(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hier niets gemerkt van slecht weer en het was vanmorgen ook niet nat op straat ofzo dus het zal wel meegevallen hebben denk ik...

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: zal het allemaal wel in NH gevallen zijn denk ik;)

Zal even lampion knutselen met Nathan. Volgend weekend Sintmaarten!

3. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik lees mee hoor!!

4. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yojo - weekend - tilburg
    Pooh - ligt aan rooster - rotterdam
    Miranda - weekend - oud-vossemeer (zeeland)
    Petra(penr) - ligt aan rooster - Etten - Leur ( Bij Breda)
    Dagdromer - weekend - omgeving oss (NB)
    Juffie- weekend- kop van NH
    Kipje - vrijdag/zaterdag - Arnhem/Nijmegen

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Gefeliciteerd meis met het behalen van je diploma. Nu liggen er vast meerdere en betere banen voor je op je pad! Geweldig. Ik zie onderaan aan je banner dat je cyclus een beetje op gang is. Nu hopen dat jij ook snel een positieve test mag hebben.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... hoe is het met je vader? EN hoe zijn de uitslagen van de cardioloog van je haan? Ik ben reuze benieuwd. Hopelijk gaat alles goed daar meis!!!!
    Ik heb nog niks gehoord en vind dat altijd wel eng moet ik zeggen. :):(

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Zie je wel Yo... een brutaal mens heeft de halve wereld! GEFELICITEERD!!
    En wat zag ik superfoto's voorbij komen van Max dat ie aan het zwemmen is! Echt gaaf!!! En hoe lief en goed dat ie kan zwemmen. Hij is nog zo klein en dan toch al een grote jongen. Lief hoor!!! Vind het zo'n mooi manneke he!
    Hij gaat rap en als een speer maar dat kun je ook wel aan hem zien hoor.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pooh hoe waren de uitslagen??

Ja max is rap.....
    Dadelijk naar de markt maar het regent kei hard en moet ook de stad nog even in. Heb schoenen nodig want mijn oude zijn echt versleten....

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen meiden...

Juffie.. en is het gelukt met de lampion knutselen????

Kipje... goedemorgen en fijn dat je meeleest. Hoe is het met je meis? Heb je last van zwangerschapskwaaltjes?
    Wanneer heb je de echo ook al weer? Ben heel benieuwd naar jullie nieuw wondertje!

All... wij hebben gisteravond een halloweenfeest op school gehad. Was superleuk. Ook heel goed in elkaar gezet door de ouderraad.
    Vandaag komen mijn ouders. Ze hoeven niet meer op te passen want Chris heeft besloten om niet naar personeelsfeest te gaan. Heel jammer want ik keek er echt naar uit! Maar goed... een gezellig dagje met mijn ouders is ook wel erg leuk natuurlijk!! Kunnen we weer heerlijk bijkletsen... eerst samen vanmiddag lekker de stad in... dan gezamelijk eten... dan met de kids heerlijk spelletjes spelen en daarna gaan wij weer kaartspelletje spelen tot in de late uurtjes. Heb er echt zin in!!!

Kan wel wat afleiding gebruiken want komt even heel veel op me af. 8 november de uitslag van Ebony. Ben nog steeds werk aan het zoeken. Heb wel ergens op gesolliciteerd maar nog niks gehoord. Ze zijn nog bezig om kandidaten eruit te plukken. Dan de 21e moet ik met Didier naar psycholoog en ondertussen hebben we ook een zieke chris hier in huis... nouja... alle spieren in rug/borstkast/nek zitten vast én het loopt niet zo met de centen als hij wil dus nu heeft ie hulp aangevraagd omdat er meer uitgave zijn dan inkomen. Niet dat we achterstallige rekeningen hebben maar onze spaarrekening loopt leeg nu. Dus hij wil iemand vragen of we niet oververzekerd zijn of zo. Het enigste wat chris weet is dat de auto te duur is. Zeker 400 euro per maand aan gas/benzine. Niet normaal. De boodschappen zou ik evt nog op kunnen bezuinigen maar chris zei ook: we moeten toch eten... wat is dit nou!!!! Dus even iemand erbij zetten die er een andere kijk op heeft is misschien wel zo prettig!
    Dus beetje stressen hier in huis.
    Dus Yo... je voelt hem al wel aankomen dat ik nog steeds zwijg he!

Meiden... ik ga Divano aankleden. Moet zo rijden met de voetbal!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd Miran..... Knuffel!!

Hier lopen de rekeningen ook leeg...misschien toch maar krediet aanvragen op de gezamelijke rekening....het is echt bij elkaar sprokkelen....

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... het wordt alleen maar erger hier in nederland. Ze willen nu de zorg nog aanscherpen. Wanneer houdt het een keer op????
    Ik kan niet zeggen dat Chris een slechte loon heeft. Hij is maar 1 verdiener en heeft het altijd aardig voor elkaar gehad. Wij zijn een gezin die bestaat uit 7 personen. Dus er moet echt goed gekeken worden. Chris is bang dat het anders heel fout afloopt als we nu niks doen. Hij is bang dat we dan op straat komen te staan als in 2016 het rentevrije aflossing afloopt. Jeetje... en met dit op mijn netvlies gebrand moet ik nog mijn mond open trekken?!... ik kijk wel uit!
    Het komt allemaal wel goed hoor... want er is voor ieder probleem wel een oplossing. Maar het kost gewoon heel veel moeite en het is zéker niet altijd makkelijk!!! Dus ook daarom wil ik mee werken en ik heb heel veel rekening gehouden met Divano. Wil hem niet naar kdv brengen. Kost me klauwe met geld. Dus heb ik gesolliciteerd bij selektvracht en dan kan divano gewoon met me mee!!!! Het is niet de uitkomst natuurlijk maar als Chris thuis is kan divano natuurlijk lekker bij Chris thuis blijven. Hij gaat dan alleen met mij mee als er niemand thuis is.
    Dus ja hoop dat ze me aannemen!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Selektvracht betaald per afgeleverd pakketje en niet per uur weet je dat wel? Heb je niet echt een vast inkomen. Maar snap goed dat je hiervoor kiest. Kan Divano wel mee. Maar is dat wel zo goed voor Divano? De hele dag vast in een autostoel? Ik weet ook wel dat het alleen is als Chris er niet is maar denk er alsjeblieft even goed over na.....

