(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Klopt mel. Daar ook beterschap.

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Yojo vervelend dat je ziek bent op je tweede werkdag. Beterschap!

Mel jullie ook beterschap.

Miran als het begint sms ik je hoor!!

Liefs rosa

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kom ff ego....

Ik zit al de hele tijd op een huis te azen in België. Had daar een maand geleden al voor gebeld maar ze hadden genoeg gegadigden. Nu staat ie nog steeds op internet dus ik vanmorgen toch maar weer gebeld. Ik vroeg of dat nog te huur stond. Die vrouw vroeg: ja, wilt u een bezichtiging? Ik zeg: ja dat willen we wel. Ze pakte haar agenda erbij en wat denken jullie?... a.s. donderdag mogen we om half 6 bezichtigen!!!! Ik ben zo benieuwd. Het is zoooooo mooi huis. zeg maar gerust VILLA. Maar prachtig alleen binnen moet nog het een en ander gedaan worden maar goed dat komt dan wel.
    De badkamer en wc is uit jaar 0 maar dat kan door middel van bekisting om de verwarming en oogt al mee een stuk anders. Heb er zin in! Nu hopen dat het niet tegenvalt en kijken wat we met chris zn huis doen.
    Voor de rest zeg ik: WE GAAN ERVOOR!!!
    En als het allemaal doorgaat mogen jullie allemaal komen met jullie kinders!!!!! hahahahaha
    dromen moet je blijven houden he

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo/Mel... beterschap meiden!!!

Rosa... fijn dat je me dan smst hahahahaa anders kan ik niks hier neer zetten natuurlijk. Willen je op de voet volgen nu!
    Dus kom maar op met die smsjes van je!

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Rustig hier!!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zeg dat wel....

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

En al wat opgeknapt yojo?

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja voel me nu weer goed! Lekker die weerstand weer opbouwen.... 11 jaar in de kinderopvang zo goed als nergens last van. Nu bijna 1 jaar thuisgezeten, Max drie keer naar kdv en ik weer een dag werken en hoppa meteen weer ziek.... Hoop dat ik snel mijn weerstand weer hoog heb zitten...

Hoe is het met jou? Al af aan het tellen?

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    miranda ik duim voor je

rosa nog ff volhouden

yoyo hoop ook dat je weerstand weer opgekrikt word

Nou zoey heeft dus een schimmelte in dr mond maar wil dr medicijnen niet hebben dus flinke hap chocopaste gemengd met de zalf op een lepel en het gaat erin.
    Zometeen controle tandarts voor dr kijken of dr gebitje goed is.
    Wij voor het eerst sinds jaren ook weer eind vd maand niet dat ik bang ben voor de tandarts maar eerder door andere omstandigheden nooit meer gegaan dus nu een andere tandarts en kijken wat de schade is.

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Fijn dat je je weer beter voelt!! Veel vitamine c helpt hier goed tegen een lage weerstand.

Ja hier echt aftellen hihi ben zo benieuwd naar de kleine man!

Mel zielig voor Zoey . En succes bij de tandarts

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rosa, weer helemaal goed gekeurd in zkh. Gelukkig maar!

Yo, das zeker balen op je tweede dag. Maar jij weer aan het werk, max kdv en het hangt in de lucht. Zat er aan te komen dat je ziek ging worden. Hoop dat je je weer wat beter voelt. dikke kus!

Mel, beterschap ook bij jullie! Tandarts verhaal heel herkenbaar. Ik was ook lang niet gegaan maar toen Ryan voor de eerste keer moest heb ik gelijk het hele gezin meegenomen, viel me alles mee. En nu altijd gelijk een afspraak maken want anders komt het er niet van... hihi

Miran, klinkt leuk dat huis! Ben benieuwd hoe de bezichteging is. Wat vinden de kids ervan om evt te gaan verhuizen?

Morgen komt de fotograaf op psz, vanavond gaan we Ryan z'n haartjes mooi maken en morgen nieuwe kleertjes aan hihi
    Ik ga morgen als hij op psz is shoppen voor een outfit voor de bruiloft van vrijdag... Had een mooie jurk besteld maar kreeg vanmiddag te horen dat die pas over 7 dagen geleverd wordt.. beetje laat pfff Dus hopelijk vind ik morgen iets naar me smaak.
    We hoeven niet super netjes. informeel stond op de kaart maar wil er toch leuk uit zien hihi

