(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kipje... gefeliciteerd meis! Wat een fijn nieuws is dat! Nu jullie geluk beproeven en er heerlijk van genieten!

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hoi dames!! Fijn sinterklaas intochten weekend!!!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... hoop dat jullie ook een fijne intocht gehad hebben of morgen nog krijgen. Hier was ie vandaag maar aangezien ebony/giuliano en gyani niet meer geloven en divano te bed lag ben ik niet de kou ingegaan. Heb vanmorgen al 2 uur in t koude weer op t voetbalveld gestaan. Giuliano had verloren en gyani had met 16-0 gewonnen. Volgende week gelijk spelen of winnen en dan zijn ze KAMPIOEN! Dus ik mag van de week aan de slag met mijn verf/kwast en spandoek!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    kipje wat goed een mooie echo gefeli

Miranda we duimen dat ze kampioen worden

Hier gisteren wel naar de intocht geweest zoey is in love met de zwarte pieten.
    Gisteren tekening gemaakt en schoen gezet. Net wakker geworden en ze ging bij dr laars kijken nou mevrouw was niet blij want dr tekening is weg !!!!! Hahah ze wou dr schoentje niet leeg maken want het was vies.... NOu ja zeg hahaha en daarna wou ze dr muntjes ruilen voor dr tekenign sinterklaas moest hem maar terug komen brengen. Maar na 1 centje opgegeten te hebben twijfelt ze nu....

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hier de intocht van de sint gister op tv gekeken, Ryan is ziek dus zijn niet weg gegaan. Gisteren zn schoen gezet. Vorig jaar zong hij alle sinterklaas liedjes maar die kent hij nu niet meer? Hebben dus maar andere liedjes gezongen hihi vanmorgen was het feest bij het vinden van zn kado tje. Een mini schoolbordje met een krijtje haha. Het leukst vond hij dat ook de hond niet vergeten was. In zn schoen zaten honden koekjes. Aan chelsey vertelde hij dat de sint en pieten de koekjes voor haar hadden gebracht. Zo schattig.
    Hij hoest lelijk en koorts, veel pijn in zn keel hierdoor. Is erg boos dat die pijn niet weg gaat. Mams heeft een andere zwangerschap... Erg misselijk de hele dag pfff bij Ryan had ik daar geen last van...

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... beterschap met Ryan meis. Wat zielig dat ie zo ziekjes is. En ja keelpijn doet zeer.
    Andere zwangerschap... iedere zwangerschap is anders lieverd. Ik had bij de oudste 3 alleen maar het gevoel dat het er uit zou moeten komen maar kwam niet en bij divano had ik écht een date met de wc pot... t begon rond de 7 weken en met de 12 weken nam t wat af en heb t gehad tot de 14 of 15e week.
    Bij Ebony lag ik 3 maanden plat... bij divano kon ik nog wel lopen enzo maar autorijden endus mijn werk kon ik de laatste 3 maanden niet meer doen. Maar liep nog rond tot de laatste dag. Het is zo verschillend! Ook de bevalling is totaal anders strakjes als bij Ryan. Wel leuk hoor!

7. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    gefeliciteerd meid nu lekker genieten.

@ pooh beterschap met je mannetje en hoop voor je dat je misselijkheid snel over is.

@ allemaal hoe gaat het met jullie?

hier alles oke vandaag naar sinterklaas optocht geweest nu zit dylano met papa in bad zo naar bed en dan kan mama ook nog even slapen voordat ze weer mag gaan werken vannacht.

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Geen psz vandaag, hij is nog steeds ziek. Denk dat ik hem eind van de middag vast naar me ouders breng. Ik heb nachtdienst, kan ik nog ff voorslapen. Ryan slaapt dan 2 nachtjes bij opa/oma. Misselijkheid lijkt wat te zakken als ik wat eet.... Maar is maar voor korte duur.... Pfff. Hopelijk gaat het vannacht wel goed.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pooh wat bij mij hielp was vanillevla...kan het nu niet meer luchten of zien maar toen hielp het haha. Ik hield vanaf wk zeven helemaal niets meer binnen. Hoop dat je dat bespaard blijft....
    Ik heb toen zetpillen tegen de misselijkheid gekregen. Mocht je die krijgen van je ha (als het echt erger wordt) volgens mij heb ik er nog liggen. Krengen zijn best duur....

Hier een gezellig weekendje gehad met feestjes. Max heeft zich prima vermaakt. Kan er alleen niet tegen als ik met een ander kindje bezig ben. Dan is het net een meisje...gillen en slaan.... Heb hem maar even apart gezet om af te laten koelen...miss vroeg maar heb geen zin in dit gedrag. Als hij zijn zin niet krijgt gooit hij zich ook op de grond met stampvoeten erbij... Dacht dat peuters dat deden....

