(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Dank je wel miran :)

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Rosa, mooie buik! En idd goed figuur! Jaloers ;)

Yo, snelle maxi!!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... niks te danken hoor... waarheid mag je zeggen. Ik vind mezelf op t moment een dik kaboutertje hahhahaha volgens mijn bmi zit ik ideaal maar vind zelf dat ik wat minder vet mag hebben. hahahhaa
    (ben nooit tevreden over mijn uiterlijk)

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    mooie buik!

oog gaat wat beter. Vandaag co geweest in oogziekenhuis. Gaat goed, geen moeilijke bacterie gelukkig! Vanaf dinsdag mag ik weer werken.
    Ryan is vandaag thuis gekomen en wat is hij groot geworden!!!
    Heerlijk om me ventje weer thuis te hebben!

Nu weer op aan de klus deze ronde... hihi

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... fijn dat je oog weer wat beter lijkt te gaan en zéker dat het niks engs is/was.
    Ryan groot geworden?.... hahahahaha dat lijkt idd he als je 1 week je kind niet gezien hebt. Hoe is het met zijn bultjes????
    Bij Divano is het helemaal weg. Maar waar het nu van kwam is mij een raadsel hoor!

Veel klusplezier meid!!!!

6. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    goede morgen allemaal een fijne dag vandaag.
    pooh veel klus plezier geniet ervan

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Bedankt voor de complimentjes ben best wel trots op mijn buik
    Miran waarom zo onzeker over je lichaam?

Dag zag er goed uit je getrimde heg!! Hoe gaat met je kindjes?

Pooh fijn dat je oog beter gaat en dat het geen heel raar beesie was.

Penr goedemorgen

Wat een onweer vanacht zeg. Vandaag een rustig dagje er van maken!!

Liefs rosa

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, Ryan zn rug is iets beter maar nog niet helemaal over. Even afwachten hoe het nu verder gaat.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... heb altijd gevonden dat mijn borsten te klein waren. Ik was altijd een spillebeen omdat ik altijd stress had. Nu 7 jaar geleden kwam ik in rustig vaarwater en zijn de kilo's eraan gevlogen. Mijn bovenbenen vind ik te dik en mijn kont vind ik gewoon te dik. Mijn kuiten zijn te dik.... zie zo veel mooie laarzen maar door die dikke kuiten kom ik er niet in. Laatste stond ik dus voor die spiegel en dacht ik echt dat ik een klein dik kaboutertje zag. Niet leuk!!!! Ik walg op die plekken van mezelf. Dus vandaar dat sporten thuis. Wil gewoon 10 kilo minder hebben.

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, je moet doen waar jij je goed bij voelt! Als jij niet lekker in je vel zit en er wat aan wilt doen moet je dat voor jezelf doen.
    Als je lekker kunt sporten in je eigen huis en op je eigen moment is dat natuurlijk ideaal. Maar je moet wel lol er in hebben en het moet je niet tegen gaan staan.
    Belangrijk is denk ik hoe je je over je zelf voelt, het is jouw lijf waar je je lekker in moet voelen! x

Morgen met Ryan naar het theater, Dora live. Zo benieuwd wat hij er van gaat vinden. We gaan met de bus en metro, daar heeft hij nu al zin in. Parkeren is bij het theater een drama en de metro stopt daar voor de deur dus komt beter uit.
    ip moet hij dan in de middag naar psz maar dat hangt een beetje af van hoelaat we thuis zijn en of hij niet te moe is. We zien wel.
    Ik moet dinsdag werken en dan het weekend pas weer. Lekker weekje dus. Vrijdag gaat mijn broer trouwen, zin in!!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, werkse vandaag!

Rosa, zag op fb dat je even naar het zkh op vakantie bent geweest? Gaat het nu weer beter?

Juffie, van harte met je trouwdag!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen all

Yo.. idd vandaag je eerste werkdag! Heb je vannacht beter mogen slapen van Max? Veel suc6 op je 1e werkdag!

Juffie... had je al gefeliciteerd op fb. Maar wat knap zeg dat jij na 8 jaar en 2 zwangerschappen je trouwjurk nog past! Nogmaals gefeliciteerd meid!

Rosa... ziekenhuis????? ik heb geen smsje ontvangen van je. Heb ik iets gemist? Laat ons snel iets weten meid... want de kleine man mag nu toch echt wel geboren worden hoor!

Dag... wat ben jij van alles op de hoogte! Goed hoor. Vandaag lekker thuis? Of nee jij moest vandaag nog werken he en dan ben je lekker thuis om met Stan te kunnen zwemmen toch?