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... Ebony die is al verhuisd (in gedachten dus)... Giuliano is blij want dan hoeft ie misschien niet meer naar speciaal onderwijs.. Gyani zit met voortgezet onderwijs (is er dat wel in België en welke niveau's heb je daar hahahaha is ook zo ver weg he dat België)... Didier weet ik niet hoe die erover denkt. Voor Chris heb ik gezien dat er werd zat is in België voor hem en dan gaat ie van 5-ploegen terug naar 2-ploegen dus dan heeft ie de weekenden en de nachten weer terug. Jippie.. zie het niet zitten om in zo'n groot huis te wonen en dat mijn mannetje dan niet thuis is. 1nadeel is er wel en dat is dat Divano dan over een halfjaartje ook al op school zit. In België gaan ze met 2 jaar al naar school. Maar goed... de Belgen hebben goede scholen dus wat dat betreft maak ik me niet druk.
    Ik kan gewoon niet begrijpen waarom dat dat huis nog te huur staat. Dus moet echt met eigen ogen zien. Misschien valt het me wel tegen hoor... maar goed wie niet waagt wie niet wint zeg ik altijd!!!!
    Wij willen te zijner tijd toch naar België verhuizen en waarom nu niet als we de kans krijgen.

Leuk zeg... fotograaf op de psz. Is dat de 1e schoolfoto's die hij dan krijgt??? Ik heb ze allemaal nog... van alle 3 de kids. Vanaf de peuterschool tot aan nu en ze zitten allemaal van ieder verschillend in 1 lijstje. Dus van Gyani heb ik er nu zo ongeveer 10 inzitten. Giuliano heeft er 8 inzitten en van Ebony heb ik 7 inzitten. Iedere keer als er een nieuw komt dan bekijk ik ze allemaal weer. Is zoooo leuk om te zien hoe ze veranderen!!

Rosa... bijna alweer 38 weken meis! Het gaat echt opschieten ja. En idd ik was ook heel benieuwd hoe dat mijn babytje eruit zou zien. Met Sabela kon je een inschatting maken omdat je Rosalie toen al had maar nu krijgen jullie een jongetje en dat is toch anders. Maar ik denk dat deze kleine manneke op zijn mama gaat lijken... al hoeft dat helemaal niet hoor want Divano lijkt heel veel op Didier zeggen ze. Al zie ik dat zelf niet zo hoor hahahaha

Yo... beterschap nog meis maar hoor dat het al de goede kant op gaat met je. Nog ffkes aansterken dan.
    Het is idd wel balen dat dit al op je 2e werkdag zo moet. Maar daar kun jij niks aan doen en ook niks aan veranderen.

Mel... ik was ook jaren niet meer naar de tandarts geweest en ja ik had wel schrik. Het heeft jaaaaaaaren geduurd voordat ik geen schrik meer had. Nu belt onze tandarts netjes ieder halfjaar op om een afspraak te plannen. Hoef er niet eens zelf achter aan. Dat is pas luxe!!!

Meiden... ik ga de frietpan even aanslingeren en lekker eten met Divano, Gyani en Didier. Giuliano en Ebony zijn allebei naar een kinderfeestje en komen pas, de een om half 7 en de ander om half 10 thuis! En Chris draait vandaag 12 uurs dienst dus die krijgt op het werk eten hahahaha MAKKELIJK voor mama!!!!

Ow en de kids: Gyani, Giuliano en Ebony hebben vanmorgen gestofzuigt/meubels gepoetst. De jongens hebben de meubels gedaan en Ebony heel het huis beneden gestofzuigt en mama de wassen gevouwen.! Het is nu weer netjes hier!
    Ik ben trots... goh, wat voelt dat fijn... nu weten ze misschien ook hoe het is dat ze iets moeten doen.

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier niet niet uit angst gegaan hoor ben absoluut niet bang maar doordat ik overspannen was lang geleden zijn er rekeningen niet betaald wat later wel gedaan is overgins hebben ze me uit de tnadarts bestand gehaald en eigenlijk heb ik toen nooit meer een nieuwe genomen maar daar gaan we nu echt verandering in brengen.
    Zoey dr gebit zag dr gelukkig goed uit alleen door de schimmel niet goed kunnen poetsen dus wat plak maar dr tandjes zijn niet verkleurd of iets dergelijks.
    Over 6 maanden dus weer.

14. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Good morning mama to be!
    Hoe gaat het met je???

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi Miran hier alles nog rustig hoe is het met jou?

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... ik zie idd ook dat ie wat aan het indalen is! Is maar een beetje maar toch... ik zie duidelijk wel verschil met de laatste foto die je hier neer gezet hebt. Hoe is het met je zieke meisje????

19. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Miran echt ziek is ze niet ze doet dit nml vaker snacht ik denk aandacht wand als ze gespugt geeft mag ze bij ons in bed nou afgelopen nacht stond ze raar te kijken dat ik haar bed ging soppen en dat ze er weer terug in mocht. Ze spuugt ook als ze niet wil eten bijv met het avondeten.

Hoe is het met jou?

