Rosa, mooie buik!! Mel, fijn dat alles goed was bij de tandarts. Miran, fijn dat de kids zo geholpen hebben in huis. Veel plezier met de bezichtiging, vandaag toch? Schoolfotograaf is op psz geweest, is nu de derde keer. En je ziet de verandering zeker erg goed. Leuke outfit gekocht met me moeder vanmorgen, morgenochtend lekker tutten en in de middag naar de bruiloft.
rosa, alles nog rustig dus! pooh, hoop dat de foto's naar je zin zijn! Hoe was de bruiloft? Hier gaat het allemaal zijn gangetje. De kids doen het goed en genieten van het mooie najaarsweer. Moet zelf vandaag werken maar ja....opa vermaakt ze ook prima.
Rosa... ze hebben de foto's op internet mooier laten schijnen dan het werkelijk is. Het is op zich wel een groot huis.... máár de huiskamer is kleiner dan dat we nu hebben. De keuken moet nog wat aan gedaan worden. De tuin moet sowieso een hekwerk omheen want zit daar aan de provinciale weg met vrachtwagens. De bovenverdieping was idd GIGANTISCH... 4 GROTE slaapkamers en een hele mooie grote overloop. De trap naar boven was ook heel mooi. Dan heeft het huis nog een kelder daar zou je ook 2 slaapkamers van kunnen maken en een zolder maar die hebben we niet gezien. Dus al met al kun je er toch te zijner tijd door middel van likje verf en behangetje iets moois van maken maar we zijn nog in discussie samen. Het is wikken en wegen natuurlijk. Aan de ene kant zie ik me er wel wonen maar aan de andere kant ook weer niet... t had niet zoiets van WAUW, DAT IS HET!. Nee... meer van TJA WAT VIND JIJ ERVAN. Zoals ik al zei, boven was wel een WAUW! Maar beneden was een TJA.
Jammer Miran..... Je voelt meestal wel of een huis van jou "is" of niet... Ik vanmorgen met Max naar babyzwemmen...is het niet omdat het vakantie is... Lekker duidelijk dat ze dat aan leden laten weten. Maar goed mocht toch lekker met Maxi zwemmen. Daar hebben ze altijd zwemvleugeltjes liggen en ook de kleine maatjes. Dus ik die Max aan gedaan. Vond hij super want zo kon hij lekker "vrij" zwemmen. Van de kant laten vallen vond hij helemaal leuk...zijn we wel tien minuten mee bezig geweest...in het water en dan zelf weer naar de kant om er proberen uit te klimmen... Heerlijk om te zien dat hij zoveel plezier heeft. Ook dronk hij ineens zelf uit een rietje toen we thuis kwamen. Twee dagen terug snapte hij er nog niets van en nu drinkt hij zo aan. Wel makkelijk als ik geen tuitbeker bij me heb.
Miran ja een huis moet je wel een gevoel geven van hier wil ik wonen voor een lange tijd. Jammer dat het een beetje tegen viel. Yojo lekker gezwommen dus wat is die max van jullie snel met alles!!
