Goeiemorgen kippies, lekker doorgekletst gister! Alles goed hier? Ik heb gisteravond weer een testje gedaan, maar weer negatief.. erg vreemd.. misschien toch even een andere test gebruiken.. Even wat anders.. gister hebben m'n vriend en ik voor de gezelligheid 'geklust', normaal gesproken voel ik altijd dat ie tegen m'n baarmoeder aankomt, maar nu helemaal niet.. houdt dat in dat m'n baarmoeder hoog zit en zo ja, wat betekent dat dan? weet iemand dit? Wordt zo onzeker van dit alles
Hallo lieve kippetjes, Wat heerlijk, ik ben alweer bijgelezen! Ik had heel veel nieuwe pagina's verwacht, maar het viel mee vandaag! Maar Linniekip is er weer, dus ik ga weer even flink wat pagina's volkakelen! TOK! 8) @Mupkip: Pfff, dat is niet fijn zeg.. BAH! Ik hoop dat het geen miskraam is geweest.. En hopelijk snel wat duidelijkheid.. @OKK: Ik hoop ook dat mijn collega, Mink en de waarzegster gelijk hebben! Moet bijna wel! Ik heb je gemist trouwens! @Delikipje: Heb je het pendelverhaal gelezen? Spannend joh! @Mink: Ik kan niet pendelen, maar ben goed in voorgevoelens en ik denk ook dat jij zwanger bent! Ik kreeg van de waarzegster het getal 26 door, misschien moet je dan eens testen @Juffiekip: Gelukkig, je lichaam werkt nog! Dan kun je nu fris de nieuwe ronde in en ik denk dat het veel goeds beloofd! @Nikipje: Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt bij de HA! Misschien gaat het daarna sneller dan je verwacht! We blijven iig positief! @Queenie: Trage kip @Wendykip: Je hebt weer veel gekakel gemist, haha! TOK Ik weet dat ik nu wat mensen vergeet, want mijn hoofd is een groot vergiet op dit moment! Maar ik ga nog even teruglezen Trouwens, hier nog geen ongi! Balen, ik had eigenlijk aan Minkkip willen vragen of ze met pendelen kon vragen of ik nog wel ongi wordt voor die tijd.. Ik kan ook gewoon niet wachten he?! Haha!
goeiemorgen chickies... zo wat een hoop bij te lezen weer ontbillen, ontbuiken, pendelen haha zo te lezen was t weer erg gezellie..
@Heidyhappy: hey goedemorgen! Ja dat gekakel na mijn werktijd kan ik ook niet meer bijhouden hoor! Kippenhok hier hahaha... Ik heb het niet zo op dat gependel, wat ik ervan begrijp tenminste.... Maar ik hoop natuurlijk dat al het positieve voor alle kippies zo mag zijn!
Na het pendelen ben ik weer begonnen met het bedenken van een nieuwe conclusie! En volgens mij is die niet eens zo slecht bedacht Let op! Ik heb 18 november wat bruin verlies gehad, wat ik even reken als mijn eerste ongi! Dat zou betekenen dat mijn cyclus 24 dagen is. Als ik daarop verder reken, dan zou ik morgen weer ongi moeten worden en dat zou dus best wel kunnen Als ik daarna weer een cyclus van 24 dagen aanhou, dan zou ik 5 januari weer kunnen testen en ben ik ZWANGER! Whahahahaha! Goed he?! 8)
Jaaaa zou kunnen... Dus nu wil je eigenlijk dat we gaan veren dat je morgen ongie wordt? Ik denk nog altijd dat jij niet ongie wordt en gewoon zwanger bent aan het eind van het jaar... Maar goed, wie ben ik met mijn kippen-voor-gevoel?!
he hallo kippies, het valt mee hoeveel ik gemist heb Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van al dat pandelen, heb nog steeds een beetje kippevel. ergens vind ik het wel scary. mijn volgende NOD licht tussen 23 dec en 30 dec, deze maand ben ik zeker niet zwanger, tenzij rubber het begeeft, dus ik kan pas op zijn vroegst in februari testen :,o
Delikipje; Eigenlijk hoop ik natuurlijk dat jij gelijk hebt! Maar ik reken er gewoon niet meer zo op.. Weet niet waarom.. Maar ik hoop natuurlijk dat jouw conclusie klopt, dat zou SUPER zijn! Mijn haantje wordt trouwens een beetje gek van me! haha! Ik kwam gisteren zowat gillend naar huis, was helemaal in mijn nopjes! Haha!
Ja linnie kun je doen, ik ben zooooo benieuwd! Of gewoon om de 2 weken tenzij je ongesteld wordt testen?! Maar dat wordt misschien een beetje prijzig?!
om de boel nog beetje op te beuren.. vriendin van mij teste pas na 5 wk positief..! dus er is nog hoop..
voor mij zouden de kosten van de test niet zo het probleem zijn. Maar ik zou er niet tegen kunnen om elke 2 weken met de spanning van voor en na een test te handelen.
ja 5 weken is indd erg lang..en ze wist t zeker! ze was altijd precies op tijd ongi en ja hoor na 5 weken was ie eindelijk positief.. dus je ziet maar t kan altijd nog
Hey Kip11, voor mij zouden de kosten ook geen probleem zijn maar ik hoor hier op het forum vaak vrouwen zeggen dat ze zo duur zijn en dat ze daarom vaak wachten... Maar in het geval van Linniekip zou ik niet zo in spanning zitten denk ik, aangezien ze nog nooit een normale menstruatie heeft gehad, als je cyclus op gang is zou ik meer spanning hebben maar dat is mijn eigen gedachte dat is voor iedereen natuurlijk weer anders...