Nou Linda ik ben echt een leek hoor! Heb alleen gelukkig een regelmatige cyclus... Bbm gevoeld? Ik weet niet waar jij het over hebt dus, hahahaha
Ja lastig he delilah, die dagen dat het niet doorzet blijf je toch een beetje hopen... En bij mij duurt t wel een week voor het echt doorzet. Maar dan hou ik maar gewoon aan de dag dat het doorzet want dan wordt het ook pas helderrood... Ik ben in juli met de pil gestopt...
@ Girl22 ja ik vond het ook lastig omdat ik graag wilde weten wanneer (van het gemiddelde uitgaande) mijn ei zou zijn... Denk toch dat je wat langer met je cyclus moet bezig zijn om 'm helemaal te begrijpen! Maar ik ben van de dames hier uitgegaan, neem aan dat die er genoeg verstand van hebben inmiddels! @ Linda, en? Ben je nog steeds een meisje, hahaha... Nee serieus al wat ontdekt op het toilet?
hahaha ja, duurt toch ffies voor je lichaam zich weer helemaal aangepast heeft. Geduld he... is een schone zaak
ik ken alleen maar een goede ongi. Ik verlies van te voren wel bruinige afscheiding (klinkt lekker ranzig) maar ben mestal in een keer goed ongesteld en die datum hou ik aan. Je kan het ook goed zien aan je afscheiding, athans ik wel. Als ik voor mijn eisprong zit, heb ik hele lichte en dunne afschijding. Als ik net ongesteld ben geweest is het dikker en donkerder van kleur.
Jeeeeeeeeeeee, ik ben nog steeds een meisje Je bbm is je baarmoedermond! Dit is een soort knikker die je voelt zitten als je met je vinger van binnen voelt (sorry voor de details). Als je in je vruchtbare dagen zit, dan voelt hij zacht aan en als je bijna ongi gaat worden dan voelt wat harder aan, zoals het puntje van je neus. Ik krijg afgelopen vrijdag geen tampon in en toen even voelde schrok ik me dood! Maar na wat navraag en advies kreeg ik te horen dat dit je bbm is! haha! Vandaar dat ik nu ook twijfel over mijn menstruatie of juist vruchtbare dagen! Maar mijn vriend zei dus gisteravond dat hij dat altijd voelt! Haha! 'Laat de dokter maar voelen' zei hij!
Ik dacht al dat dat het was maar ik dacht dat is dan BMM?! Nou ja goed, ik heb het nog nooit gevoeld iig?! En dokters moeten zo weinig mogelijk voelen, iew!
Even wat anders maar hebben jullie verteld aan mensen dat jullie aan het proberen zijn? Ik vind het moeilijk, wil eigenlijk aan m'n moeder vertellen maar denk dat ze er niet blij mee is omdat ik mijn studie nog niet af heb. Ik weet wel dat ze super graag oma wil worden...
Hey Girl22, wij hebben het niet gedaan. Er zijn wel mensen die er na vragen en dan zeg ik wel dat we wel kinderen willen dus goed oefenen en dan maak ik me er met een geintje vanaf. Maar zeg niemand dat we duidelijk aan het proberen zijn. Straks duurt het heel lang of wil het helemaal niet lukken en dan heb ik geen zin in allemaal vragen van mensen, dat is mijn reden om het niet te doen. En wat jij moet doen ? Dat moet je echt voor jezelf bepalen... Als je denkt dat ze niet positief zal reageren op je plannen is het ook niet leuk voor je natuurlijk...
hey, ik heb het alleen mijn beste vriendin verteld, zodat ik het nog wel met iemand kan delen in mijn omgeving. Verder weet niemand het.... Zevragen er wel naar, maar lul me er onderuit zeg maar...
Tja ik laat 't denk ook maar even zo. Vrijdag ga ik stappen met m'n moeder en broertje en dan gaan er altijd wel wat biertje doorheen...... Ik drink al aantal maanden niet meer maar ze weten niet waarom.
Bij mij weet echt niemand het, behalve jullie! Haha! Trouwens Delilah, je hebt gelijk! Whahahahah! Het is natuurlijk ook bmm! Whoehahaha! Tikfoutje
Ik ga zo lekker naar huis, mijn dagje zit er weer op! En dankzij jullie ging het zeer snel! Ik ga lekker bij een vriendin eten, dus voor mij vanavond geen internet (misschien maar beter ook ) Ik ben benieuwd wat ik morgen allemaal te lezen krijg! Nou ladies, ik vond het heel gezellig met jullie vandaag! Tot morgen! Dikke kus Lin
yuhu allemaal nieuwe zie ik, welkom ! veel getypt zie ik ! mn klachten zijn 75% weg! ik denk dat mn ongi dan er snel aankomt!
Hey Linnie! Fijne avond meid, lekker gezellig eten en niet aan ons denken Tot morgen maar weer! Mijn dag zit er ook bijna op hier dus misschien vanavond thuis nog wel ff kijken hier anders zie ik jullie ook morgen pas..........
Hey Nikitje! Je hebt wat gemist vanmiddag we maakte elkaar behoorlijk gek hiero, hahaha.... Maar het is reuze gezellig! Jou klachten weg?! Moed houden meid, dat wil niks zeggen joh! Wat zeggen ze hier altijd; geen bloed geeft moed, hahaha....