[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    jeej, iets om naar uit te kijken. hopelijk mag ik Januari dan ook met je meedoen LindaS. dan gaan we misschien lekker samen op, en liggen we straks tegelijk te puffen :)

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Je wil niet weten, zit hier helemaal te shaken! :) Ik ben heel gevoelig voor het paranormale en pendelen vind ik ontzettend interessant! Mijn collega heeft al eerder een vooruitziende blik gehad toen mijn oom overleed, ze wist dit al een week van te voren! En nu zei ze heel duidelijk dat het voor mij in januari zover zou zijn! Vandaar dat ik dit zo toevallig vindt! :D FANTASTISCH! Thanks minkkip!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoop het Elfkippie! :) Samen puffen, hahaha! Zie je ons al zitten/liggen?! :) Ghehehe!

Ik wil ook een Wii! :D

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    spannend!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja das leuk

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey nikikipje; heb net voor je gependeld,
    Jeetje kreeg me een lading kippevel, toen ik voor jou ging pendelen, heel apart.
    Ik vroeg eerst of je begeleider een man was en dat klopt.
    Daarna vroeg ik of jij babytjes kon verwekken en toen gaf hij aan dat hij twijfelde, toen heb ik gevraagd of er in je lichaam iets aan de hand was gaf het duidelijk ja aan. Daarna heb ik gevraagd of het ernstig was, dat was het niet. Daarna vroeg ik nog een keertje en ging het weer twijfelen....
    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee moet, want ik wil je geen valse hoop geven ofzo en straks klopt er niks van....

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hier nog 1,mijn moeder is ook zo'n type en der nieuwe man, ik denk dat ik het mee heb gekregen, ze legt wel is runestenen voor me neer !:)
    oh ik hoop echt dat het uitkomt voor je !

8. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    kijk je uit dat je je eieren niet klutst van het shaken :).

Ik ben normaalgesproken erg nuchter en geloofde niet zo in paranormae dingen, tot ik mijn Haantje leerde kennen. daar in de familie is zoeel gebeurd dat ik dit soort dingen ook wel serieus ben gaan nemen.
    dus als mink dit pendelt en je collega het voelt dan is dit zeker iets om naar uit te kijken

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey nikitje, voel me echt rot nu, ik dit net gependeld heb... Heel gek krijg steeds de naam dave door ofzo, ik he dit nog nooi eerder zo sterk gevoeld.... misschien heet je begeleider wel zo.
    Misschien kun je zelf wel gaan pendelen en contact leggen....
    Je mag me wel toevoegen op msn, ben alleen niet zo veel online op msn...

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh ja, ik ben begin oktober naar een waarzegster geweest, die zei dat ik binnen nu en 6 maanden zwanger zou zijn! Ik was toen nog niet gestopt met de pil en nog niet bezig met zwanger worden, ik vond dit toen heel apart! Dus nu krijg ik toch wel hele goed hoop!

Maar Nikitje, als ik het zo over jou hoor, krijg ik wel kippenvel zeg.. Getsie.. Misschien moet je er wel iets mee doen meis! Niet dat ik je bang wil maken, maar naar de dokter kan natuurlijk geen kwaad.. Pfff, ik schrik er wel een beetje van..

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    mijn begeleider, wat bedoel je daarmee :p
    nouja wat ik al aangaf ik ben zeer gevoelig persoon, ook heb ik natuurlijk gewrichtsklachten ( reuma zit in de familie, alleen nog nooit bewezen uti onderzoeken ) en ja derest i dont know ! zeer toevallig. nu is het duidelijk dat ik is een afspraak moet maken bij de ha en me is goed moet laten onderzoeken, dat zei ik nog van de week he, dat ik dat wil gaan doen en dat het geen kwaad kan.
    het kan kloppen, het kan ook niet kloppen, en natuurlijk hoeft het niet zo te zijn maar geeft mij alleen maar weer een bevestiging dat ik die afspraak gewoon moet maken. thanks ;)

12. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    jeej Mink , dat is wel eng,

Niki kippetje, ik veer echt voor je dat je gauw duidelijkheid krijgt. Ik hoop zo voor je dat jij ook snel zwanger bent. En hoop doet wonderen.

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    edit
    ik heb dubbel post

14. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    mijn begeleider, wat bedoel je daarmee :p
    nouja wat ik al aangaf ik ben zeer gevoelig persoon, ook heb ik natuurlijk gewrichtsklachten ( reuma zit in de familie, alleen nog nooit bewezen uti onderzoeken bij mij ) en ja derest i dont know ! zeer toevallig. nu is het duidelijk dat ik is een afspraak moet maken bij de ha en me is goed moet laten onderzoeken, dat zei ik nog van de week he, dat ik dat wil gaan doen en dat het geen kwaad kan.
    het kan kloppen, het kan ook niet kloppen, en natuurlijk hoeft het niet zo te zijn maar geeft mij alleen maar weer een bevestiging dat ik die afspraak gewoon moet maken. thanks ;) probeer anders later nog een keertje ALS je wilt , en kijk wat ie dan opnieuw zegt. geeft ie hetzelfde aan weet je/ik genoeg.

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nikippetje; Linniekip veert ook heel hard voor je dat je snel duidelijkheid krijgt! En een bezoek aan de huisarts kan zeker geen kwaad, want als de pendel klopt, is het niets ernstigs! Daar gaan we gewoon vanuit! Maar misschien weet je dan wel meteen waarom je cyclussen niet kloppen enzo!

Ik veer voor je!

16. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    :D niet doen joh, niet je vervelend voelen hoor, dat wil ik niet !
    dit voelde jij gewoon zo op deze manier.
    maar snap niet wat je bedoelt met begeleider? ik ken ook geen dave ofzo..kan een soort engel zijn? van buitenaf iemand mischien die ik niet ken en niet zie. wel intressant trouwens... wil ik wel meer van weten!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfff spannend allemaal dat pendelen.....

18. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Helaas ik moet jullie voor nu ook weer verlaten.
    terug naar het haantje. ben er morgen weer

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tot morgen!

20. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    misschien dat ik vanavond nog even online kom, want ik vind het wel erg interessant allemaal

Deel Deze Pagina