Ja, diploma zwemmen was goed gegaan. Zn tweede peuterzwem diploma is binnen! Hij was met papa gegaan. Me ouders waren mee om te kijken ik had een drukke dag om school... Morgen laatste dag van 15 tot 16.40 uur. Vrijdag spannende dag, haan naar cardioloog en me vader voor hartcatheterisatie.... Benieuwd wat daar uit gaat komen... Weekend lekker vrij!
Pooh... GEFELICITEERD meis. Ik wist het al toen jij vroeg hoe je foto kan spammen. Had ik al een vermoeden!!!! Het is een streep dus hij is zeker POSITIEF!!!! Knap hoor in de 2e ronde al! EN jij zei al dat je (.)(.) groter voelde en jij vond dat dat ook zo was dus je had al een voorgevoel meis en omdat jij dat van de week al dacht en dan nu een foto wil spammen is dat voor mij 1 +1 = 2. Maar geweldig!... ik ben heel blij voor jullie!!!!
Pooh... gefeliciteerd met Ryan zn zwemdiploma. Gaat goed met hem. Wordt 2e pietertje hahahaha Nee keurig hoor!!! Yo... ja had het gezien idd maar jullie waren me al ver voor. hahahaha Ooow even iets heel anders.. bij farmville2 moet ik nog een 12 snoepjes en dan heb ik ze allemaal... kun jij me daar nog bij helpen aub?!!
Ehm morgenvroeg tijd genoeg of is de actie dan voorbij? Lig al op bed tv te kijken namelijk.... Pooh gefeliciteerd! En succes vrijdag....
Ja miran, had idd al een vermoede maar nu deed ik de test n eigenlijk had ik geen tweede streepje verwacht hihi. Maar toen er wel een tweede kwam moest ik ff 3 keer kijken. Haan is blij en zegt, oh daarom kat je me zo af deze week.... Ik ben nog niet 100% overtuigd dus vrijdag nog maar even een testje om mezelf te overtuigen. En dan proberen stil te houden op me werk en in me omgeving.... Wordt wel lastig want ik rookte weer en nu stoppen.... Dat valt vast op.... Pfff wat een gedoe hihi. Maar het zou wel super zijn als bij mij het kwartje helemaal valt vrijdag. En dan de eerste 3 maanden door komen!
Yo... morgenvroeg is vroeg genoeg. De actie loopt nog 6 dagen en ik moet er nog 12 dus als ik iedere dag 2 krijg vind ik het goed maar het liefst natuurlijk zo snel mogelijk hahahaha Meiden... trusten en Pooh... droom lekker he meis! Het is waar... t was een zeer duidelijke 2e streepje! Truste all... xxx Ik ga nog ff spelen
Jeeeh pooh gefeliciteerd!! Leuk hoor! Geniet maar lekker!! Gaat zo snel. Hier af en toe even slikken bij de gedachten dat ik nooit meer zwanger zal zijn. Haan laat zich steriliseren. Maar mijn gezin is echt compleet nu.
Goedemorgen juffie hoe is het met je? En met Matthijs en nathan? Goedemorgen yojo is kleine max weer helemaal opgeknapt?
Goeiemorgen! Max is weer helemaal de oude! Sjeetje wat heb ik nog een last van de klok....standaard al de hele week wakker om 6.30 terwijl Max gewoon van 19.30-8.30 slaapt.... Ga zo maar douchen en dan Max wakker maken eten geven en naar kdv brengen. Dan vanmiddag op tijd naar station lopen voor de bus want de bushaltes zijn hier dicht...
Rosa... dat is zeker slikken ja. Hier is het gezinnetje ook compleet maar er wordt geen radicale beslissing genomen om te laten steriliseren. Dat maakt het zo definitief vind ik. Ik weet van mezelf dat ik geen baby meer wil en de eerst volgende baby die nog in huis komt is een kleinkind!!! Soms... héél soms denk ik nog wel eens: ach, wat zou een meisje erbij nog leuk zijn maar die gedachte vervaagd heel snel als ik aan de eerste 1,5 jaar van Divano denk. Nee, hij was geen makkelijke baby moet ik zeggen en dat weerhoudt mij van om nog aan een zwangerschap te denken. Gelukkig maar hahahaha Dan daarbij ons huis is nu al niet groot genoeg met 5 kids. We hebben maar 5 slaapkamers dus waar zou de baby dan moeten liggen. Nee het is goed zo. Maar ik kan het me heel goed voorstellen hoor van je gedachte. Het is niet makkelijk als het zo definitief is! Suc6 ermee meis! Yo... wat lekker zeg dat Max zo heerlijk slaapt. Ons Divano gaat sowieso s'avonds nog steeds té laat naar bed maar goed... met die winterslaapzak slaapt hij nu al 2 nachten door en hoor ik hem niet. Nu slaapt ie ook nog! Wintertijd... heb er niet zo veel last van moet ik zeggen alleen dat het bed zo lekker warm is smorgens! Jammer dat ik er dan om half 7 al uit moet. Maar goed... het is weer bijna weekend!!!! Pooh... een beetje kunnen slapen? Begin je al wat meer te vertrouwen in die test? Het is écht een streep hoor... misschien wel wat licht