Penr... zal er morgen eens achteraan gaan. Is wel leuk. Maar het liefste doe ik eigenlijk pakketjes rondbrengen maar goed... werk is werk toch En idd... nu met je diploma op zak heb je veel meer mogelijkheden! Ik zou zeggen: ga ervoor!!! Ik zeg ook elke dag tegen mijn zoon: leren jongen!... ik wou dat ik die stel hersens van jouw had vroeger dan had ik nou voor de klas gestaan en niet thuis gezeten! Ik wou altijd kleuterleidster worden. En uhh... nu jij met goed nieuws komen he meis! Dat zou wel leuk zijn natuurlijk... Kipje zwanger/Pooh zwanger en dadelijk ook jij!
PostNl heeft ook een pakketdienst Miran... Maar het zijn vaak wel kleine contracten...vriendinnetje van mij heeft er gewerkt kreeg niet meer als 6 uur op contract en maar een contract van 3 maanden.... PostNl is niet echt gul kwa werk terwijl ze altijd roepen mensen nodig te hebben...beetje raar allemaal. Zo de box is verkocht! We gebruikten hem alleen als opslag...zo zonde... Nu kunnen we mooi voor het geld een kast bij Ikea halen met van die bakken erin....
Heb je de box al verkocht? Bewaar je die niet voor een volgende maxje? Of houden jullie het bij 1 maxje? Ik heb die altijd op zolder bewaard. Nu heb ik wel alle babyspulletjes weggedaan... behalve de dingen waar ik geen afscheid van kan nemen!
@miran ja hoop ook dat ik snel meer goed nieuws heb de stress van de opleiding is nu weg dus maar verder met de klus.
Yo... ja is 1 Maxi voldoende?! Willen jullie geen 2e kindje denk je. Ja kan he. Ik persoonlijk zou er niet voor kiezen maar 6 had ik ook niet voorgekozen hahaha. Nee heb wel heel lang het gevoel gehad 4 kids en ik heb er 4 vanmezelf. Voor mij is het wel klaar hoor alleen had ik altijd gehoopt/gedroomt van 2 zoontjes en 2 dochtertjes maar zijn 3 zoontjes geworden en 1 dochtertje. Maar goed... daarom denk ik ook wel eens (vaker dan me lief is moet ik eerlijk toegeven) als ik zéker zou weten dat de volgende een meisje zou zijn dan zou ik nu nog de pil laten liggen.
Ja ons gezin voelt compleet zo. al vanaf dag 1. En daarbij had ik niet echt een zwangerschap die ik over wil doen en ja ik weet dat de volgende niet hetzelfde hoeft te zijn maar nee voor mij niet meer.... En daarbij gaat het financieel ook niet.
Ooow Yo... je hoeft je niet te verantwoorden tegenover mij hoor... maar ik kan het me niet voorstellen om maar 1 kindje te hebben. Tuurlijk moet je financieel ook goed in de gaten houden. En als het voor jullie compleet voelt waarom dan voor een 2e gaan. Je hebt gelijk hoor! En zeker in deze tijd! Ieder zijn eigen keuze toch?! Ik zou ze voor geen goud willen missen die kinders van mij. Moet er niet aan denken dat ik er maar 1 of 2 zou hebben. Nee... ik weet het al heel lang dat ik er meer dan 2 wou en toen ik er maar 3 had van mezelf voelde het niet compleet. Nu voelt het al iets meer compleet moet ik zeggen!
Hey meiden, Over een date; bij de aug. mama's hebben we via afspreken.nl een account gemaakt, hierin kan iedereen aangeven wanneer ze kan en dan komt er een datum uit waarop de meeste kunnen. Het lijkt me handig als ik zo'n nieuwe afspraak maak voor ons, dan is het wat overzichtelijker en dan komt het er misschien echt een keer van dat we gaan daten Hiervoor heb ik wel van iedereen het email adres nodig zodat je meldingen krijgt. Willen jullie die dan mailen? Dan ga ik het aanmaken. Groetjes, Kipje
Zie nu de vraag of ik het goed vind om bij mij te meeten. Ik vind alles best maar ik woon niet echt centraal. Maar jullie zijn welkom hoor.
Kipje... pb is gestuurt hoor meis! Dag... nu pas??? hoe lang geleden hebben wij die vraag al gesteld hahahaha Nee geintje... het is gewoon druk met werken/huishouden én kids erbij. Neem je niks kwalijk hoor!
Hahaha, bij mij mag ook altijd! Maar ligt er ook wat wat we gaan doen, met kindjes of zonder. Heb al 2 mail adressen dus het schiet op
Dat is een hele goede Kipje! Ik denk dat we dan de drukte wel een beetje achter de rug hebben. Mag ook bij mij hoor en de kindjes kunnen gewoon mee hier. Maar goed... we zien nog wel. Is wel leuk om die kleintjes ook eens in eggie te zien. Misschien toch centraalpunt zoeken. Chimpie Champ was al een idee en ballorig. Maar weet niet waar dat allemaal is. Dus we moeten nog ff zoeken.
hoi meiden meeting heb ik helemaal zin in. januari, februari zou voor mij ook beter uitkomen. iets centraals in Nederland zou ik wel fijn vinden maar woon misschien ook wel in een uithoek hoor Zal zo eerst de jongens eens in bed leggen en dan kom ik straks misschien nog wel even kijken. Moet ook nog van alles voor school doen dus hoop dat het gaat lukken. fijne avond in iedergeval! xxx
miran, hoop dat je snel een leuke baan vind. Penr, nu met je diploma opzak kun je weer wat verder zoeken op de arbeidsmarkt, wat wil je precies gaan doen? Yo, één maxi is genoeg haha, je hebt idd niet echt een fijne zw gehad en je hebt een heerlijk ventje! Als jullie gezin nu compleet is, is dat toch super! Kipje, zal zo me mail adres in pb sturen. Op me werk wordt het rooster nu gemaakt van januari dus daar heb ik nog geen zeggenschap over. febr komt hierna dus daar kan ik dan wel aanvragen voor doen. Wat handig dat er zo'n site bestaat!! Dag, lekker genoten het weekend! waar ben je geweest? Gisteren gewerkt, heb me mond kunnen houden over me zw. was ook best druk dus dat scheelt natuurlijk... Vanmorgen de VK gebeld, wist niet meer wanneer ik dat moest doen... Heb over 4 weken een afspraak. Ben nu 4-5 weken zei ze. Ook gelijk Moeders voor moeders gebeld, deze week wordt ik terug gebeld voor een afspraak. Toen ik zw was van Ryan heb ik daar ook aan mee gedaan en voelt goed om dat nu weer te doen! Nu begint het toch wel erg spannend en echt te worden hihi Ryan heeft bij me ouders geslapen dus die ga ik zo ophalen. Fije dag allemaal, tok snel x