Ik ga zo weer een paar uurtjes werken. Vind de maandag niet veel aan. Zijn maar drie uurtjes en oudere kindjes die bijna alles zelfstandig doen. Heel af en toe wil er iemand een spelletje doen maar over het algemeen vermaken ze zichzelf heel goed. En vanaf half vijf mogen ze alweer alleen naar huis....

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... bij mij hielp FLORADIX. Een soort vruchtenextract. Werkte heel goed en niet vies... is ook goed voor ijzer.
    Ik ga veren dat het goed gaat vannacht!

Yo... idd dit gedrag is idd voor peuters maar ja Max is in alles snel dus ook in gedrag denk ik dan maar. hahahaha. Goed van je hoor dat je hem even apart zette. Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen zeggen ze. Je moet je gevoel volgen meis en niet luisteren naar wat andere zeggen.
    Als jij dit zo wil doen op jouw manier dan is dat voor Max het beste!

All... Divano is wéér goed verkouden aan het worden. Heeft weer zo'n lelijk zeehondenblafje. Net wat verhoging. Slecht geslapen vannacht. Nu ligt ie een uurtje op bed en ga hem zo wakker maken. Misschien slaapt ie dan vanavond op tijd. Het is iedere avond 22.00 uur/ 22.30 uur dat ie gaat slapen.
    Met dwang ook nog eens. En ik laat hem toch echt maar een uurtje of anderhalf smiddags slapen. Hij gaat iedere middag tussen half 1 en 1 uur naar bed. Dat weet ie en dát doet ie goed... maar de avond is nog een ellende. Komt goed... in januari mag ie naar de psz en dan hoop ik dat het beter gaat met de avonden!!!

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik had gember pillen gehaald voor me misselijkheid moest ik in water doen en dan drinken ...Het hoort te helpen maar ik was zo extreem misselijk dus ook dat kwam er weer uit,
    En neem een crackertje of iets mee naar bed en dan snachts of smorgens vroeg eten.
    Ze zeggen dat vanille vla helpt maar doe dit niet met maagzuur want dat verergerd het alleen maar

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vanille vla is juist tegen maagzuur is mij door de vk verteld.

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nou ik dacht het ook tot ik 2 happen op had en ik me toch een partij maagzuur extra erbij kreeg ik moest toen echt aan de rennies

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij hielp vanille vla juist wel en melk. Rennies voor geen meter... Antagel dan weer wel.

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    rennies hielpen hier perfect maar 2 dagen last gehad toen was het weg.

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Thanx voor de tips meiden, ga ik zeker proberen!
    Merk hier dat warme melk ook wel wat verlichting geeft en kwark/yoghurt. Maar na een half uurtje begint het weer. Haan zei vanavond dat ik al aan het groeien ben, me buik maar ook de rest. Ik had zelf ook al dit gevoel. Me darmen gaan goed dus lijkt er niet op dat dat het is. Merk wel dat het onderin me buik, rondom me oude litteken (keizersnee) soms wat trekt.
    Groeit alles sneller bij een tweede zwangerschap?
    Nog even bankhangen en dan naar me werk... pfff

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Even een zwaai. Fijne avond meiden

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... misschien wel zwanger van een 2ling als je zo snel groeit! Ik had dat ook de 2e zwangerschap... kon met de 4/5 weken mijn spijkerbroeken al niet meer aan en moest al zwangerschapskleren gaan dragen. Achteraf bleek ik dus zwanger te zijn van een 2ling dus toen klonk dat heel logisch. Dus wie weet meis. Komt het voor in de familie???
    We zullen zien... wanneer heb jij een echo?

Juffie... zwaai terug meis!

Yo... dus je hebt een klein jaloers "meisje" ipv een stoere Max als het op aandacht aan andere kinderen geven gaat?
    Heeft ook wel iets liefs toch?

All... Divano is ECHT NIET FIT!!! Vanmiddag anderhalf uur geslapen. En nu ligt ie alweer een 10 minuutjes in bed. Hij viel zomaar om dus snel zetpilletje gezet terwijl hij sliep... slaapzak snel aangedaan en hup te bed gelegd. Mama kan even genieten van een rustige avond... zolang het duurt. Hopelijk vannacht een betere nacht dan de afgelopen nacht. We zullen zien. Kom morgen wel zeggen of de nacht fijn was of dat ie tegenviel.

Fijne avond allemaal!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Max weer koorts...bleh!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo.... beterschap meis met Max... hier ook eentje die niet helemaal fit is. Wel verhoging maar geen koorts... nog niet!
    Hopelijk kunnen we allebei slapen vannacht!

Deel Deze Pagina