(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jeej Laura loopt. Ze deed het afgelopen week al af en toe maar nu kan ze er geen genoeg meer van krijgen en gaat als een speer.

Wintertijd, passen jullie nog iets aan? Wij hebben ze n half uur later naar bed gebracht in de hoop dat ze morgen meteen in het goede ritme zitten. Zal wel niet maar t proberen waard toch?

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zoey zal het probleem denk ik niet zijn maar ik ben gewent om 5 uur wakker te worden welk tijdstip ik ook slaap dus ik duim dat het morgen geen 4 uur is nieuwe tijd maar ben bang van wel dus we gaan gewoon samen ons middag dutje doen

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Max ging gewoon pas om half elf slapen....dus hoop dat hin morgen dan iets langer slaapt en gelijk in t ritme zit....

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    en toen was het dus wel al 4 uur geworden gaaap
    zoey slaapt nog gelukkig

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Joepie Laura loopt!! Leuk hoor.

Yojo hoe is het met max?

Mel zo jij was vroeg!

Meiden nogmaals bedankt voor de lieve en leuke reacties.
    Hier gaat alles goed mijn meisjes vinden het super leuk en ze kunnen geen genoeg van hun broertje krijgen.
    Bv loopt ook al prima nu wat last van stuwing. Straks wordt de kleine man weer gewogen. De kraamhulp is erg aardig.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Daten: ik ben voor.. Denk alleen dat het dit jaar al bijna niet gaat lukken (is toch erg:)) Binnenkort starten de concerten van het koor waar ik op zit. Dat is 3 weken lang in de weekenden en dan nog de drukke sint/ kerst/ rapporten/ oudergesprekken periode op school. Denk dat ik mijn lege weekenden die ik heb ook even leeg laat.

Dag: zag het flimpje op fb. Ze loopt echt al super goed joh. Zo leuk!

Yojo: hopenlijk heeft Max het ergste nu gehad.

Rosa: fijn om te lezen dat het goed gaat! Geniet lekker van je kraamweek. Die is zo snel voorbij.

Wintertijd: nou hier was het dus 4.55 nieuwe tijd. Grr. Uur later naar bed maar nee hoor gewoon vroeg wakker:( al een flink tijdje wakker dus. Nathan werd 6.15 wakker dus dat valt mee. Straks komen mijn neefjes nog een ochtendje. Ga normaal altijd naar de kerk maar weet niet of ik dat zie zitten met vier jongens. Haan regelt het geluid (we hebben altijd een bandje in de kerk) dus dan sta ik er alleen voor. Misschien maar een ochtendje spijbelen;)

Fijne dag allemaal!

xxx

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jahoeeeee laura loopt!!!!

Max is gister laat gaan slapen maar wel koortsvrij. Hij slaapt nu nog wel. Mijn klok staat nog op zomertijd...maakt niet uit hoe laat ik ga slapen maar half acht ben ik wakker...helaas dus nog in zomertijd....

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hier leven we ook nog in de zomertijd.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Duurt ff.... Max slaapt nog steeds dat is dan weer wel lekker.
    Straks naar schoonouders. Schoonmoeder is vrijdag 60 geworden en vandaag feest. Vrijdag ben ik met Max thuis gebleven.

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rosa, wat een verhaal...pff. hebben jullie samen super gedaan!

Yo, fijn dat het iets beter gaat met de kleine man.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hier een ziek neefje. Volgens mij koorts. hij is in iedergeval echt niet fit. Ligt al vanaf dat hij hier was om 7.15 op de bank. Af en toe zelfs te slapen. arm mannetje.. Oudste 2 spelen lekker buiten. Nog wel fris maar zonnetje schijnt al heerlijk.

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ach een ziek neefje. Gelukkig dat de andere kids lekker aan het spelen zijn.

Hier nog regelmatig vlagen van soort misselijk en soort ongi gevoel in me buik.... Pfff. Vanaf morgen drukke en lange school dagen. Vandaag ff een dagje was draaien en beetje ruimen. Vanmiddag huiswerk maken.... Soms vraag ik me wel eens af waarom ik nou weer een opleiding ben gaan doen.... Ryan zal as week veel bij me ouders zijn. Mis hem nu al hihi

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Kan ik me voorstellen Pooh. Lijkt me heftig werken, kindje en studie. Ik heb ook een studie gedaan naast mijn werk maar toen had ik nog geen kinderen. Weet niet of ik het anders gedaan had. Succes!