Miranda: je moet inderdaad wel een geod gevoel hebben bij een huis en niet een 'mwwaah wel aardig' gevoel. Succes met de zoektocht! En sterkte trouwens met alles in jullie gezin. Wel heftig zeg. Rosa: prachtige buik! Yojo: heerlijk zwemmen. Zo lekker als ze watervrij zijn. Pooh: fijne dag! Dag: inderdaad heerlijk weer nu he.. Echt genieten.. Werkze nog even! Kipje: hoe gaat het met jou en de zwangerschap?? Ga weer even verder soppen. Vorige week vrijdag natuurlijk bruiloft en verder toen ook een druk weekend. Beetje achterstallig schoonmaakwerk hier. Oei wat een stof dan weer in zo'n korte tijd
Miran, jammer dat het niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. yo, bij ons gaat het peuterzemmer altijd door in de vakantie. Balen dat ze het bij jou niet hebben doorgegeven. Bruiloft was leuk gister, Ryan heeft zich keurig gedragen. Netjes stil tijdens de plechtigheid en netjes iedereen een handje geven hihi mama en papa zijn trots! Ook het feestje bij me broer thuis was geslaagd. Vanmorgen heeft hij 2 keer op de wc geplast, zo knap!! Gaat de goede kant op, hij gaat steeds vaker even op de wc zitten en daarna sticker plakken hihi Straks moet ik werken, Ryan gaat met papa naar de grote speeltuin. Denk dat ik gisteren of eergister me eisprong had, voelde toen wat anders in me buik, en vooral aan de linker kant. Zou kwa cyclus dag ook wel kunnen kloppen... Goed geklust deze week dus wie weet hihi Fijne dag allemaal! Tok snel weer! xxx
Pooh... Netjes zeg van Ryan. Hij wordt nu steeds gemakkelijker... kan al veel dingen zelf toch?! Aankleden enzo das wel gemakkelijker vind ik altijd. Ook super dat ie het zo goed kan dat stilzitten en stilzijn tijdens een plechtigheid. Dat kan ik mijn kinders nog niet eens en dan zijn die al stukken groter! Goed hoor!!! En... aan de klus geweest!... hoop dat we snel ook van jouw positief nieuws horen meis! Hoop dat al dat geklus vruchten af gaat werpen. Rosa... nog alles lekker rustig meis? De kleine houd het goed vol hahaha je buddy niet want die zit te branden op haar stoel. Kipje... hoe is het meis? Alles goed bij jullie? We hebben je al even niet gehoord. Hoop dat alles goed gaat iig! Dikke knuffel van ons All... t is weer een saaie zondag. De kids zijn buiten aan het spelen, Chris is de vaatwasser aan het maken die ligt hier uit elkaar... dus mijn schoonpa komt zometeen ook nog even handje helpen. En ik???... tja dan maar achter de pc he! De kleinste ligt op bed voor een uurtje dus tja wat zal ik dan eens doen. Ach... zo maar even schaaltje chips pakken en lekker spelletje spelen op de lappie! Fijne zondag allemaal!
ja echt rustig hier. Goedemorgen allemaal! Ik ga vandaag een dagje naar de veluwse bron met mijn lieve zusje. Heerlijk dagje ontspannen.
Goedemorgne.... Veel te veel aan mijn kop en de kids moeten weer naar school... vakantie weer voorbij dus minder tijd hier. Zal even reageren... Rosa... de kleine man houdt het goed vol binnen in. Hoe is het voor mama? Is het voor jouw ook nog om te doen? Hoe vinden de zusjes het? Spannend nu... voor iedereen!!!! Juffie... fijne dag vandaag met je zusje samen. Geniet ervan he! Kipje... hoe is het meis? We horen maar niks meer van je! Gaat alles nog steeds goed? Rest... ik volg jullie ook op fb dus misschien dat we daarom hier minder komen. All... we zijn er nog niet uit aan het huis maar denk niet dat het dat gaat worden. We dubben nog over het huis en ik zit nog steeds met een ander zwaar last waar ik momenteel heel erg mee zit. Hoop dat het voor mij snel draagzamer gaat worden en minder stress oplevert. Deze stress is niet goed voor mijn psoriases. Die komt nu ineens heel erg opzetten en last dat ik ervan heb dus hopelijk komt het snel in rustig vaarwater en dan trekt dat wel weer bij... hoop ik! Fijne dag iedereen!
Miran wat is er met jezelf aan de hand. Want ik lees steeds vaker tussen de regels door dat het met jou ook niet lekker gaat.... Je kunt er met ons over praten he meis. Misschien helpt dat. Ik zit te wachten op de kinderopvangtoeslag....had gister op de rekening moeten staan.....ook geen WW gehad omdat Kinderstad mijn contract te laat verstuurd heeft door een fout bij hun....dus het geld is op....bij mij tenminste. Joep niet maar ook niet genoeg om zomaar even twee maanden opvang neer te leggen.... Grrrr! Vanmiddag weer werken. Bevalt weer goed. Wel balen dat het alleen middagen zijn....