alle zieke kuikentjes beterschap Hier een meisje wat al naar oma is en dalijk naar het kdv kijken hoe het gaat want mevrouw besloot na veel pijn en moeite om half 10 pas te gaan slapen.
Morguh.... Mel... wat vroeg voor Zoey om al naar oma te gaan. Laat je haar dan niet slapen bij oma? Is dat niet beter voor haar dan of wil je dat zelf niet? All... hier een héél moe kippetje die vannacht weer vanaf 00.00 uur met kuikentje opgezeten heeft. Na een hele tijd met zn drietjes beneden in t donker op de bank te hebben gezeten heeft Chris geprobeerd om met liedjes (zachte melodietjes van de babyfoon) hem in slaap te krijgen. Dit lukte zolang dat Divano in je armen lag. Zodra dat ie zijn bedje in werd gelegd begon ie met huilen. Op een gegeven moment... rond de klok van 2... kreeg Divano toch een hoestaanval máár ZOOOOOOOOOO benauwd dat ie het had... tot overgeven toe.... ben ik naar beneden gegaan en probeerde rustig te blijven. Was in staat om de hap te bellen. Hij heeft geen koorts maar ik denk zelf heel veel keelpijn want drinken dat vond ie lekker. Zijn speen wilde die niet vannacht. Dus toen ben ik maar beneden gaan liggen op de bank. Je slaapt dan niet zoals je in je bed slaapt maar heb tot 05.00 uur kunnen rusten. Divano heeft liggen bulderen/hoesten en draaien in mijn armen. Om 05.00 uur ben ik naar boven gegaan en heb ik hem in bedje kunnen leggen. Toen kon mama ook EINDELIJK naar bed. Maar niets is meer waar want toen stond de kat te mauwen aan de trap. Om kwart voor 6 vanochtend was het voor mij bedtijd en mijn wekker liep 3 kwartier later af!!!!! Ik ben een wrak nu op t moment!!!!!
En dan denk je om 23.00 uur s'avonds dat je dan op tijd naar bed gaat en een goede nachtrust tegenmoet gaat. Máár ik WEET dat Divano iets mankeert want dat merk ik aan zijn nachten! Hij huilt nu s'nachts zo erg en is zo onrustig dat doet ie alleen als ie iets heeft. Kon ie nu maar even praten en zeggen wat er aan de hand is. Ow jee... ik hoor hem nu al weer hoesten... t is echt net een zeehondje. Vannacht (en nu nog steeds) dacht/denk ik dat ie longontsteking had/heeft. Dadelijk om 08.00 uur even afspraak maken voor hem bij de ha eens kijken wat die ervan vind. De oortjes en zijn longetjes maar eens goed na laten kijken en luisteren. Ik ben er niet gerust op!
Goedemorgen meiden Miran hopelijk heeft de ha wat voor hem! Vaak is het uitzieken. Lekker luuf smeren en zoute neus druppels en vaak voor het slapen gaan douchen. Succes meis ik weet hoe het voelt korte nachtjes maken Gister is Anxo gewogen 3750 geboorte gewicht 3120 dus prima gegroeid. Alleen ik heb weer last van mijn borst beginnende onsteking bah bah hopelijk ben ik er optijd bij en zakt het af. @all ik wil graag mee met de meeting naar hangt even van haantje af. Ik laat jet jullie optijd weten. Liefs rosa
Tijdens zon aanval kun je stomen in de douche. Helpt vaak ook at. Beterschap. Max nu koortsvrij wel onrustig geslapen en hoesten. Denk aan tanden. Poep en overal op bijten... Ook gaat hij steeds los staan. Heel wankel ik vind t eng maar Max lacht me gewoon uit haha. Ga hem dadelijk vast naar oma brengen zodat ik kan poetsen. Dat lukt niet echt met hem erbij....en dan vanmiddag werken.
All... Ben met Divano bij de dokter geweest en blijkt dat Divano een pseudokroep aanval heeft gehad! Kan zijn dat er vannacht weer eentje komt maar de kans is klein! Pfoe... was dat een aanval???... jeetje hoop niet dat ie t vannacht weer krijgt! Nu dadelijk even tukkie op de bank doen.
miranda, kan heel eng zijn. Mijn petekindjes heeft er heel vaak last van. Die loopt zowat blauw aan elke keer. Heel akelig maar ze schijnen er overheen te kunnen groeien.
Nee ik wil dat niet en ze word met de auto gebracht vaak is ze allang wakker hoor En zo niet pyjama aan houden en bij oma verder tukken. Vandaag hier ook een ziekkuikentje ze heeft bij oma heeel vaak gespuugd dus nu lekker bij mama op bed Dora kijken
Beterschap met de zieke kindjes! Als ik vroeg moet beginnen gaat Max logeren hij oma. Hij slaapt tot 8.30/9.00 zonde om dan wakker te maken. En kunnen wij ook lekker slapen. Max klom vandaag bij oma de trap op. Doet hij hier al een paar weken maar ze wilde me natuurlujk niet geloven dus gewoon de deur open laten staan....
kom even zwaaien dames heb veel last van me rug nog geen bloed. dus veren maar. beterschap met alle zieke kindjes
Beterschap met alle kids. Heerst weer enorm, vannacht op me werk (SEH) ook veel zieke kids gehad. Ryan is wat opgeknapt, hoest wat minder dus morgen weer naar psz. Kan ik ook mooi even leren, maandag heb ik toets op school... pfff Misselijkheid is bijna niet te houden, morgen ga ik gember thee halen om te proberen. Miran, Haan zei ook al dat het er 2 zullen zijn. ik gloof het niet zo. Groei wel al sneller maar kan ook door tweede zwangerschap komen? Bij mij in fam geen tweelingen zover ik weet. Bij haan wel heel veel maar dat werkt niet op mij. 6 december echo. Ga filmpje kijken met haan en dan bedje opzoeken. tok snel weer!
