Joep gister middag met Max naar ha gestuurx. Zat al de hele ochtend op 40.0 . Daar had hij 42.2 verder alles goed en schoon. Virus wat hij uit moet zieken. Vannacht is hij maar een half uurtje wakker geweest. Nu zit hij weer met 40.1 bij me op bed. Mijn manneke dat bijna nooit wil knuffelen blijft nu knuffelen. Zo zielig.....
Rosa... meisje toch... wat een MOOIE bevalling hebben jullie samen gedaan!!! Super!!! Ik ben er van ontroerd. Ik las en kreeg idd net als Yo kippevel. Zo lief en zo mooi! Geniet lekker van jullie mannetje en dit is een geweldige ervaring voor jullie. Het is goed gegaan en dat is het belangrijkste. Knap!!!! Yo... 42.2?????? ik weet dat een klein kindje/babytje 43 graden aan kan maar dit daar zou ik al akelig van worden. Ik vind het al eng worden als ie net over de 40 loopt. En nu? Heeft ie een virus? Hoeveel dagen heeft ie al koorts, want dat mogen er toch maar 3 zijn? of is het nu 5 dagen?. Hoe gaat het nu met je mannetje???? Dikke knuffel en een vette beterschap van mij
Rosa, wat een verhaal!! Maar wat mooi dat jullie het samen gedaan hebben!! En echt knap van je man dat hij zo rustig bleef! Nu heerlijk genieten van je 3 kindjes! Yo, pfff beterschap! Zo zielig inderdaad. Hier weer dagje aan het werk. Mijn zwager en vriendin zijn vanochtend weer richting huis vertrokken. Vond het erg leuk dat ze er waren maar ook wel weer blij dat ons huis weer van ons is. Hihi.
Dit wordt dag drie. Kon nog een dag of twee duren zei de ha. Maar ik denk dat ik vanmiddag nog even bel voor de zekerheid. Hij krijgt nu weer wat praatjes maar goed hij heeft ook weer een zetpil gehad maar voor het eerst in die twee dagen zit zijn temp met zetpil onder de 39.4 38.8 dat dan weer wel maar een verschil met gister. Toen zat hij steeds rond de 40 met zetpil....
@ Rosa wat een verhaal meid nogmaals van harte gefeliciteerd!!! @ Yo beterschap meis hopelijk zakt de koorts nu langzaam aan en knapt hij wat op. Hier een tijd niet ingelogd maar wel gelezen. Wij hadden lekker 2 wk vakantie maar dat zit er ook alweer op Ik was in de vakantie nog bij dag op bezoek geweest en ze woont echt prachtig. Onze kids vonden het heerlijk spelen bij jou dag.
Zo weer terug van de ha. Hij vond Max niet echt zieker als gister en zijn oortje was minimaal roder geworden maar de koorts stond hem niet aan. Hij vermoedt dat het virus om aan het slaan is naar een bacteriele infectie en heeft antibiotica voorgeschreven en 3-4 keer pcm per dag.
Nou Yo, hopen maar dan dat het snel aanslaat. Kipje, ik vond het ook erg gezellig. Voor herhaling vatbaar. Durfde alleen maar oppervlakkige vragen te stellen over de huidig zs want wist niet of je zoon al op de hoogte is. En die kids verklappen natuurlijk nogal snel dingen. Tenminste die van ons wel hihi! Maar gelukkig gaat het tot dusver goed. Ik tel met je mee af tot de echo. Nog 3 weken...
kipje, trouwens de mooie witte legging van je meisje nog schoon gekregen ?? Zal wel lekker modderig wasje geweest zijn.
@Yo Vervelend hoor... Sterkte. @ dag zoonlief weet van niks nee dus goed gedacht En uhhh legging niet helemaal schoon nee maar dat geeft niks kinderen moeten spelen en dan maar weer een nieuwe legging en romper haha die was ook niet schoon meer Ja we moeten toch echt snel eens daten. Laatst met de augustus mama's gedaan en was super gezellig. @ Rosa zijn jullie over de schrik heen? Hoe gaat het nu?
Max om vier uur 37.6 ik helemaal blij. Eindelijk met zetpil onder de 38.7! Hij zat ook met sesamstraat mee te dansen. Maar om 19 zat hij weer op 40.2....
Ik dacht dat wij al datums hadden vastgesteld maar er is niks meer van gekomen bij ieder hahaha Maar kom maar op ik ben er ook klaar voor! Misschien bij Dag thuis... die heeft grote plek om te spelen hahahahaha geintje!!!! Nee we moeten écht iets afspreken nu en er ook écht voor gaan! Ik zeg JA!
hahahaha Dag... hier zijn ze 5 minuutjes buiten en ze zien er al niet meer uit dus daar maak ik me niet druk om hihhihihi net wat Kipje zegt... kinderen moeten kinderen kunnen zijn. Als ik weet wat er te doen is en of ze vies kunnen worden trek ik bij voorbaat al geen goede kleren aan. Zolang de kids plezier hebben dan hebben wij het ook toch?!
schoon blijven kent mijn meisje ook niet hoor binnen 2 sec is ze al vies hahaha En ze plast zoveel dat ze minimaal 2 keer per dag nat is dus de wasmachine doet zijn werk wel hoor en gewoon meer kleren hebben Want vies ok maar vind het niks als ze met water gespeeld hebben en ze nat blijven dan meoten er schone kleren aan.