Hey kipjes, ja dat pendelen dat was wat hahaha, we zullen wel zien wat eruit komt. Ik hoop zo dat ik ook positief mag testen, want er is nog steeds geen bloed en het gekke is dat ik me gewoon anders voel en sterk het gevoel heb dat ik wel zwanger ben, misschien moet ik inderdaad de 26 ste testen, leuk kerstkado (of niet) hahahah
De kosten zijn het niet hoor! En de spanning valt ook wel mee! Maar de onzekerheid is gewoon niet leuk.. Ik wil toch wel weten of mijn lichaam het zelf nog kan, haha! