[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey sorry, moest even koffie drinken.
    Ja ik pedenl wel eens voor mezelf, wil wel oor jullie pendelen, weet alleen niet of het uitkomt, is al lang geleden.
    Ik moet hem even pakken...zit in mijn motorpak, gelukspendel!
    tot straks

2. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    nee pendelen daar heb ik nog niet zo veel mee. heb het nog nooit gedaan of gezien. maar het klinkt wel spannend

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @elfkippie; Onzekerheid is zeker killing! :( Maar ik had 3 december echt krampen en die dag zou ook mijn innesteling zijn volgens de calculator. Daarom wil ik in elk geval nog tot volgende week wachten, dan zou het twee weken daarna zijn.. Als de test dan nega is, dan heb ik in ieder geval meer zekerheid! Hoewel ik dat ook dacht na mijn laatste test.. Maar aangezien ik nog steeds geen bloed zie, ga ik toch weer twijfelen..

IK WORD GEK! Hoewel ik er niet echt op reken, wil ik toch weten wat er met me aan de hand is! Ik heb vrijdag de HA gebeld en die wilde me een middeltje voorschrijven wat mijn menstruatie op gang brengt, maar na mijn verhaal raadde hij me dat af omdat er nog steeds een kans is dat ik misschien zwanger ben. Dus Linniekip zit gewoon nog even op dat o zo gezellige wachtbankje :D

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ik gebruik hem meer als bescherming als ik ga motorrijden, tot nu niks ernstigs gebeurd ha ahaha.
    Ik geloog wel in energieen enzo.. zeg maar dat iedereen een beschermengel heeft waarmee je communiceerd en de een doet dat via pendelen en de ander via dromen etc... ik meestal via dromen al een aantal voorspellingen gehad, maar die gingen vaak over iemand anders en as mer een waarscuwingsdroom zeg maar.....
    Nou ja veel te ingewikkeld allemaal....
    Ga wel even kijken of het lukt.

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeeeuuuhhhh! Mink gaat pendelen voor ons! :) Me luv you! :D Dat vind ik zo interessant! En wellicht geeft het me wel wat rust! :) (denk het niet hoor, haha)

Delikipje; Wil jij eigenlijk weten wat het gaat worden, of is het een verrassing voor jullie?

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ik zit ook aan mn bakkie hoor :D bakkie tr00st wel te verstaan. en zodra mijn nod er is dan noem ik het een bakkie pleur :)

zelf heb ik ook hier een pendelset, van mijn mams gehad maar gebruik hem eigenlijk niet echt nog, omdat ik zelf niet oke in mijn vel zit. ik zei al dan kan je een verkeerd antwoord uit krijgen. dus beter laat ik mezelf pendelen. en hoe ikd at online voor andere doe moet je mij mischien maar is utileggen als je zin heb.
    lief dat je dat eens voor ons wilt doen, ben benieuwd, mag ik je toevoegen op msn ?
    motorpak. gaaf h00r ! 8)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kippies, ik ga de stok hier op mijn werk verlaten en richting mijn eigen kippenhok!

Misschien tot straks nog en anders tot morgen!

Dikke kus en voor sommige dikke KLUS!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ergens wil ik het wel weten en ergens ook weer niet maar mijn haan wil het NIET weten.... Dus denk dat dat een verrassing blijft!

Kindersurprise!

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    okeyz ! tot later !
    dikke klus :p

10. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Killing. Ik ben echt super ongeduldig als het gaat om onzekerheid. dat wacht bankje is echt niks voor mij. maar ik ben dan ook een behoorlijke control freak, ik wil alles altijd in eigen hand hebben of het nou kan of niet.
    Denk dat ik in mijn onzekere wacht periodes straks me echt op een hobbie moet storten zodat ik niet elke 3 minuten op de wc zit om te kijken of er echt nog niks komt. en mijn spaargeld helemaal op maak aan testjes.

ideeen?

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    adem in adem uit adem in ... :D

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha Elf, ik hoor mezelf praten! Ik zit ook om de 5 minuten op het toilet om te kijken of er al iets is gebeurd, voelen hoe mijn bbm ervoor staat, mijn borsten en tepels checken, noem maar op! Ik heb Matcare testen op internet besteld, die zijn maar €3,99 voor 3 stuks! Maargoed, hoe meer er liggen hoe sneller je wil gaan testen.. Dus dat raad ik je ook af! Haha!

Ik zit nog maar in ronde 1, dus ik mag eigenlijk helemaal niet klagen.. Maar je bent er toch mee bezig!

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hoi Linda s

Ik heb als eerst mijn pendel warm gemaakt effe contact maken. voelt wel raar om dit zo openbaar te doen hahaha

Ik heb als eerste gevraagd of je een babytje kunt verwekken en het antwoordt was ja

Daarna gevraagd of je in dec zwanger zou zijn en antwoordt was, absoluut nee. Daarna gevraagd of je in januari zwanger zou zijn en het antwoordt was overduidelijk ja, heb dit meerdermalen gevraagd en de pendel ging hard te keer, dus nu maar hopen....

14. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey wat mooi dat ie meerdere keren aangaf in januari ! ik duim voor je linda s dat dit dan ook gebeurt !

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhhh Mink, je maakt me echt blij! Mijn collega die hier werkt heeft een vooruitziende blik en krijgt ook heel duidelijk door dat ik in januari zwanger zal zijn! AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH! Ik hoop het zo!

Echt super bedankt dat je dit voor me wilde doen! Het geeft me echt een super blij en opgelucht gevoel! Echt super bedankt lieve schat!

Ooooooooohhhhhhhhhhh, ik kan het echt uitgillen hier! :D

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    *krijgt een geluksgolfje*

Trouwens ik vergeet Delikipje gedag te zeggen! Fijne avond schat! Tot morgen!

X

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeej MINK kan pendelen!
    Zou ik dat zelf ook kunnen?

18. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    gelukkig heb ik een Wii, om tijd te doden.behoorlijk verslavend :).
    hopelijk straks een baan die me overdag voldoende bezig houd om me niet de hele tijd bezig te houden met de onzekerheid, ongi of zwanger.

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    :) ook toevallig zeg dat mink en je colega op hetzelfde uitkomen!
    ik geloof er wel in

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo'n wii is echt verslavend heb er zelf ook een....

Deel Deze Pagina