Eigenlijk moet ik pas vrijdag ongi worden voelde me vanmorgen zo anders.... Ben zelf nog niet helemaal overtuigd, ga morgen of vrijdag nog maar een test doen... Jeetje zou wel bizare zijn, tweede ronde al...
Ja, idd we zijn er nog niet... Pff toch wel weer erg spannend. Ben eigenlijk al weer een beetje vergeten hoe het nu verder gaat.... Eerst nog maar eens een bevestigings test. Vrijdagmaihi. Maar moest deze vast met jullie delen...
Weet niet of er al ideeën waren over een meeting. Idd wanneer en waar, waar komt iedereen vandaan...?
Spannend hoor pooh! Voor mij is t weekend het makkelijkste en kom uit Tilburg. Heb auto dus kan stukkie rijden.
Ik zou evt ook door de weeks kunnen maar weekend ook prima. Hangt van mijn rooster af. En met of zonder kids? Ook hier een auto dus een stukje rijden is geen probleem. Kom uit de buurt van rotterdam.
Yojo - weekend - tilburg Pooh - ligt aan rooster - rotterdam Miranda - weekend - oud-vossemeer (zeeland) Ik ben ook voor meeting!!!
Hier alles goed! Beetje moe van de gebroke nachten met een zieke Max afgelopen nacht heeft hij weer doorgeslapen alleen ben ik dan al om half zeven wakker... Werken is heerlijk! Weer fijn onder de mensen!
Ja, zieke kids breken je op. Fijn dat het werken je zo bevalt. Lekker om weer ff meer te zijn dan alleen mama hihi