All... gisteren heerlijk bij mijn zus geweest. We hebben veel gelachen (mijn zus, haar man, Chris en ik). De kids hebben heerlijk buiten gespeeld. We hebben al wat besproken over oud op nieuw. We vieren dat dit jaar in België. Mijn ouders komen dan ook en blijven dan ook net als wij in België slapen. We hebben besloten dat we er 2 dagen voor uit trekken. Dus de 30e is Divano jarig... dan komen ze hierheen en de 31e zorgen wij dat we er om een uur of 12 in België zijn zodat ik samen met mn zusje de hapjes voor die avond kunnen voorbereiden. Onze ouders komen dan ook rond die tijd. Dan gaan we s'middags oliebollen maken en eten. De kinderen gaan van cake lolly's maken en gaan die versieren met fondant en marsepein. Leuke kerstballen maken of zo. Dan om een uur of 5 krijgen de kids een boterhammetje zodat ze even de honger kunnen stillen. Dan van 19.00 uur tot 00.00 uur hebben we een soort van tapas maar dan met vlees/kip en ragout. Alles in mini. Lekker wijntje/likeurtje en biertje erbij en de spelletjes die op tafel komen om met de kids spelletjes te doen. Overdag mogen de oudste kinders wat vuurwerk afsteken zoals babypijltjes en kindervuurwerk. Dan om 00.00 uur begint het echte mannenwerk. Na het vuurwerk gaan de kids lekker naar bed en gaan wij volwassenen nog heerlijk even kaarten met zn zessen. De 1e januari worden we wakker met een heerlijk ontbijt met zn alle en vervolgens blijven we dan nog allemaal bij mijn zus tot een uur of 17.00 uur denk ik. Daarna gaan we gelukkig nieuwjaar wensen bij mijn schoonouders.
    Jeetje... ik heb er nu al zin in!!!!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Goedemorgen
    Juffie gefeliciteerd en wat staat die jurk je nog goed.
    Ik moet ook echt een jurk gaan shoppen :)

Zoi ondanks dat ik met hoofdpijn en misselijkheid wakker werd toch lekker wat gedaan vandaag. Brood staat in de oven jummie Koekjes deeg in de koelkast kunnen we na Zoey dr tukkie kunnen we ze maken en versieren.
    Ook al lekker bezig met herfst knutsels want Zoey vind verven zo leuk :)
    Nu is ze lekker met dr pop op dr rug in de poppendraagdoek aan het spelen.

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nee nacht was niks...maar goed vannacht slaapt hij bij mijn ouders dus kan ik doorslapen. Werken is weer leuk!

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Vandaag met Ryan naar het theater geweest. Dora. Was echt super en Ryan heeft genoten. Metro en bus was ook een succes. Daarna heb ik hem naar me ouders gebracht, hij slaapt daar want ik heb morgen dagdienst....pfff haan is sporten, ik relaxen op de bank.

Juffie, gefeliciteerd!

Miran, je hebt het helemaal uitgedacht. Klinkt gezellig.

Mel, ja jurk shoppen echt super leuk!

Yo, fijn dat het werken bevalt!

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Hier even een berichtje van mij.
    Ben inmiddels weer bij gekomen van het zieken huis heb daar bijna twee dagen gelegen omdat ik niet lekker was geworden pijn boven in mijn buik en schouders hoofdpijn dus eerste instantie opgenomen ivm verdenking hellp. Later bedachten ze dat het misschien wel een longembolie kon wezen dus allerlei onderzoeken zal de details besparen maar zoveel heb ik in mijn leven niet gehad. Maar afijn ik ben door de APK keuring heen en uiteindelijk ligt mijn buik zo hoog dat dit alle klachten veroorzaken dus daarom ook zo benauwd ben. Gelukkig niks ernstig gaat weer over als ons kleine man wil komen. Hij wordt in het ziekenhuis niet groot geschat.

Einde ego

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

@ all hopelijk gaat het goed met jullie?

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... gelukkig goed door de APK gekomen maar wat zal je geschrokken zijn. Laat die kleine dan maar héél snel komen zodat mama weer normaal kan ademen en niet benauwd meer benauwd heeft.
    Ik had de laatste 3 maanden last van mijn rug en dat was ook gelijk na de bevalling weg! Dus hopelijk wordt jullie mannetje snel geboren zodat jij het makkelijker krijgt. Maar als jij het zo benauwd hebt hoe gaat dat dan met de bevalling?
    En dat ie niet groot geschat wordt is toch niet zo erg?! Is juist fijn... heb je er langer plezier van!
    Fijn dat je iig weer thuis bij de meisjes bent. Hoop snel een positief smsje van je te mogen ontvangen meis.

All... heb je vakantie wordt je wakker van de kids die beneden aan het wii-en zijn. Divano ligt nog heerlijk te slapen maar ik werd wakker van hun gepraat en de tv die eigenlijk gewoon te hard staat. Fijn is dat.... maar niet heus!!!
    Nouja... vrijdag/zaterdag en (hopelijk) zondag zijn ze weg. Dus dan kan ik uitslapen als Divano het toelaat!

Ik wou iedereen nog een fijne dag wensen maar hier regent het al!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Rosa fijn dat alles goed is!

Ben ziek thuis. Lekker dan op tweede dag.... gisteravond begonnen met spugen dacht wagenziek. Vanmorgen thuis nog een keer maar toch de bus ingestapt. Dacht dat het goed gezakt was toen ik op t werk kwam maar ook daar weer naar de wc rennen. Koud duizelig hoofdpijn.... Manager heeft me naar huis gestuurd... Baal er vreselijk van tis mijn tweede dag....

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    yoyo het heerst hoor maar kan het snappen op je 2de dag iig beterschap

Hier een meisje wat keelonsteking heeft en een schimmeltje in dr mond :( dus ik moest me ook afmelden wat ook niet echt uitkomt maarja kind gaat voor werk

Deel Deze Pagina