(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

[/attach]

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Even spammen

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Super Rosa, wat een schatje en zeker een leuke foto die tweede hihi
    Hoe gaat het met je meid, beetje bijgekomen van alles...
    Alles goed met de kleine?

Miran, jeetje meid, zit jou ook niet mee. Wel fijn dat je zo'n contact hebt met zijn moeder! knuffel!!

Mup, zag idd ook op FB wat spullen die uitgezocht werden. Jammer dat het niet zo druk was.

Meiden, 2 november moet ik ongi worden. Had vandaag echt een zeurend gevoel in me linker heup/bil... En me (.)(.) lijken wel ballonnen, voelen erg vol aan en zijn erg gevoelig.
    Maar kwaaltjes zeggen niks, afwachten is het enige wat rest hihi

Huiswerk is weer af, morgen weer een nieuwe schooldag pfff
    Moet al vroeg op school zijn en ben pas rond half 7 thuis in de avond pfff

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dat haar! Geweldig!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow wat een geweldige bos haar! Meer dan Matthijs:D

pff wie die wintertijd uitgevonden heeft;) Het was altijd al vroeg maar nu, gaap:(

Miran: knuf!

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ja juffie ik ken het probleem alleen heeft zoey er geen last van maar ik het was gewoon weer 4 uur :(

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden... bedankt voor die virtuele knuffels. Kan ze zo af en toe best gebruiken. Af en toe vraag ik me af of ze niet gebruikaanwijzingen zijn vergeten mee te leveren bij de geboorte. Wat zou dat een stuk makkelijker maken hahahahaha
    Maar goed.. het heeft natuurlijk ook wel weer iets he. Hij moet leren maar wij moeten ook leren. Wij zitten nu met Didier in de fase "loslaten" en dat is niet altijd even makkelijk!

Rosa... wat een mooi knulletje zeg en idd... die haren!... de mijne waren KAAL met de geboorte. Het is een heel vredig rustig mannetje lijkt me zo. En dan de grote zus erbij he.. dat is Rosalina neem ik aan? Wat is ze al groot zeg.
    Hoe gaan de nachten meis? Hoe doet Anxo het zo in het algemeen. Slaapt ie lekker en eet ie goed enzo. Het is toch een hele bevalling geweest dus kan zijn dat dat nog moet komen he.

Pooh... SPANNEND... kan zijn dat het dus idd zwanger betekend maar zoals je zegt het kunnen ook kwaaltjes/klachtjes zijn. Alhoewel ik wel altijd gevoelige borsten heb tegen ongi tijd maar nooit grotere! Nog even en we zullen het weten.
    Hoe gaat het oop school?
    Jammer van die lange dagen maar het is voor een goed doel he!

Juffie... Divano heeft ook last van de wintertijd. Ikke niet, kan er alleen s'ochtends niet uit!
    Het bed is dan te lekker warm voor me.
    Divano slaapt al een paar nachten bij papa en mama in bed. Verschrikkelijk maar goed, t is nu even niet anders. Misschien voelt ie mijn stress en slaapt ie daardoor zo slecht. Dan komt dat nog wel alleen weet ik niet wanneer het dan beter gaat hahahaha

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Miran hij is super tevreden de bv loopt prima en de meiden Zijn super trots. Hij komt snacht regelmatig maar dat is normaal

9. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    zwaai!!!!!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rosa mooie foto's!

Sorry, rest niet terug gelezen. Heb een baaldag. Vanochtend eerst met de kids bij het CB geweest. Stan zijn laatste keer. Hij was zenuwachtig want hij wist dat hij prikken zou krijgen. Op het moment dat hij zijn eerste opdrachtje moest doen barstte de bom. Hij spuugde daar alles en iedereen onder. Daar zit je dan..... Dachten dat het door de spanning kwam. Aangezien Stan al een hele geschiedenis heeft qua gedragsobservatie kon ik dus wel door de grond zakken. Wilde nl dat hij zich van zijn allerbeste kant liet zien. Helaas niet dus. Maar nu eenmaal thuis blijft hij ziek. Koorts overgeven en diarree. Dus echt buikgriep denk ik. BAAL er nu alleen van dat het net NU moest gebeuren. Staat alweer een extra aantekening in zijn toch al niet al te dunne dossier :(. En waarschijnlijk dus helemaal niet door de spanning maar gewoon echt ziek!! Verder waren de cijfertjes van beide kids goed. Lengte op het gemiddelde, gewicht er onder. Maar ja, zo zijn ze nu eenmaal.