Pooh... lieve meid... in haan's familie komt 2lingen voor dus ook jullie hebben hier kans op hoor. Ik durf bijna zeker te zeggen (nav je verhaal) dat je zwanger bent van een 2ling. Ik groeide bij Ebony en Divano langer niet zo hard en zo snel als bij Giuliano. Ik zeg dat je zwanger bent van een 2ling. Aan mijn kant van de familie is mijn peetoom (broer van mijn vader) 1tje van een 2ling. Helaas de andere net als bij Giuliano. Aan de kant van mijn ex kwam het ook voor bij zijn oma (moeder van zijn moeder). Mijn zus... tja dat is hetzelfde als ikke. Haar man zijn vader is van een 2ling. Dus ja jij kan er zeker wel kans op hebben! Ik ben nu héél benieuwd naar de echo! All... met Divano gaat t goed. Hij is alleen verkouden nu en heeft geen aanvallen meer gehad. Gelukkig!!!!`
Ik leek altijd zwanger van een tweeling groei altijd heel snel na Wesley zeker eens zo snel. Verder gezeur op mn werk dus ik zit ff wat minder fijn in mn vel...
Nou Miran....zo groot is die kans niet hoor... En iedereen groeit anders. Je kunt haar maar beter niet zoveel schrik aanpraten hahaha. Kipje knuffel! Max laatste keer naar dit kdv!! Ikke blij! Vanaf volgende week eindelijk op de juiste plek. Ik vanmiddag weer werken en dan lekker weekend. Morgen na het zwemmen Max naar ons pap en mam brengen. Die gaat daar logeren. Joep en ik gaan morgen uit eten omdat we gister een jaar geregistreerd partnerschap hadden. En dan ga ik hem zaterdag weer ophalen. Kan hij ook weer eens een keertje bijknuffelen met mijn ouders. En zondag gaan we lekker zwemmen met de broer van Joep incl kindjes. Erg gezellig dus! Ons Max haalt me toch wat fratsen uit....hij klimt zo op een lege bak om iets op de vensterbank te kunnen pakken en gisteravond klom hij zo op zijn hobbelgiraffe....de streken de streken....
hey allemaal kom ff zwaaien. zit niet zo lekker in me vel momenteel gisteren ... dag gehad. blijven jullie duimen nog steeds geen bloed hier maar ook nog geen positieve test.
Kipje... jeetje begint dat gezeur nu weer op t werk? Sterkte met je ... dag! Penr... sterkte met je ... dag. En tuurlijk blijven we veren voor je meis! Yo... ik wil haar geen schrik aanpraten, maar er bestaat toch een grotere kans. In mijn ogen dan. En idd iedere zwangerschap is anders dus ze kan nu ook harder groeien. Nouja... we zullen t wel zien met de echo. Ja, ik zie dat Max jouw wel bezig houdt ja! Leuk hoor zo'n kleine ondernemend mannetje. Soms is het wel zwaar... vooral als je met iets bezig bent moet je je handen en ogen vrij hebben. Suc6 ermee!
Goedemorgen dames Kipje knuff voor jou!! Yojo max bijna naar zijn nieuwe stekkie en hoe bevalt het werken weer? Wat gaat max snel joh. Miran hoe is het nu met jou? En hoe gaat het met divano Penr veer modus staat aan hoor!! Pooh hier groeide ik van rosalina al heel snel en was mijn eerste en van de van de andere twee groeide ik amper. Dus even afwachten dus!! Mel leuke foto's op fb!! Juffie hoe is het met jou? Gaat het al wat beter in je klas? En hoe is het met je jongens? @all zwaai!! Hier gaat het wel weer 1,5 dag koorts gehad maar veel rust en veel aanleggen en zonder ab heb ik de borstontsteking overwonnen!! Met Anxo gaat het super groeit heel goed. Met mijn kleine diva's gaat het ook goed Sabela gaat steeds meer zeggen leuk hoor. Tot snel liefs rosa
Goedemorgen meiden, Pooh: had bij Matthijs ook veel sneller een dikke buik hoor. Kon het zelf met 6 we al heel goed zien. Het is toch allemaal al wat uitgerekt dus gaat het gewoon sneller. Kipje: sterkte op je werk. Balen dat dat niet lekker gaat. Miranda gelukkig maar geen aanvallen meer gehad. Nu nog helemaal fit wiorden. Rosa wat fijn dat je borstontsteking zonder ab hebt kunnen overwinnen. Mijn zusje had laatst ook borstontsteking en dir voelde zich flink beroerd. Klas gaat nog hetzelfde maar er worden wel stappen ondernomen dus hopelijk gaat er snel wat veranderen. Penr natuurlijk duimen we voor je. Hier lekker weekend. Gisteren generale repetitie gehad met ons koor. Van het weekend starten de concerten. Druk maar heb er zin in. Met de jongens gaat het allemaal goed. Matthijs was vanmorgen alleen om half 6 alweer wakker.f uiteindelijk om 6 uur een flesje warme melk gegeven en toen is hij weer geslapen. Snap er niets van. nathan en Matthijs zijn vol van het Sinterklaas gebeuren. Zo leuk. Fijne dag allemaal