Wat een slanke dennen zijn jullie allemaal. Durf bijna niet te zeggen dat ik met mijn 1.73 nu 78 kg weeg. Wil graag naar de 70 en dan vind ik het eigenlijk al prima **schaam**. Net bij de ha geweest. Heb wat pijnstillers meegekregen om de nachten zelf door te komen. Heb vreselijke oor en keelpijn maar er was niets te zien dus zal het wel een virus zijn.
Dan zal ik maar niks zeggen haha 165 cm en zit nu weer op 86 kg. Voor mijn zwangerschap op 82 en toen was ik met mijn zoveelste lijnpoging bezig... Eind april ga ik weer beginnen. Dan hebben we alle feestjes en weekendjes weg grotendeels gehad en zit ook mijn "verlof" erop dus ga ik weer aan de bak! Hoe is het met Laura? en beterschap voor jezelf!
Lief dat jullie het vragen. Ze doet het echt super! Afgelopen nacht hebben we haar wederom niet gehoord en ben haar vanochten om08.30 wakker gaan maken. Weet niet wat ik mee maak . Nu haan en ik nog slapen. Haan zijn ab slaat gelukkig aan dus die hoest niet meer zo en ik zal met mijn pijnstillers hopelijk vanacht ook goed slapen. Yo, ik zeg altijd maar zo....rond is ook een vorm. Ik was ook zwaarder voor ik zwanger werd van Laura. Toen woog ik 87 kg dus er is al bijna 10 af. Zou er nog graag 8-10 af willen maar niet ten koste van alles. Gewoon heel langzaam aan want het gaat er hier helaas niet zo heel makkelijk af en wel heel makkelijk aan.
Ow hier ook. Makkelijker eraan als eraf.... Ben er al 16 van de 20 zwkilo's kwijt. Fijn dat Laura het zo goed doet zeg!
hoi hoi nee hoor 50 is niet te licht heb 53 gewogen en had nog zat buik en bil over hahaha Maar ik ga niet tot het uiterste hoor . Ik kijk hoever ik kom en als blijkt dat ik echt te dun word dan stop ik dan. En hier ook feestjes zat hoor en neem echt wel me stukje taart . Bij mij is het meer gezonder savonds eten en ook me broodbeleg gezonder en minder brood eten. Nu ook vriend heeft turkse pizza op en broodje donner normaal neem ik ook wat nu zit ik aan me salade maar heb wel crossaintjes op met de paasbrunch op me werk. Dus ja ik lijn wel maar niet met een crashdieet ofzo. Ik ben 1m65 en week nu 65 kilo. Dus qua BMI zit ik goed maar qua kleding maat niet hahaha Ik zou graag maatje 38 weer passen en zit nu op 40-42 Maar ga niet tot het uiterste hoor.
hey meiden! Rosa: fijn dat de echo goed was! Gewicht: hier nu een kilo te zwaar door snoepen, uiteten, snacken enz. Wil eigenlijk 61 kg wegen. Ben 1,78 dus wel wat langer. Hier helaas ook van boven zo plat als wat. Echt zo balen maar ja... Hier lekker lang weekend. Heerlijk vooruitzicht.. Fijne avond
Rosa nog gefeliciteerd met je goeie echo Yoyo veel plezier Hier nog een dagje zwoegen en dan weekend helaas niks aan 2de paasdag want dat is al me vrije dag. Vandaag is me mannetje 33 geworden. Zoey had wat moois gemaakt op het kdv en van mij heeft hij een bos met 33 rozen gekregen. En hij krijgt nog wat shirts maar die mag hij zelf uitzoeken want hij is nogal kieskeurig.
