(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ooh pooh helemaal vergeten. Wat fijn dat mvm ook mooi positief. toch weer een geruststelling. Enne succes met in de maatbeker plassen en de vieze flessen:D

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh, leuk moeders voor moeders. Vond het ook dankbaar maar heb het de 2e keer niet gedaan. Die flessen stinken zooooo en ik was al zo ziek. Maar goed dat je het doet!!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Eerste keer met Ryan ook meegedaan, viel me alles mee. Maakte er ook niet zo n drama van als ik een keer niet in de fles plaste. Nu dus weer en kijk wel hoe het gaat. Met Ryan was ik niet ziek en ook nu voel ik me goed. Wat moe en pijnlijke borsten maar verder gaat het goed.
    Kan me voorstellen als je veel kwalen hebt, het mvm een gedoe wordt.

Ff ego, me borsten zijn dus gevoelig. In me linker borst zit nu een soort harde schijf....? Herkend iemand dit? Denk dat het bij de hormonen hoort maar twijfel toch om ff langs HA te gaan....?

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ondanks dat ik me leeg kotste toch mee gedaan dacht al raakt er maar een vrouw zwanger van al die 1000000 plasjes die iedereen inlevert ben ik al blij.
    Elke druppel betekende dat de kans groter was dat er weer iemand zwanger kon worden.

Zou het zo weer doen alleen nu boven flesjes en benenden ook .

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedenavond meisje

Hier ook mee gedaan aan mvm .
    Pooh die harde schijf kan indd hormonen zijn.

Ik ga even proberen terug te lezen

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Net video van Sint besteld. Kan niet wachten tot hij binnen is. Lijkt me geweldig om de snoetjes van de kids op 5-12 te zien. Nu lekker slapen. Morgen komt haanlief gelukkig weer thuis. Ook al ben ik gewend dat hij veel van huis is vind ik het toch wel prettig dat hij morgen weer thuis slaapt.

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik had voor ik zoey had altijd na me eisprong mega harde schijven in me borsten.
    Dus kan echt hormoniaal zijn hoor ik heb er nu gelukkig geen last meer van.

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mel, deze ook flessen boven en beneden. Hoop geleerd van vorige keer hihi

Schijf in me borst lijkt iets minder pijnlijk, zakt misschien toch af. Kijk het dus nog even aan. Net thuis van me werk, zo me bedje in. Om 15 uur Ryan weer ophalen van psz.... gaap

tok snel! x

9. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dag, leuk he dit kinder gezichtjes :D hoe werkt zo’n film van de Sint dan? Fijn als je hubbie weer thuis is, lijkt me ook helemaal niks hoor als hij er niet is!

@ Pooh slaap lekker!!

@ all; over de meeting: alleen Melanina moet de data nog invullen dan kan ik nog checken bij Penr wanneer ze kan, zij had haar email adres doorgegeven nadat de uitnodiging al verstuurd was en je kunt niet toevoegen dus dan moet dan maar zo.

Voor nu zijn er een paar dagen waarop 5 meiden kunnen, dus wellicht kunnen Melanina of Penr de doorslag geven.

Dan is het nog de vraag wat we willen doen. Vinden jullie het leuker om met kindjes overdag iets te doen of om een keer ’s avonds wat te gaan eten oid zonder kindjes zodat je elkaar echt een keer goed kunt spreken? Zullen we daar even een Poll voor maken? Dus wat vind je leuker;

Met of zonder kinds meeten:
    Kipje: Ik vind beide leuk, wil jullie kids ook wel eens zien maar tis wel gezellig om elkaar een keer echt te kunnen spreken dus ik zou het sowieso leuk vinden om een keer zonder kids te doen.

Yo:
    Mup:
    Rosa:
    Miranda:
    Dag:
    Pooh:
    Juffie:
    Liena:
    Melanina:
    Penr:

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kipje, ik heb me rooster net binnen dus zal vandaag nog ff kijken of ik nog wat data s kan invullen.

Mij lijkt het ook erg leuk om alle kids te zien.

Nu ga ik echt slapen, laat de data s nog weten. X

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kipje, hoe was je echo of had je dat al verteld?

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0

Dan is het nog de vraag wat we willen doen. Vinden jullie het leuker om met kindjes overdag iets te doen of om een keer ’s avonds wat te gaan eten oid zonder kindjes zodat je elkaar echt een keer goed kunt spreken? Zullen we daar even een Poll voor maken? Dus wat vind je leuker;

Kipje: Ik vind beide leuk, wil jullie kids ook wel eens zien maar tis wel gezellig om elkaar een keer echt te kunnen spreken dus ik zou het sowieso leuk vinden om een keer zonder kids te doen.

Yo:
    Mup:
    Rosa:
    Miranda:
    Dag: Beide leuk maar wel makkelijker plannen voor mij als de kids meegaan. Heb niet zo makkelijk oppas helaas....
    Pooh:
    Juffie:
    Liena:
    Melanina:
    Penr:

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster

Yo:
    Mup:
    Rosa:
    Miranda:
    Dag: Beide leuk maar wel makkelijker plannen voor mij als de kids meegaan. Heb niet zo makkelijk oppas helaas....
    Pooh:
    Juffie:
    Liena:
    Melanina: Mij maakt het niet uit liefst wel overdag ik zit met openbaar vervoer
    Penr:

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant

Yo: Met ben namelijk erg nieuwsgierig naar alle kids....
    Mup:
    Rosa:
    Miranda:
    Pooh:
    Juffie:
    Liena:
    Melanina: Mij maakt het niet uit liefst wel overdag ik zit met openbaar vervoer
    Penr:

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zonder is wel makkelijker denk ik nu.....hmmm moeilijk maar goed ik heb bijna altijd oppas dus heb makkelijk praten en kan de auto regelen.
    Maar ja als we allemaal aangegeven dat het niet uitmaakt komen we nog nergens dus dan ga ik toch voor met.

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kipje, video van Sint is een dvd die je kan bestellen met een "persoonlijke" boodschap voor je kids. Je kan de namen opgeven en 2 gebeurtenissen of hobby's per kind. Bij Stan laat ik Sint een compliment geven over het feit dat hij heeft leren fietsen en goed naar de grote wc gaat. Bij Laura dat ze goed haar bordje leeg eet en heeft leren lopen. Verder is er aan het eind van het filmpje de tip van Sint waar hij de kadootjes heeft verstopt en een karaoke sinterklaasliedje. Vond het erg grappig. En geen gedoe met "echte pieten" bestellen of mensen op de deur laten kloppen.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Volgens mij is dat pas vrijdag a.s. als ik het goed heb.

Slaap lekker!

18. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dames, a.s. vrijdag om 09.30 uur heb ik mijn echo...... SPANNEND!

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    SPANNEND!! Gelukkig wel in de ochtend. Anders loop je de hele dag met zo'n knoop in je maag! Nog 4 nachtjes slapen ;)

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    spannend hoor ......

Zo hier al vanaf half 8 aan de poets
    bed is verschoond wassen zijn gestreken en er draaien er nog een paar.
    Keuken is gesopt
    koelkast gesopt
    ramen gezeemt
    Gasfornuis gedaan.
    Badkamer en wc beneden gedaan.
    Alleen nog een keer zuigen en dan koken en dan lekker chillmodus.

Deel Deze Pagina