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nu gaat het ook echt op school voor mij druk worden..
    Vanaf morgen 4 dagen tot half 5 naar school. Ryan is dan veel bij me ouders. Woensdag heeft hij peuter diploma zwemmen, kan ik helaas ook niet bij zijn. Gelukkig neemt papa dan een dagje vrij en gaat ook oma mee. Vrijdag ben ik vrij maar dan moet haan in de middag naar de cardioloog voor de uitslagen van echo en hartfilmpje.
    In de ochtend moet me vader voor hartcatheterisatie, verwachting is dat de vaten dicht zitten en hij aangemeld wordt voor een bypass operatie. Hij is zelf bang dat het zo slecht is dat ze hem vrijdag na het onderzoek gelijk opnemen in het ziekenhuis...
    heel erg spannend allemaal. Hij heeft nu al zo vaak een afsluiting gehad en regelmatig een stent gekregen dat dat nu geen optie meer zou zijn. afwachten maar...
    Maar dus ook vrijdag niet echt een ontspannen vrije dag....
    Hopelijk het weekend rust!
    Nog geen ongi doorgekomen hier, geen bloed geeft moed toch? hihi

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pff heftig weekje zo voor je pooh. Geen bloed geeft moed zeggen ze inderdaad. Wanneer moet je ongesteld worden?

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ pooh, jammer dat je niet bij het zwemmen kan zijn. Is het een soort kikkerdiploma.

Ik heb vandaag op een beurs gestaan . Maar helaas niet zo druk.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... idd erg spannend allemaal... jeetje, wat erg dat je vader er zelf zo al overdenkt. Hopelijk valt het mee voor hem én voor jullie. Hopelijk met je man dat het met een sisser afloopt. Ik ga veren iig!!! En Ryan een peuterdiploma?... spannend hoor!! En jij nog geen ongi?... ook hier de vraag: wanneer zou je ongi moeten worden/zijn? Het is dus allemaal even heel spannend en (ik bedoel het niet lelijk he) ook door deze spanning kan de ongi uitblijven he meis... dat weet je he.
    Maar goed... we blijven positief en hopen gewoon heel hard dat het raak is bij jullie!

Mup... leuk zeg op een beurs staan... jammer dat als je er dan voor de eerste keer staat dat er dan niet genoeg animo voor is.
    Je had aardig wat spulletjes bij elkaar toch... ik geloof dat ik zoiets op fb had gezien.

All... wij hadden hier vanmorgen een heftig gesprek. Didier had vrijdag wéér een aanvaring met mij. Didier heeft myotonie oftewel spierziekte. Kan goed gaan maar kan ook ineens heel erg omslaan. Je kan er iig geen pijl op trekken wanneer hij nu last heeft. De ene keer is dat met +30 graden en de andere keer met een windvlaag. Het is niet te peilen iig. Maar goed... vrijdag's moet ie stage lopen bij de v&d. Die zit in de stad. Om 15.00 uur is ie klaar met werken. Het is 3 kwartier fietsen dus hij kan om kwart voor 4 thuis zijn. Om kwart over 5 kwam hij thuis aanzetten. Ik vroeg waarom hij zo laat was. Ja ik kon doorwerken bij de v&d. Ik zeg: had je dan niet even kunnen bellen of een smsje na kunnen laten zodat ik dat wist. Nee want blah blah blah. Op een gegeven moment bleek dus dat ie nog de stad in was geweest met vriend. Hij had dus wel de mogelijkheid gehad om te bellen.
    Hij liep door naar boven en zette de computer aan. Ik moest boven zijn en zag dat. Ik zeg: computer uit he... we hadden een afspraak. Computer alleen tussen half 8 en 9 uur aan en verders blijft ie uit! Ja maar ik moet ff iets zeggen tegen Jessica. Ik zeg: nee, hij gaat UIT. Ik liep naar beneden en onderweg zei ik: ow ja... je kan voortaan je huiswerk beneden op de computer maken. Hij kijkt mij stomverbaasd aan en zegt: duh! Ik zeg: ja kun je me wel gek aankijken maar dat is wat papa en ik besproken hebben.
    In de tussentijd was eten klaar en riep ik hem naar beneden om te eten. Hij deed net alsof ie sliep en at niet. Na het eten heb ik zijn eten gewoon weggegooid. Dan maar niks eten.
    Hij belde naar zijn moeder en tuurlijk, hij kon gelijk terecht bij zijn moeder. Maar in de tussentijd dat hij naar zijn moeder fietste heb ik even het verhaal uitgelegd wat er was gebeurd in huis. Didier wou weer even 2 weekjes bij zijn moeder wonen/slapen.
    Hij moest RUST hebben.
    Uiteindelijk had de moeder mij gebeld of het niet slimmer was om eens een keer met zn vieren en Didier tegenover ons aan tafel een gesprek te voeren. Ja dat was zeker slim. Didier moest dus gisteren een brief opstellen waar hij mee zat en tegenaan liep/loopt. In feite komt het op 1 ding neer en dat is dat IK alles verkeerd doe en hem veel te veel op zn hielen zit.
    GELUKKIG zien chris, zijn ex en diens man ook in dat dit niet zo is. Zelfs zijn moeder (chris zn ex) kwam voor mij op. Wij 4en hebben totaal geen vertrouwen meer in hem en die moet hij terug winnen. Erg genoeg wantrouw ik hem heel erg.
    We hebben nu regeltjes afgesproken en die worden bij mams ook gehanteerd (voor de eerste keer in 8 jaar tijd dat ik hier woon!!!) dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Didier had vanmorgen echt het gevoel dat iedereen tegen hem was. En terecht!
    Het was een goed gesprek waar ik me wel in kan vinden. Ook ging het heel goed tussen chris en de huidige man van zijn ex. Die 2 kunnen normaal niet bij elkaar in de buurt komen en nu zaten ze langs elkaar aan 1 tafel!
    Mijn vriendin zei: dat heb JIJ voor elkaar gekregen. Had je hier niet al 16 jaar geleden kunnen zijn. hahaha heel lief

