[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja ik ben vandaag ook niet achter dit ding weg te slaan....heb op maandag en dinsdag vrij dus dan veel overdag op de pc en anders alleen 's avonds. Vind het erg interessant allemaal. Zeker dat pendelen.

Zou ik dat zelf ook kunnen?

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Iedereen heeft een persoonlijk begeleider. Een soort van overledene, die mogen kiezen om te blijven om te begeleiden of om naar de hemel te gaan... En bij jou krijg ik steeds de naam Dave. heel erg vreemd, want ik heb dit nog nooit zo sterk ervaren bij iemand.... Ben ook erg gevoelig van aard en voel veel emoties enzo.... soms wel eng gezien ik al veel nare dingen mee heb gemaakt.
    Misschien wel goed om naar de HA te gaan....Ik hoop niet dat ik je gekwetst heb, ik voel me echt naar nu...

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik ben wel blij dat je me gependelt heb Minkie :D maak je geen zorgen!
    lief dat jullie er zijn en mij steunen en alle andere die het nodig hebben.
    ik zal morgen een afspraak maken bij de huisarts voor vrijdag ofzo :p dan ben ik vrij !

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik mag allang naar huis, maar kan gewoon niet voor het beeldscherm weg.. Wil nog lekker met jullie praten, vind dit heel spannend allemaal!

Maargoed, ik ga toch maar lekker naar huisje, want mijn ventje zit te wachten!

Lieve chickens, ik ben heel blij met jullie! En Mink, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, THANKS!

En Nikipje; geen zorgen maken! Misschien is dit wel juist iets heel goeds voor jou en krijg je straks meer duidelijkheid. Ik hoop het meid, het is je zo gegund!

Fijne avond iedereen!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mink, voel je niet naar, misschien is het juist heel goed! Eindelijk wat meer duidelijkheid voor Nikipje!

Wij vinden het super dat je dit voor ons gedaan hebt, ik denk dat ik ook voor NIkipje spreek! Geloof me!

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    aww je bent een schat van een meid, begrijp je wel hoor dat je dit zo voelt, maar geloof me als ik je zzeg dat je me niet heb gekwetst. ik kan je alleen bedanken want ergens kon ik dit ook wel weten omdat ik altijd wel iets onder de leden heb
    ik heb gewoon innerlijke rust nodig en wat ontspanning .
    en ik geloof wel in begeleiders mink, echt waar , aangezien ik ook wel soms iets mee heb gemaakt waarvan ik dacht What the f* .
    gek dat ik geen dave ken, waarom zou die mij uitgekozen hebben? normaal krijg je toch een bekend iemand?
    wat betreft ben ik zeker spiritueel weg gelegt. aan de ene kant vind ik het ebetje scary aan de andere kant boeeit het me zooveel !
    kun je mij jou email/msn sturen via prive message? zou ik fijn vinden.

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    nikikipje, is gelukt

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    dames tot vanavond

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,
    lees straks alles wel bij maar ben eindelijk ongi geworden! ben eigenlijk wel blij! nog niet heel heftig maar wel helder bloed dus dan kan ik dat weer als eerste dag van menstruatie rekenen toch?
    Ben trouwens nu een dag of 5 aan de teunisbloemolietabletjes. zou dat zo snel al effect hebben denken jullie?
    ga nu even lasagne maken. kom na het eten wel weer terug!
    doeg

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Smakelijk iedereen!

Mink kan je me uitleggen hoe dat pendelen werkt? Dan wil ik t zelf ook eens proberen.

Ik ga er nu vandoor lees alles morgen bij. Ben zo beroerd als t maar zijn kan en mijn borsten lijken wel twee ballonnen.....jeetje!

Tot morgen lieve dames!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hi kletstkippetjes.

Mijn provider heeft storing :( Ben nu bij mijn ouders.

Maar ff update HA bezoek

Vanochtend ben ik dus bij de dokter geweest, want bloed nog steeds als een rund. Ze zegt dat het echt niet goed is en dacht aan een miskraam :( Maar denk niet dat het kan om dat ik negatief getest heb. Maar dat bloeden is dus echt niet goed. Als het over is krijg ik een inwendig onderzoek en misschien een echo. Mocht het bloeden niet stoppen dan moet ik ook terug komen, want dan gaan ze dat proberen te stoppen.

Hopelijk tot snel.

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Mupkuh, dit klinkt ernstig allemaal, maar toch goed dat je geweest bent, hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt...

13. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    So, ben ff aan het bijlezen geslagen van vandaag! Nog tien pagina's te gaan, maar kon het niet laten om jullie alvast ff een berichtje te sturen..

Heb afgelopen donderdag in eerste instantie een Romed test gekocht, GEEN AANRADER! Echt onduidelijk te lezen en alles werd rose..

Daarna Clearblue (is duurder, maar heel erg duidelijk!), dezelfde als Delikipje en nog 2 andere, maar dat zijn van die vage die je hier in de Botica kan kopen en geen merknaam op staat.

Zou dus gewoon voor een iets duurdere gaan, dan weet je zeker dat het antwoord goed is!

Veer veer veer veer veer veer veer veer veer voor iedereen! Kom dadelijk nog wel ff terug, eerst de rest nog ff lezen...

Heerlijk om zo op bed alles terug te lezen!

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    jeetje kippetjes wat een hoop gekakel vandaag haha!

Hier alles goed!

Hoe gaat het met jullie?

XXXX Wendy

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hoi wendy heb je berichtje gestuurd!
    ga nu even sporten ben er zo weer

doei doei

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hey Mupkuh, raar hoor dat je nog steeds bloedt. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Dikke knuffel!

En voor alle andere kippetjes; ik ben nu weg want OF onze provider heeft kuren OF de laptop is overbelast, maar het forum is bij mij zoooooooooo traaaaaaaaaaag...........

Kom morgenvroeg meteen weer kijken! Moet vanaf morgen wel weer aan het werk, dus zal minder overdag erbij zijn, maar geloof me, die schade haal ik 's avonds wel weer in!

Alvast slaap lekker en tok morgen lieve kippetjes!

Xx QueenieKippie!

17. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    So, eindelijk alles bijgelezen! En wauw alle kipoetjes op een stokje, wat een heftigheid allemaal!

Die beschermheer of begeleider, zou dat niet gewoon David kunnen zijn? Die komt vaak als beschermengel bij mensen...

@Mupkuh: jasses, wat ontzettend naar allemaal, hoop dat alles goed afloopt... Wanneer moet je weer naar de HA in het geval dat de bloeding niet stopt?

@Yoyo: wanneer kan je testen, want je hebt wel erg de symptomen die ik nu ook heb! Mijn borsten lijken met de dag meer op ballonnen en die weeige vlagen van misselijkheid...

@Juffie: heel veel suc7 met de volgende ronde! Goed dat je het zo positief opvat, weet hoe teleurgesteld je kan zijn... Zet m op en maar weer gauw aan de klus na je ongie!

@Linkippie: wauw! Zou gaaf zijn als je in januari keihard zwanger bent! Ben erg benieuwd!

@Mink; wat kan de pendel over jezelf zeggen? Heb je al gevraagd wanneer je zwanger wordt? Gaaf zeg, ik heb soms ook weleens voorspellende dromen, zo dus ook degene dat ik zwanger was! Misschien heb je het al eerder verteld op de site wat ie precies over jou kon zeggen, maar ben t ff vergeten;)

Mmmm, zo te zien qua tijd denk ik niet meer dat er nu kippetjes online zijn. spreek jullie later weer!

Klus klus, OKK

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey kippies, wat gaat dat gekakel hier maar door zeg ;)

Heb nog niet echt terug gelezen, ben erg moe en wilde jullie alleen even welterusten zeggen alvast want ik ga op stok!

Morgen op het werk heb ik weer alle tijd ;)

klus, klus, klus!

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Klapkipje; ja ik heb zelf ook gependelt en gevraagd of ik zwanger ben hahah ik dacht wat kan mij het schelen (vond het wel spannend hoor)
    ze vertelde mij dat ik wel zwanger ben, nou ik wacht wel af, want ik geloof er weinig van...
    ha ha ha ha alle testen wijzen negatief, maar ja geen bloed geeft moed toch?

Als mijn pendel gelijk heeft hahah dan geloof ik er van nu af aan heilig in....
    Ja was wel leuk voor linniekipje en ook wel toevallig inderdaad, nou maar hopen dat het uit komt.

Wie weet was het Davis, maar klonk echt als Dave, was een vreemde ervaring, maar ook wel weer bijzonder, met name de kippevel wat ik kreeg enzo...

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    lieve kipjes tot morgen en slaap lekker

Deel Deze Pagina