Omdat het oude topic allang niet meer over klachten na je eisprong gaat, wil ik een nieuw topic openen.. want ik ben razend nieuwsgierig naar de klachten die andere dames hebben.. Dus... wat waren/zijn jouw klachtjes na de eisprong?
Mijn klachtenlijstje: * Steeds krampen en steken * Af en toe roze/bruinverlies * Had zere (.)(.)... nu alleen linker tepel * Veel plassen * Vroeg wakker * Wit slijm * 's Avonds meer trek in eten... * 's Ochtends niks naar binnen krijgen * Duizelig bij het opstaan * Niet kunnen poepen
dat is heel wat misselijk vroeg in slaap vallen sochtend geen honger snachts heel veel honger branderig trekkerig gevoel bm steekjes onderbuik zere boobs lopen alles doet zeer steeds duizelig al week opgeblazen gevoel, vooral buik
Oh zoveel heb ik eigenlijk niet.... Ik heb volgens mij alleen dat ik mijn onderbuik 'voel' en dat mijn darmen rommelen inclusief winderigheid :s Mijn tepels zijn na mijn miskraam (feb-09) niet meer 'normaal' geworden ze blijven groter dan ooit met van die bultjes op mijn tepelhoven...
Ik had na mijn ei de volgende klachten: - chagie (1 dagje ) - vermoeidheid (nu nog steeds) - sinds gister iets last van mn borsten / tepels - af en toe een steekje in de liezen / buik - nu meer komende ongi pijn Mijn vermoeidheid had ik al drie dagen na mijn vermoedelijke ei. Dus wie zal het zeggen!
ik had vrijdag en zaterdag een positieve ovulatietest dus mijn ei zal zondag wel geweest zijn. vandaag heb ik erg veel last van witte afscheiding (dik en wit) daarnaast vanochtend opeens vreselijke rugpijn nu nog. last van duizelig worden als ik opsta maar ook als ik buk.
Witte afscheiding is nu niet zoveel meer als een paar dagen trug en ik heb ook al een paar dagen last van mijn onderrug. Erg vervelend!
Zal mijn klachtenlijstje ook maar droppen.. - veel activiteit in BM - vroeg wakker zijn - veel zweten 's nachts - ik kan ineens 's middags een uurtje of 2 slapen.. zonder moeite.. dat kan ik normaal nooit haha - wat witverlies.. maar of dat er nou mee te maken heeft? - en ontzettende pijnlijke borsten, kan het niet aanraken, liefst ook geen bh, voel constant pijnscheuten.. en er zitten hele veel lelijke aders op.. volgens mn vriend zijn ze boller aan de zijkant.. maar dat zie ik zelf niet zo hoor.. Ik heb dit zowat al de dag na mn ei..
Mijn "dingetjes" zijn: * enorme hoofdpijn 4 dagen lang paar dagen na ei; * afentoe steken in mijn (.)(.)/buik -> links&rechts / liezen; * gerommel in mijn buik; * pukkeltjes bovenaan mijn rug; * meer plassen, niet meer drinken; * nog steeds hogere temp dan voor ei; * vorige week paar keer een dutje gedaan 's middags; * ineens weer witverlies; * paar keer 's ochtends lage rugpijn; * steeds honger; * 1x diarree (sorry hoor) en andere keren lukt het niet zo; * pijnlijke buikspieren ofzo ... Nou, als dit op niks uit draait... [-o< Al wel getest, maar negatief #-o
ok eeh vanaf ei he? 1. MOE 2. bezigheid van binnen onder bij schaambeen/gevoelig 3. Grotere borsten, doen zeer wanneer ik op mijn zij ga liggen 4. Witte vloed, sinds maaaaaaaaaaanden niet gehad 5. Jeukende tepels/meer bultjes bij tepels 6. Bloedend tandvlees 7. De katten zoeken mij meer op 8. steken/trekjes in mijn buik bij inspanning 9. Het gevoel dat het deze maand raak is. En nog wat dingen die ik vergeet.. ohja 10. Ik vergeet dingen 11. Ik kom soms niet uit mijn woorden!
- Last van ongi pijntjes, vanaf de eisprong; - Sinds een aantal dagen een spierpijnig gevoel in mijn buik; - Vermoedelijke innesteldag veel steken, links onder in mijn buik; - Last van obstipatie en winderigheid; - Ontzettend moe, sinds afgelopen week; - Kleine pukkeltjes; - Blijvend hoge temperatuur (schommelt tussen de 36.8 en 37.1); - Steekjes en jeuk aan borsten/ tepels (kleine bultjes op tepel). A.s. maandag zit ik 14 dagen DPO, dus dan ga ik een testje wagen! Heb zojuist een test gedaan, maar deze was mega negatief .. Maar zit ook nog maar 9 dagen DPO, dus maar weer een beetje geduld opbrengen (hoop zo dat het raak is!!)
1. steekjes in buik 2. kleine pukkeltjes? (vlekjes) op me buik 3. Af en toe lage rugpijn 4. Hele gevoelig tepels! 5. vollere borsten volgens vriend.. 6. veel afscheiding 7. vaker na de wc moeten 8. rommelige buik 9. af en toe steken in borsten 10. erge honger Nou dat was het wel zo'n beetje! Ik ben nu 15 dagen overtijd, maar aangezien ik in december '08 gestopt ben met de pil ga ik dr maar vanuit dat het door ''ontpillen'' komt, want heb namelijk al paar x negatief getest. Dus hopelijk snel ongie worden of duidelijke zwangerschapskwaaltjes krijgen!!
hoi hoi weet niet precies wanneer mijn ei is geweest mijn ongi kwam 5 dagen te vroeg duurde ook maar 2 dagen (was op 13 apr) temp toen nog 37.2 14apr 36.6 15 apr temp van 36.4 daarna alleen nog ma rond 36.9 37.2 gem raar ???? 27 apr steken buik maar heel even (s.avonds) hier ei of ?? sindsdien last van : tepels moe vieze smaak in de mond ( alsof er een vliegje in je mond zit heel vies gewoon) hoge temp geborrel in de buik af en toe een soort plopjes puistjes winderigheid 28 apr veel wit verlies daarna iets minder hond blijft veel bij me in de buurt iedereen hier veel succes hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn .
Mijn eisprong was rond 25 april. Een aantal dagen erna had ik: - gevoelige tepels - meer bultjes rond mijn tepels - veel afscheiding - pijn in bovenbenen en heupen - een ontzettend rommelig gevoel in mijn buik. Al een paar dagen. Ik weet niet wat het is en kan het ook niet echt omschrijven. Het lijkt op een soort spierpijn. (nu heb ik op internet gelezen dat je baarmoeder zichzelf verstevigd, ongeacht of het vruchtje bevrucht is of niet. Is je vruchtje bevrucht dan kan het zich nestelen in je baarmoeder. Is je vruchtje niet bevrucht dan komt deze "versteviging" er met je menstruatie weer uit. De klachten bij dit proces kunnen ongeveer hetzelfde aanvoelen als ongi klachten) - gisteren had ik roze slijm. Een klein beetje. Ongeveer zoveel als een theelepeltje Verder voel ik me nog niet anders. Natuurlijk hoop ik iedere maand om zwanger te zijn, en is het net zoals bij velen, iedere keer weer een teleurstelling om ongesteld te worden. Aanstaande zaterdag, 9 mei, kan ik testen. Succes allemaal hier! Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen worden.