(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo ingevuld!

Helemaal mee eens kipje.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey dames, heb gereageerd via afspraken.nl ;)

Zag dat eerder als deze reactie.

Door mijn ongelukken rij ik niet graag ver:( maar heb 3 datums aangegeven dat ik kom.

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mup miss kunnen we carpoolen.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kipje... fijn dat je het zo gedaan hebt en idd, voor de een is het verder dan voor een ander maar ik WIL dit keer gewoon komen dus maakt me niet uit waar. En eigenlijk heb je gewoon gelijk. We moeten niet kijken wat voor locatie maar hoe graag wil je elkaar een keer ontmoeten (dat geld voor mij dan want jullie hebben al een keer eerder een meeting bijgewoond toch?)

Ook een handige site idd. Je ziet meteen wie er wel en wie niet en welke datum's het meeste ingevuld worden.
    Ben reuze benieuwd wat het gaat worden en locatie zien we wel hoor.

Mup/Yo... ligt aan de locatie natuurlijk maar anders kan ik jullie misschien ook ophalen dan rijden we gewoon met 1 auto. Moet alleen ff kijken met stoeltjes enzo. Ik heb 7-persoonsauto.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is ook makkelijk ja Miranda.

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Liena, dikke knuffel!!

Miran, fijn dat je de info van Liena door hebt gegeven.
    7 persoons auto, wat heb je voor auto? Zafira?

Kipje, super bezig meid! En idd we zullen er zelf wel wat moeite voor doen. Ik vind het niet erg om een stuk te rijden dus misschien anders in de buurt bij degene waar dat wel een probleem voor is of idd carpoolen hihi

Haan moet flink aan de slag in huis, hadden het weer even laten liggen maar nu de tweede opkomst zullen we toch aan de slag moeten hihi

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ pooh, ik heb iets gemist zo te lezen ;) gefeliciteerd :D

@ yoyo & Miranda, dat kan misschien wel ja. Ik heb een citroen xsara wel groot maar geen 7 stoelen ;)

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh.. nee meis, wij hebben een renault espace. Dat zijn ook grote auto's. En idd misschien is dat ook een idee om rekening te houden met diegene die om wat voor reden dan ook niet ver weg kunnen met de auto.
    Ik vind autorijden juist fijn dus voor mij maakt het niet uit.

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    vandaag terug gebeld door iemand van Moeders voor moeders, vrijdag komt ze langs voor een gesprek.

Wat betreft de data's, zoals ik eerder al zei, bij mij op het werk wordt nu de lijst voor januari gemaakt dus daar kan ik nu niets over zeggen... Zal wel wat invullen voor febr. deze kan ik dan evt aanvragen in het nieuwe rooster.

We zijn aan het kijken voor een nieuwe auto, wat grotere. Dan houd haan mijn (kleine) auto. Iemand een suggestie voor een auto, welke bevalt goed. Wat betreft prijs, ruimte, comfort, zuinig rijden etc.
    Begin volgend jaar zal het er pas van komen maar voorbereidend werk kan geen kwaad hihi

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mup, thanx voor de felicitatie! Ben echt super blij maar vind het ook wel weer spannend...

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik zal ook eens even gaan invullen.
    Locatie, blijft altijd lastig maar er is zo te zien altijd al een oplossing te vinden. En soms moet je er inderdaad wat moeite voor doen. De een wat meer dan de ander ;).

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben Opel Meriva. Rijdt zuinig (diesel weet niet of dat verschil maakt) en lekker ruim.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    zooooo ingevuld. Vrijdagen gaat voor mij niet en de rest zien we wel..... :D.

Ben benieuwd of het er dan toch echt van gaat komen :D. Locatie mag nog steeds bij ons maar weet niet hoe ver dat rijden is voor de meesten. En misschien is het wel leuker om in een speeltuin of zo af te spreken waar je ook wat kan drinken? En anders lang leve de thermokannen ;).

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik kan ook altijd nog mensen mee nemen. Heb nog 2 plaatsen over als ik beide kids mee neem.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, ik heb een xsara picasso. Heel ruim! Maar iets minder zuinig in verbruik op de kortere stukjes. Maar als je vaker langere afstanden maakt een geweldige auto.

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nu even snel strijken, tot vanavond!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden heb het ook ingevuld hoor.

Provincie Utrecht is denk ik wel centraal.
    Zit vast wel een Ballorig/ speeltuin o.i.d.

nu nog even 3 kwartier werken. Ga lekker op tijd de jongens halen vandaag. Had ik al besloten maar heb ook mega hoofdpijn bah..

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    juffie, succes nog even. Beterschap! x

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @pooh, idd dat dag zegt geweldige auto. Mijne is opzich wel zuinig.

20. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik kom even ego doen :)

Gister avond hadden we 10 minuten gesprek voor ons mannetje. We gingen best wel vol goede moed erheen aangezien het eerste gesprek over hem op school heel positief was. Nu was de juf ook positief over hoe hij mee doet met leren en dat hij heel veel dingen oppakt van wat ze voor de groep 2 kindjes doen. DUs dat was helemaal goed! Maar z'n gedrag was soms wel een probleem... Hij is vaak nog steeds innerlijk heel onrustig en heeft weinig concentratie. Is super snel afgeleid en wil alles zien en weten. Dus als ze voor zichzelf moeten werken of in de kring laat ze hem vaak dingen pakken of opruimen zodat hij even wat kan bewegen. Maar het is wel een dingetje waar we tegen aan blijven lopen ;) Eerder was storend (dus vooral druk) gedrag nog goed te corrigeren maar nu hij helemaal op z'n gemak is in de klas gaat dat ook lastiger en probeerd hij ook andere kinderen mee te krijgen door ze aan het lachen te maken etc. Ze zei dat ze 'm laatst uit de groep had gehaald en dat hij even apart moest zitten en dat ze dat best wel vervelend vond om te doen omdat het nog maar een kleutertje is maar vond het wel echt nodig. Nou ja, voor ons prima! Het is ook echt een kind die dat nodig heeft dus de juf vond het wel fijn dat we hem ook zo herkende als zij 'm schetste. Je zag ook aan haar dat ze het best wel lastig vond... Ik vroeg wel hij dan de enige is die zo druk doet want ik kan me niet voorstellen dat andere kindjes allemaal braaf blijven zitten de hele dag. En ze zei dat hij niet de enige is maar verreweg wel het drukste...... Ergens ben ik daar best wel verdrietig van, ondanks dat hij het leren dus supergoed doet en ontzettend sociaal en enthousiast is loopt hij dus wel tegen de muur door z'n enthousiasme en drukke gedrag. Maar goed, daar waren we al wel een beetje op voorbereid alleen had ik toch de hoop dat het allemaal super zou gaan.... Ik ben wel heel benieuwd hoe het nu verder gaat! Hij heeft wel ontzettend veel vriendjes/vriendinnetjes, ze willen allemaal met hem spelen en hij heeft al een aantal speel afspraakjes gehad en dat gaat heel leuk. Dus ik hoop maar dat hij steeds meer kan wennen aan de situatie op school en dat hij wat meer zitvlees kan creeeren.

Einde ego...

Deel Deze Pagina