maar hij IS ER ECHT! All... gisteren is mijn nieuwe wasmachine gearriveerd. Heb er 4 hele weken op moeten wachten. Ik heb nu een trommelinhoud van 12 kilo!!! Heerlijk. Heb gisteren alle beddegoed in 1! was gewassen! Wat was dat lekker!!! En dat was de beddegoed van alle 5 de kids. Gisteravond lag het er weer schoon terug op de bedden. Vannacht heb ik nachtprogramma gedraaid en net heb ik weer 1 wasje gedaan. Nu ben ik klaar en moet ik nieuwe was gaan ZOEKEN! hahahaha Hij is ook geluidloos... tenminste stukke stiller dan mijn vorige wasmachine. Die had maar trommelinhoud van 5 kilo dus ik ben echt ver op vooruit gegaan. Chris zn bankrekening achteruit maar goed dat heeft ie zelf gedaan hahahaha Ooow en zaterdag gaan we op vakantie!... hahaha, we gaan van Amsterdam naar London en dan door naar Parijs en daarna varen we door naar Rio de Janêro. hahahha en dat van 19.00 tot 01.00 uur! hihihihi Nee, we hebben zaterdag personeelsfeest van Chris zn werk en nu gaan we naar een zaal waar deze 4 verschillende landen het thema zijn. Dus we gaan in Parijs 4 verschillende wijnsoorten uitproberen. In Rio wordt je bediend door mooi maar weinig geklede vrouwen. hahahaha we hebben er zin in. De kids blijven thuis en mijn ouders komen hier oppassen. Wel zo leuk ook voor de kids.!!!! En dan 8 november... vandaag over 1 week krijgen we de uitslag van Ebony! Kan niet wachten.
Thanx meiden voor de felicitaties, kan het zelf nog niet helemaal bevatten.... wordt er ook een beetje onzeker van... Ryan is op psz, ik ff rommelen in huis en nog wat huiswerk. vanmiddag weer even naar school. Rosa, kan me voorstellen dat je je zo voelt, het wordt dan zo definitief. Miran, fijn dat je nieuwe wasmachine er is. En leuk zo'n personeels uitje! Yo, bushaltes dicht..... en geen alternatief? En dan willen ze iedereen stimuleren om met openbaar vervoer te komen.... vervelend dat je zo last heb van de wintertijd. Ryan werd pas om 5 uur voor het eerst wakker dus redelijke nacht gehad alleen was ik tussen door veel wakker..... en vanmorgen ook al weer vroeg naar psz. Vanavond pas weer rond 17.30 uur thuis... pfff schooldagen zijn vermoeiender dan werkdagen, op school de hele dag stil zitten kost echt veel meer energie hihi
Ja ze zijn dicht door wegwerkzaamheden....was toen straks op mijn foon nog niet helemaal bij hahaha. Zo Max is op het kdv...dikke tranen... Zou hij dan zo duidelijk voelen dat ik daar niet op mijn plek ben en hem daar niet graag achter laat? Gister is hij mee naar mijn oude werkplek geweest en daar geen traan als ik de groep af ging. Hij ging zelfs naar mijn oud collega's toe.... Hij staat op de wachtlijst voor daar maar zoals het er nu uit ziet kan hij pas 1 feb.... Voel me zo'n zeur als ik nu weer ga vragen of het eerder kan. Weet dat er een kindje afgemeld is daar voor de donderdag maar ja als normale ouder weet je dat natuurlijk ook niet....
yo, kan zijn dat hij het voelt van jou maar misschien had hij zijn dag niet vandaag en wou hij gewoon lekker bij mama blijven. Dat hij ziek is geweest heeft daar misschien ook mee temaken. Dat jij als medewerker meer weet dan andere ouders is toch logisch. Als jij weet dat er een kindje van de donderdag af is kun je het toch gewoon vragen. Als een andere ouder nu zou bellen met de vraag of er op donderdag plek is zouden ze dat dan ook niet zeggen om die plek opgevuld te krijgen? Ik zou het gewoon vragen, nee heb je en ja kun je krijgen. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd!
Ja dat is waar.... Weet ook wel dat alles van de laatste week mee speelt natuurlijk maar toch...hahaha das het vervelende om bij dezelfde organisatie te werken als dat je kindje plek heeft... Mailen kan altijd natuurlijk...kan gewoon heel brutaal zijn haha (is helemaal niets voor mij...)
Ik zit een beetje in me maag met me stage.... Vlgs mij mag je daar geen stage lopen als je zwanger bent, en die stage is gepland voor februari... de stage is een verplicht onderdeel van de opleiding... Maar om het zeker te weten moet ik dat dus vragen en dan dus ook zeggen dat ik zwanger ben terwijl ik het eigenlijk nog voor me wil houden... pfff lastig!
ja gedaan en heb gewoon kriebels in mijn buik hahah wil niet als een zeur overkomen... Pooh kan je dat niet ergens terug lezen? Hebben ze geen informatieboekje of op internet?