Wij hebben het inkomen van Joep wat niet zo veel voorsteld. Iedereen denk altijd dat Defensie goed betaald maar mijn salaris voor het aantal uren dat hij werkt is bijna 300 per maand meer.... En aangezien ik meer als de helft in heb moeten leveren hebben we nu niet zoveel om mee rond te komen. Ons Max is nu nog hardstikke duur met al die dingen die je nodig hebt. Lang leven marktplaats.... Maar ja nu zijn mijn schoenen allemaal versleten...(komt ook altijd tegelijk als het niet uitkomt...) dus moet ik echt schoenen hebben....weer geld wat ik beter kan besteden...

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Yo, super meid dat je een plekje hebt! Brutaal mens heeft de halve wereld, super dat je het voor elkaar hebt gekregen. Zal wel voor wat rust zorgen kan ik me zo indenken.

Miran, spannend wachten op de uitslag van je kleine meid! succes.

Gisteren dus met haan naar de cardioloog geweest. Toen hij in sept naar de seh was gegaan met klachten hebben ze bloed afgenomen en een hartfilmpje gemaakt. Naar aanleideing van het hartfilmpje (zagen ze afwijkingen op) moest hij deus verder onderzocht worden en nu dus voor alle uitslagen terug. De cardioloog vertelde dat alles goed is en dat de afw op het hartfilmpje kwam door het verkeerd plakken van de elektrodes...... foutje bedankt! Stress voor niks blijkt dus. Wel spoorde hij weer aan op stoppen met roken en haan staat daar positief tegen over. Ook als je kijkt hoeveel geld dat bespaart. En nu dat ik zwanger ben is het misschien makkelijker, samen doen!

Bij me vader hebben ze weer een stent geplaatst (de achtste...) en hij moest een nachtje blijven. Vanmorgen is hij thuis gekomen, nog wel wat klachten.... Even afwachten, of hij tzt nog voor die bypass operatie moet.

Gisteren dus een zwangerschaptest van clearblue gedaan en die zei

ZWANGER 1-2 weken

Dus nu kan ik er niet meer om heen en begint het wat meer door te dringen... hihi

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Pooh gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    Yoyo groot gelijk dat je gebelt heb.
    Ik heb toen ook het plaatsingsbureau gebelt toen Zoey geplaatst werd in de groep die ik echt niet wou hahaha.
    Een telefoontje en het was geregeld haha.

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... fijn meis dat alles goed was/is bij haan! Met je vader gaat het voorlopig ook weer even goed.... hopelijk duurt dit nu lang dat het goed mag blijven gaan meis!
    Zwangerschapstest gedaan... hahahaha je kon er al niet onderuit maar nu is het duidelijk voor je! Wij zeiden het al dat we 2 strepen zagen. Geniet er lekker van meis!!!! En nu kan dat nu alle stress wegvalt.

Yo... nee dat wist ik niet maar goed... we zullen zien hoe dat in zijn werk gaat. Ik moet immers nog op gesprek worden gevraagd. En anders blijf ik gewoon ff verder zoeken.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pooh fijn!!!! Alles!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Thanx lieve meiden voor de berichtjes!

18. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pooh gefeliciteerd en wat een goed nieuws allemaal!!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Gisteren voor de 3de keer tante geworden van een nichtje met de naam Isabella Rosina Sophia. Dus natuurlijk gelijk wat gehotfixed ervoor :) Dus druk dagje vandaag.
    Eerst alle tassen met kleren van zoey uitgezocht want het geslacht was niet bekend. dus nu gaan er 3 tassen vol kleren van maatje 56 en 62 richting haar :D ALs ze denkt dat dit alle kleren zijn die ik heb voor dr vergist ze zich hahaha want maatje 68 t/m 80 zitten er niet eens bij haha had 3 verhuis dozen vol met kleren en dan is onze kleine meid begonnen met 44 haha maar de kleine Isabella is al 51 cm dus word het vanaf 56 ;).
    Dus nog 2 dozen in de loop der tijd ernaar toe. maarja dan is Zoey ook weer groter dus komt er nog meer die kant op.

20. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hey allemaal bedankt voor de felicitatie's

yojo wat goed dat max eerder mag komen. Je ziet wel wie niet waagt die niet wint.

Pooh wat fijn dat alle uitslagen positief zijn kun je nu gaan genieten van de zwangerschap.

miran. moeilijk hoor in deze tijd een baan vinden posNL al geprobeerd die roepen op de radio steeds dat ze bezorgers kunnen gebruiken. en is nog in je eigen buurt ook.

gefeliciteerd melanina met je nichtje geniet van die kleine meid.

all hier ook aan het kijken naar een andere baan inderdaad nu ik me diploma heb zijn er weer meer mogelijkheden en is me toekomst wat zekerder.
    ben het beetje beu aan het worden bij me huidige baas dus vandaar. zie jullie allemaal snel weer ga weer ff verder.

Deel Deze Pagina