heel goed yo!! kriebels in je buik, heel herkenbaar. Als ik iets 'brutaals' doe dan heb ik dat ook. Terwijl het voor de meeste mensen/ouders heel gewoon is hihi Nee, geen aparte info hierover... Gaat om de stage op de ambulance. Ik weet dat als je daar werkt en je bent zwanger dat je dan niet meer op de wagen mag. Dan moet je vlgs mij tijdelijk naar de meldkamer ofzo... Maar weet dus niet hoe dat is als je als extra mee gaat... Zal met name te maken hebben met het tillen en het geweld/agressie dat je tegen komt denk ik...
Klinkt heel logisch ja Pooh... Hmm moeilijk. En de stage telt alleen als je echt met de wagen mee bent geweest...moeilijk.... Ja erg he...voor zowat heel Nederland is het de normaalste zaak van de wereld en voor mij voelt het alsof ik een berg beklommen ben...hahaha
ja, herkenbaar yo. Zou evt aan een oud collega kunnen vragen, die werkt nu op de ambu maar dan moet zij wel haar mond houden... lastig!
Ja heel lastig. Kijk als meldkamer ook genoeg is dan lekker laten zo maar ja je moet het wel zeker weten natuurlijk.
meiden, ik ga ff lang warm douche nu ik het huis alleem heb. Straks Ryan ophalen en naar school. tok jullie vanavond! x
Fijne dag! Ik moet eigenlijk poetsen maar de stofzuiger is nu echt gehemeld en de nieuwe wordt vandaag gebracht.... Heb wel alles opgeruimd maar vind het altijd pas echt schoon ogen als er ook gezogen is...
Yo... idd met brutaal zijn heb je de halve wereld. Mijn dochtertje doet dat zonder moeite hoor. Bij ons achter zijn gereformeerde mensen... niks mis mee... maar we hebben alleen contact met hallo en af en toe een gesprekje. Nu is daar een dochtertje geboren afgelopen zaterdag. Mijn dochtertje is er al 2x aan de deur geweest of dat ze het babytje mag zien. Gistermiddag is ze daar naar binnen gemogen en heeft ze zelfs het slaapkamertje van de kleine gezien. Maandag mag ze terug komen. Ik zeg: nou dan gaan we wel iets halen voor de kleine en dan mag jij het geven. Maar ik schaam me ervoor want ik wil en vind dat eerst familie er hoort te komen en dan pas vrienden enzo. Daarbij vind ik het al goed als ik een keer als ze buiten loopt met de kleine dat ik dan een blik in de kinderwagen werp. Maar nee hoor... mijn dochtertje denkt daar dus anders over en zij heeft dus al wel het meisje gezien en ikke nog niet. hhahahahaha hoezo brutaal?????? Pooh... ik zou als ik jouw was die collega in vertrouwen nemen en met haar overleggen over wat jij nu het beste kunt doen. Suc6 meid!!!!
Dagje school was opzich goed te doen. Nu wel echt heel moe.... Bankhangen! Veel pijn in me (.) (.) En me onderrug/stuitje... Lijkt wel of ik door me rug ben gegaan... Zo maar lekker me bedje in.
Yojo - weekend - tilburg Pooh - ligt aan rooster - rotterdam Miranda - weekend - oud-vossemeer (zeeland) Petra(penr) - ligt aan rooster - Etten - Leur ( Bij Breda) Ik ben ook voor meeting!!!
Kom ff zwaaien ga nu ff lekker zwemmen met me boef. Pooh en kipje gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet ervan. all hoe gaat het verder met jullie? ow ja ff een mededeling ik ben geslaagd voor me diploma verzorgende IG joepieeeeeee
Penr, Veel plezier met zwemmen. En ff een mededeling..... Super goed meid! Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Vandaag een spannende dag... Haan vanmiddag naar de cardioloog voor de uitslagen. En om 10 uur ging me vader voor hartcatheterisatie, wacht nu op bericht van me ma hoe het gegaan is.
Penr gefeliciteerd!! Pooh spannend.... Ik ben net gebeld door plaatsing! Max kan 1 december naar de locatie die ik wil!!! JAHOE!!! En vanaf volgende week een badje verder met zwemmen dus bij de grotere kindjes...
Yojo - weekend - tilburg Pooh - ligt aan rooster - rotterdam Miranda - weekend - oud-vossemeer (zeeland) Petra(penr) - ligt aan rooster - Etten - Leur ( Bij Breda) Dagdromer - weekend - omgeving oss (NB)
Dag jij woonde toch zo mooi ruim of niet? Is het een optie bij jou de meeting te doen? Dat we allemaal iets lekker meebrengen ofzo? Of zie je dat niet zitten?
Penr: Gefeliciteerd! Pooh: ik hoop op een dag met allemaal positieve uitslagen voor jullie! Yojo: Jeej. Fijn hoor meeting: Woon echt in een heel ander deel nederland maar zou het wel heel leuk vinden om jullie te ontmoeten. Vul het zo even in. Matthijs viel vanmorgen van de trap. Geen idee van hoe hoog maar flinke bult op zijn hoofd. Met troosten viel hij bijna in slaap dus vond het even eng maar nu speelt hij lekker en is weer levendig genoeg dus valt allemaal wel mee dnek ik. Was het bij jullie ook zulk slecht weer vannacht. Onweer ongelooflijk. We zaten rechtop in ons bed.. Ook tot 11 uur geen tv, internet en telefoon gehad. Nachtje was ook gezellig. Nathan in ons bed met haan, ik iin Nathans bed met Matthijs Maar wel geslapen tot een uur of 8 dus dat was dan weer fijn
Yojo - weekend - tilburg Pooh - ligt aan rooster - rotterdam Miranda - weekend - oud-vossemeer (zeeland) Petra(penr) - ligt aan rooster - Etten - Leur ( Bij Breda) Dagdromer - weekend - omgeving oss (NB) Juffie- weekend- kop van NH