Queenie; geen zorgen maken! Het gaat lekker groeien daarbinnen! En dat is heel goed, want dan krijg jij ook een MEGA buik!
ha haha ah ontbillen.... nee ontpillen zegt nog niks, maar de dokter vertelde wel dat het vanbinnen goed voelde, nu ik dit schrijf klinkt het best ranzig euhhh
Oei ik groei! Hihi! En ze zeggen ook dat bij een tweede kindje je buik sneller groeit dan bij de eerste, dus het zal daar wel door komen. Xx
Ja dat klopt. Was bij mijn vriendin wel zo, de eerste zag je de eerste 4 maanden niks en nu ze is echt goed rond ha ahaha, maar wel mooi rond
Ze moet in februari bevallen, maar ze had echt al veel eerder een buik. Ze is veel te zwaar volgens de verloskundige hahahaha tja zegt ze zelf, verslaafd aan citroenijs hahahaha e ze eet alles wat los en vast zit hahaha
@Delikippie; nee niet echt meer. Komt dat ik na Jamie's geboorte 12 kilo ben afgevallen en ipv 82 kilo woog nu 69,7 weeg. Dus als ik nu weer ietsje aankom valt dat meteen op. Vrijdagavond met het bowlen dus ook al. Dus het bedrijf (werken maar 5 man ) van mijn haantje weet ook dat ik zwanger ben, de bazin zag het al wel aan me... Xx
Ja Queenie, dan kun je het niet lang voor je houden... Maar dat maakt toch ook niet uit?! Mijn schoonzus dacht aan mij ook al wat te zien maar dat moeten wel mijn opgezette darmen van de hormonen zijn geweest volgens mij
Is niet erg hoor dat het eerder opvalt! Nu probeer ik voor m'n collega's kansloos mijn buik soms wat in te houden... lukt dus niet echt meer, hihi!
Zit nu al te spieken naar leuke positiebroeken op internet, zitten wel gave bij maar niet in mijn maat... ff verder zoeken!
hahhaahaha... wat wijdere kleren dragen dus! Ik kan mijn buik ook niet inhouden eerder lukt edat wel maar nu voel ik dat er iets zit wat ik niet kan inhouden.... Maar ja, ik trek niet echt wat straks aan en als ze gaan vragen zal ik eerlijk antwoord geven hoor!
Heb dus alleen maar strakke truien en shirts... maarja, als ze het vragen ga ik er niet omheen draaien idd! Proud 2 be Pregnant!