veer veer veer veer veer veer veer veeveer veer veer r veer veer veer veer veer veer veveer veer veer er veer veer veer
zo ben ik weer, Ik moet ook werken maar kan op dit moment echt geen motivatie meer vinden. Nog 2 weekjes en dan ben ik bij deze stoffige bende weg. Heb echt heel veel zin in mijn nieuwe baan. Mijn project genoten nu zijn absoluut niet betrokken bij het project, waardoor ik nog meer het gevoel heb dat ik werk verricht waar niks mee gedaan gaat worden. Volgens mij heeft niemand in de gaten dat ik niet zo veel uitvoer. en als ze dat wel door hebben dan kan het ze duidelijk niks schelen.
Haha klinkt goed Linkippie misschien gaan we dan toch nog maar een testje wagen deze week Iemand ervaring met Matcare? daar testte ik gister negatief mee...
Linniekippie had het bij mij steeds volgehouden en ze had harstikke gelijk hoor! Ik had ClearBlue gebruikt voor de rest heb ik geen ervaring met tests...
Ik heb Matcare! Dat zijn die ienie minie testjes toch?! Volgens mij werken ze niet, ik krijg telkens geen tweede streepje Hahahahaha! Nee hoor, ze doen het prima! Ik krijg altijd keurig een controle streep te zien! Gewoon even plassen in een plastic bekertje en tot 'max' in je urine houden! Wel voorzichtig doen, want ze zijn een beetje slapjes! Succes!
@ Linniekippie, whahaha... Nee dan werken ze inderdaad niet goed! Ik kan ook iedereen aanraden een bakje te gebruiken... Ik heb 'm gewoon onder de straal gehouden maar dat werd een kliederboel hahahaha
dat geld alleen als je goed in het bakje kunt richten, anders wordt het net zo'n kliederboel spreek uit ervaring heb beide al een keer geprobeerd
Hey Daudreamy, volgens mij zijn de meningen wat verdeeld. Staat geloof ik wel op de forum, waar je het resultaat kunt laten zien. Ik gebruik CB, maar zoals je ziet ook weinig resultaat. Maar ben jij nou ook overtijd en net als mij negatieve testen. Verwarrend he?
ha ha ah dacht vanmorgen, nu maar eens een bakje gebruiken, misschien gaat dat beter hahahaha, het resultaat veranderde niet... inderdaad bij beide is het een kliederboel hahaha of een Emmer gebruiken
Hahaha... Misschien emmer wel makkelijker ja... Zo zie je maar weer als je soms eens een raar bericht achterlaat kom je erachter dat iedereen er last van heeft... Dacht al dat ik de enige was die er zo'n kliederboel van maakte!
whahahahaaaa en daarna ook, vooral als je de oliebollen mix erin wilt doen aan het einde van het jaar
misschien dat het ook niet echt mee helpt dat ik tot nu toe altijd smorgens getest heb, en het dan het eerste is wat je doet als je "wakker" bent. beetje slaapdronken mikken