ook alle foto's zien. Je mag maar wat trots zijn op je kereltje.
Mijn zus liep met 7 maanden rond de tafel maar zelfstandig pas met 14 maanden. Lieke van mijn zus liep met 9 maanden en Bas de broer van Joep met 10 maanden. Joep zelf liep met 11 maanden dus hij heeft het niet van vreemden hahaha. Ik zal over mezelf maar mijn mond houden hahah Ik heb niet gekropen maar ben met 16 maanden opgestaan en aangelopen.....
Aha... nu weten we dus waar Max het van heeft hahaha. Het zit in de familie. Leuk hoor!!! divano was ook 8 maanden toen hij rond de tafel liep en achter iets aan maar hij was 1 jaar en 2 weekjes toen hij zelfstandig liep. Vond dat al behoorlijk snel. Maar wie weet loopt Max voordat ie 1 jaar wordt. Vind het zo'n heerlijk koppie hebben. En zo'n mooie lachebekkie maar dat heeft ie van mama! En is het gelukt om het op fb te zetten??? Ik ga ff kijken.
Ja gezien en gereageerd hahhaaha wat een menneke. Schitterend en zo netjes al! Hij is mooi stabiel. Zo af en toe wankel maar dat mag he
hahahaha ja idd... Ebony had dat wel met fietsen... ze was net 3 jaar en nog nooit gefietst zonder zijwieltjes. Wij waren met giuliano bezig om te leren fietsen zonder zijwieltjes en warempel... ebony fietste op het fietsje zonder zijwieltjes zo weg. Wij stonden erbij en keken er na! En nog keurig ook!!! Dus het zou zo maar eens kunnen he!