Rosa... gefeliciteerd met je goede echo. Nu kun je echt een beetje gaan genieten meis! Ik snap heel goed dat je nu al verliefd bent. Mel... gefeliciteerd met je mannetje! Leuk he die tekeningen van je kinders? Ik vind ze geweldig. De moederdagkadootjes bewaar ik altijd. En de dingen die ik echt heel geweldig vind. Ik had laatst van mijn dochtertje een tekening met de liefste moeder ooit erop. Nou die zit dus echt wel in mijn portemonnee. Yo... fijn weekend meis! Hopelijk ook lekker weer erbij! All... wij doen ook niet veel dit weekend. Zaterdag 2 voetbalwedstrijden van mijn 2 zoons... waarvan 1 wedstrijd met officiële scheidsrechter gespeeld wordt. Komt door de wedstrijd van afgelopen zaterdag... die was zo verpest en die jongens waren de onze aan t dreigen dus onze trainer heeft de wedstrijd gestaakt gehad... dus vandaar dat onze trainer een officiële scheidsrechter opgevraagd heeft. Zondag is het paaseieren zoeken voor de kids bij mijn ouders in de tuin samen met de neefjes en nichtjes. Daarna nog wat kletsen of misschien wel wandelen en dan zondag de verjaardag van mijn zoon en tevens de verjaardag vast vieren van mijn dochtertje. Mijn zoon is op 2e paasdag jarig en mijn dochtertje de 15e maar voor de familie van ver doen we dit in 1x vieren. Net zo gemakkelijk. Dus druk weekend voor de boeg!
melanina: Gefeliciteerd! All: goedemorgen! Hier al een bezoekje tandarts achter de rug. Nathan klaagde al af en toe over een zere tand. Gisteren bij de oppas een aantal keer en vanmorgen weer. Mocht meteen even langskomen. Gelukkig waren zijn kiesjes helemaal goed maar heeft hij een grote aft achter in zijn mond zitten. Heb daar zelf ook heel erg veel last van dus snap wel waarom hij zo roept als hij eet en bijvoorbeeld bij tandenpoetsen. Doet natuurlijk zeer. All: ga even flink wat doen hier in huis vandaag. Morgen dagje naar Texel naar mijn ouders. Mijn zusje en zwager zijn er ook. Gezellig. Verder zondag paasviering in de kerk en verder niets. Voor maandag ook nog geen plannen. Haan wilde met Nathan naar de paasraces in Zandvoort maar het wordt niet echt mooi weer dus dat wordt niets waarschijnlijk.
@ Rosa, gefeliciteerd meid! Zie gewoon nu pas dat je zwanger bent @ Dag, schaam je niet meid! Ik ben ook ongeveer 1.73 en weeg nu 80 kilo. Voor de zwangerschap 75 (was 70 kg) dus ik heb nog minimaal 75 kilo te gaan. Woog vroeger 60/65 maar dat gaat me noooit meer lukken Pfff, ben even aan het stoeien met mijn telefoon. Lukt me niet om er via de laptop muziek op te krijgen. Zit nu op de zolder op de pc. Manlief had heel lief Devin naar buiten genomen. Alleen is een beetje koud. Dus heb hem maar snel een extra dekentje laten halen voor erover. Hij ligt in de bak te slapen.
Mup... hopelijk een typefout van je want als jij nog 75 kilo te gaan hebt dan ben je vel over schenk en hou je geen lichaamsvocht of niks meer over. Zal wel 5 kilo bedoeld zijn denk ik All... heb weer een knallende koppijn zeg. Komt allemaal door dat oor en de wind die ik er vandaag tijdens fietsen op heb gekregen. Ik ben even met divano/ebony en de buurvrouw naar t dorpje verderop gefietst. Even naar de kruitvat gegaan. Uurtje weggeweest maar divano tekende blauwe lipjes af en blauwe wangetjes en die had toch echt een winterjasje nog aan. Dus eenmaal thuis heb ik t kind van zijn jasje ontdaan en lekker in een fleecedekentje gewikkeld en dicht tegen me aan gehouden. Hij knapte lekker op bij mama! Vanavond maar heerlijk thuis rond gehangen.