Hoi allemaal, Ik ben Wendy en ben 23 jaar. Sinds afgelopen maandag ben ik gesopt met de pil, omdat wij heel graag zwanger willen worden. Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken behalve foliumzuur en andere vitamines? Ik hoop natuurlijk net als jullie allemaal dat het allemaal vlot gaat. Maar helaas lees ik ook hele negatieve berichten op andere sites. Mensen die lang de wil hebben geslikt en daardoor ruim een half jaar tot een jaat bezig zijn om weer normaal ongesteld te worden. Ik heb de pil 7 jaar geslikt en hoop dat ik al die hormonen snel kwijt ben haha... Groetjes Wendy
Heel veel succes met zwanger worden! Tips: adem blijven halen op het goede moment klussen en een beetje geduld hebben Ik hoop dat het gauw raak is voor jullie! Elmo
Geduld hebben! Het duurt na zoveel jaar de pil geslikt te hebben weer een tijdje eerder je cyclus terug is en dat kan je ontmoedigen.. Ik loop nu bij de gyn omdat mijn cyclus niet terug wil komen dus hou de moed erin als het niet 1,2,3 lukt.. Heel veel succes en heb er lol in.. en klus met plezier en niet omdat het moet.. Het kan je man ook gaan tegenzitten dan.. liefs naatje
Ik heb zelf vandaag ook net m'n laatste pil geslikt Super spannend! Ik ben al wel bezig met foliumzuur, en ik heb ook een potje teunisbloemolie gekocht voor m'n cyclus. Die is n.l altijd onwijs onregelmatig geweest (tussen de 6 en 9 weken). Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen, en ook hoe moet cyclus nu gaat worden! Groetjes, Beep
nog een goede tip; klussen.... Whaha lollig he? Ben zelf ook met de eerste ronde bezig, teunisbloemolie?helpt dat? en waarvoor? -x- truus
Teunisbloemolie is o.a. voor menstruatieklachten, maar het kan ook zorgen voor een meer regelmatige cyclus. Ik heb dus nog geen ervaring ermee, maar op internet lees ik veel positieve verhalen hierover, vandaar dat ik het nu ook ga proberen. Groetjes, Beep
Heej! Echt leuk al die lieve reacties van jullie ik heb vandaag van VSM PUUR MAMA gekocht! In deze pillen zitten alle vitamine en mineralen die je nu nodig hebt, inclusief foliumzuur, overigens slik ik foliumzuur al 4 weken. pfff wat zijn dit spannende tijden! haha ik hou jullie op de hoogte! Kus Wendy
beste wendy, veel succes met zwanger worden. ik akn je ook maar zeggen zoals iedereen hier, veel geduld en op het juiste moment klussen. probeer ook niet te veel te klussen want dan het zaad van je man minder sterk zijn! om de 2 dagen ofzo.
Geweldig, bedankt voor jullie nuttige tips! Ik vind het wel gezellig hier haha! Ik ben nu net 2 dagen ongesteld sinds ik ben gestopt met de pil. Wanneer zou ik theoretisch gezien vrughtbaar kunnen zijn? Kus Wendy
Had net een lang berichtje getikt, ben ik m nu kwijt! Maar goed, wat ik zo ongeveer daarin had geschreven is dat ik ben begonnen met gravitamon, volgens de etos werkt deze hetzelfde als VSM puur mama. Hij is in verhouding alleen iets goedkoper.... Maar goed, ik ga maar eens naar bedje toe, want volgens mij ben ik nu nog zo'n beetje de enige online hier.... Trusten allemaal en tot morgen maar weer.
@wendy1983. De eerste maand(en) na de pil is het gewoon even afwachten. Het kan zijn dat je na een dag of 30 weer gewoon ongi wordt en het meteen weer regelmatig bent, maar het kan ook veel langer duren en steeds onregelmatig zijn. Dit is bij iedereen anders. Kijk maar bij mijn onderschrift, ook steeds een onregelmatige cyclus, die langzaamaan weer een beetje richting het normale gaat. De kans is er dat het meteen de eerste maand raak is, maar is niet heel groot, omdat ej natuurlijk de eerste maand niet weet of en wanneer je je ei hebt. Iig heel veel succes met zwanger worden.
ja hoor genoeg online... ik in ieder geval! succes met zwanger worden... meestal ben je(als je cycles stabiel is) 14 dagen voor ongi op je vruchtbaars... deze periode wisseld per persoon, kan een paar dagen schelen! maar links in de balk staat "calculator", als je daar op klikt en dan de eerste dag van je laatste ongi invuld en je gemiddelde cyclus krijg je je meest vruchbare dagen...
Hee Bapsie! Bedankt voor je reacht! Ik zal een kijken op die calculator goede tip! Jij ook succes! Kus Wendy
Hi ben ook nog online. Heel veel suc6 meid, ik ben ook net gestopt en ben nu 2 dagen ongesteld. Ik moet ook steeds tegen mezelf zeggen dat ik geduld moet hebben.
hee Cynthia, We lopen ongeveer gelijk ik ben nu 3 dagen ongesteld haha. Ik moet ook steeds tegen mezelf zeggen dat ik geduld moet hebben, lastig he! Is het voor jullie ook de eerste keer? Jij ook heel veel succes! Spreek je later ik moet nu ff naar kantoor pfff! Kus Wendy
Ik vind t ook gezellig hier, we lopen bijna allemaal gelijk. Spannend allemaal. Maar leuk dat we mekaar zo op de hoogte kunnen houden.