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Met mij goed... ben beetje zenuwachtig voor de bezichtiging dadelijk. We moeten er om half 6 zijn... om kwart over 4 rijden wij hier aan. Mijn buik draait rond zullen we maar zeggen.
    Spannend vind ik het wel hoor.
    Mijn zusje leeft met me mee. Ze heeft me al suc6 gewenst. Lief hoor!
    Merk dat ik dat wel het meeste gemist heb bij mijn zusje. Toen ik ook nog in Helmond woonde waren we dr ook altijd samen. Toen ben ik naar zeeland verhuist en was de afstand tussen ons ( niet de km afstand maar de relatie-afstand) groter. Nu zitten we weer dichter bij elkaar en komen ook veel meer bij elkaar en ook veel vaker van mijn zus uit. Dat is leuk om te zien. Dus wie weet als ik dadelijk in dat HUIS zou wonen dan wonen we nog maar 30 km van elkaar vandaan.

Verders gaat het hier ook heel goed... Divano krijg ik tussen de middag eindelijk zonder pardon te bed gelegd maar s'avonds is nog steeds een ramp. Tegenwoordig kruip ik om half 10 met hem te bed en als ie dan na 20 minuten in slaap is gevallen (en ik het geluk heb dat ik ook niet mee in slaap ben gevallen) leg ik hem over in zijn eigen bedje en dan is de rest van de avond voor ons.
    Lekker hoor maar niet zoals het hoort.
    Ik wil dit wel hetzelfde toepassen als hoe ik dat bij middagdutje gedaan heb maar dat werkt echt niet voor divano! Heb het al een paar keer geprobeerd en dan gaat divano dus net als sabela overgeven... puur uit doordrammen!
    Verders gaat het goed hoor.
    Sabela en Divano worden alweer bijna 2!!! Wat gaat het toch snel he!

Nou met Ebony liepen we bij kinderpsychiater en daar krijgen we 8 november de uitslag van dus ben heel benieuwd wat het nu is met haar.
    En 21/28 november en 12 december gaan we met Didier en de psychiater aan de slag. Heb vandaag de "littekens" gezien waar hij zijn eigen met een mes heeft gesneden. Waren veel meslijnen op zijn onderarm. Het ziet er niet uit.
    Hij is momenteel helemaal niet lekker bezig... respectloos tegen de leerkracht (en ons!)... verkeerde vrienden... midden op de dag in de stad sterke drank drinken... stiekem mes mee nemen naar school en zijn eigen bezeren.
    Als "straf" hadden we al zijn contacten verbroken door alles waar ie internet mee op kon van zijn kamer af te trekken. Psp inleveren.. de computer naar beneden... xbox losgekoppeld en staat beneden en zijn mobieltje inleveren. Sinds zondag heeft ie zijn mobieltje terug maar de rest krijgt ie voorlopig nog niet terug. Ik wil hem eerst weer kunnen vertrouwen.
    Hij wou afgelopen zaterdag naar zijn vriendin gaan maar kon niet omdat CHris was werken en dus auto mee had en ik laat een kind (hoe oud hij dan ook is) s'avonds niet alleen op de fiets 25 km fietsen langs een snelweg. Dat zie ik echt niet zitten. Gelukkig heb ik hem dus thuis gehouden want bleek later dat zijn vriendin haar eigen klem had gezopen aan een fles safari.
    16 jaar oud zijn ze dan!
    Maandag is ie overdag naar roosendaal naar zijn vriendin gegaan en nog wat vrienden. Hij heeft 2 uur gefietst en dat was enkele reis. Ik vroeg hem: hoe wil je nu ons vertrouwen terug winnen? Durf niet alcohol te gaan drinken en daarna met een kaugumpje weg te werken he... Moet ik soms voortaan bloed gaan prikken als jij naar je vrienden bent geweest? Zijn antwoord: dat is wel heel heftig! Ik zeg: dat heb je er ook zelf naar gemaakt he... maar hoe geef je ons dat vertrouwen nu weer terug dan?
    Al goed... oma zat binnen en die deed ook leuk met Chris en mij mee. Dus hij wist dondersgoed dat ie niet aan moest komen met drank.
    Eenmaal daar had een vriend van hem voor 11 euro aan passoa's gekocht. Mixdrankjes. Didier die paste ervoor en zei: ik wil graag eerst mijn spullen terug verdienen.
    Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt.
    Ik moet wel zeggen dat ie nu veel meer beneden is en veel meer in t gezin is. Normaal zonderde hij zijn eigen 24/7 af in zijn kamer. Dat was zwaar irritant. Met feestdagen en verjaardag toch zeker wil je hem erbij hebben en hij zondert zijn eigen weg!!!
    Ik baalde daar van... je wilt hem toch in t gezin betrekken maar hij wil gewoon niet!
    Dus we zullen zien wat de psychiater hiervan gaat zeggen. Het eerste gesprek heb ik alleen met de psychiater. Chris moet dan werken.

Maar verders gaat het goed hoor! hahahahaha

Deel Deze Pagina