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Dag vervelend maar niks van aantrekken hoor gewoon ziek zijn hoort erbij en je mannetje heeft het ook niet expres gedaan hopen dat ie snel beter is en morgen ff het CB gewoon bellen dat hij echt ziek is geworden misschien passen ze het dan gewoon aan.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: ah arme Stan. Balen dat het nu net op het CB gebeurde. Moet je nu binnenkort nog een keer terug voor de prikken enz?

Kipje: zwaai terug. 8 weken vandaag zie ik!

Rosa: Fijn dat de bv goed gaat. Nachtvoedingen horen erbij inderdaad maar vast wel weer even wennen.

Miran: zou best kunnen dat Divano wat meepakt van de stress vna mama. Als hij bij julie wel slaapt zou ik hem inderdaad ook lekker bij je pakken. Matthijs wil helaas bij ons ook niet meer slapen. Vanmorgen gilde hij Nathan ookk wakker. Heel fijn om half 6 met 2 kinderen in ons bed;)

Meiden ga even kopje thee drinken en soap kijken. Mijn ontspan momentje van de dag:D

Fijne avond!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... ook ik zou ff CB op bellen en zeggen dat Stan gewoon écht ziek is en dus niet van de spanning is geweest. Daarna zou ik lekker het ventje knuffelen en vertroetelen. Een kind mag toch zeker wel een keer ziek zijn. Daarbij zou ik me niet al te druk maken want volgens mij krijgen hun wel vaker met zieke kindjes te maken. Dikke knuffel meis en ook voor je kleine mannetje.

Kipje... ik zag de banner ook... 8 weekjes!!! Gaat goed he! Wanneer heb je de 1e echo? Ben reuze benieuwd!

Juffie... ja Divano slaapt wel door als ie bij ons in bed ligt. Maar Divano ligt niet graag onder deken/dekbed. Ik denk dus dat ie het s'nachts koud heeft en dat ie daarom het beste slaapt tussen ons in want dan heeft ie toch onze warmte. Dus vanavond heb ik zijn winterslaapzak weer aangedaan.. kijken hoe nu de nacht gaat.

Meiden.... ik ben verschrikkelijk moe en ga kijken of manlief ook mee naar bed wil. Morgen moet hij er om half 5 uit en ik om half 7. Ow ja... mijn nieuwe wasmachine komt morgen!!!!!
    Tussen half 8 en kwart over 10 kan ik hem verwachten.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jeej vanmorgen werden we wakker van de wekker.:D Vlak daarna hoorde ik Matthijs maar toen was ik toch al wakker. Nathan net wakker gemaakt. Hoop dat de mannen gewend zijn nu..

Miran: matthijs wil ook nooit onder het dekbed. Heb hem nu ook iets warmere kleertjes aan gedaan. Lange mouwen romper i.p.v. korte mouwen.

Ga weer even verder in onze ochtendspits. Broodje en kopje thee is op dus actie;)

15. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen

Dag arme stan ik kan het me zo voorstellen dat je zoiets had van nee niet op het cb. Ik zou ze indd bellen maar aan de andere kan het is maar het cb jij weet hoe het zit.hopelijk voelt hij zich al weer wat beter.

Juffie goedemorgen hier was de jongste in kwart voor 7 wakker nu wachten op de kraamhulp
    Haantje is weer te werk

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen meiden...

Juffie... Divano heeft keurig geslapen. Hij is om half 10 naar bed gegaan en slaapt nu nog! Heb dus rompertje met korte mouwtjes, dun pyjamatje en nu had ik zijn winterslaapzak aangedaan. Heb hem héél de nacht niet gehoord. Chris komt net thuis en vraagt waar de kleine is.. ik zeg lekker in bedje. Hij zei: kun je die zak niet heel het jaar aandoen bij hem?! hahahaha
    maar scheelt wel.

Nu wachten op mijn nieuwe wasmachine.

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Meiden, weet iemand hoe ik hier een foto kan spammen?

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
  19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703