Maar goed... ik ben de gebeten hond in Didier's ogen terwijl hij zelf nu alle negatieve aandacht vraagt.
    Ik ben benieuwd hoelang dit goed gaat.

Zo... einde egobericht

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, vervelende zeg die problemen. Hopelijk is het snel voorbij. Fijn dat zijn moeder aan jouw kant staat.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... zolang Didier besluit om bij deze vrienden te blijven dan blijven ook de problemen.
    Hij onderneemt wel meer maar hij gaat ook alcohol drinken en spacecake eten. Hij lapt de regels hier maar ook bij zijn moeder aan zn laars. ZIjn moeder ziet ook wel in dat dit begonnen is met deze vrienden. Daarbij zit Didier nu in een lastig leeftijd. Hij is ook nog eens aan het puberen. Maar 1 ding vergeet didier... hij hééft nu eenmaal die spierziekte en dan kun jij geen spierverslappende middelen drinken of eten of roken. Zijn hart is óók een spier en die kan er ook zomaar mee op houden he!
    En dát vergeet ie en wij maken ons juist zorgen zo gauw als hij hier op de fiets weg fietst. Hij fietst naar roosendaal en dat is 20 km. Als hij nou 1 van die dingen achter in zijn strot heeft en er gaat iets fout... vinden we hem dan ooit. Chris vind dit idee heel beangstig en zijn moeder ook. Dus vandaar dat we aan 1 tafel zijn gaan zitten om proberen tot Didier door te dringen. Tuurlijk mag ie wel een keer drinken máár dan onder toezicht van 1 van ons vieren. En het is niet erg dat ie het een keer wil uitproberen maar blijft het daarbij of wordt het dan alleen maar erger. Snap je?... en zijn moeder ziet zeker in dat Didier op dit moment zelf verkeerd bezig is en dat wij hem alleen proberen te helpen. Zijn moeder staat echt achter ons... dus nu hebben we met zn vieren gezegd wat wij van hem verwachten en hij heeft mogen zeggen wat hij van ons wil verwachten. Maar eerst moet dat vertrouwen weer terug komen en dat kan alleen didier doen.
    Dus was een leuk luchtig gesprek... ik heb weinig gezegd want zijn moeder en stiefvader en zijn echte vader zeiden precies wat ik wou horen. Dan bemoei ik me er verder niet mee hahahahaha
    Vanmorgen zat ie al achter de pc en dat was tegen de regels. Komt goed... hij loopt steeds tegen de lamp en niet ik!

20. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Vervelend miran sterkte! Even een digi knuff!!

Deel Deze Pagina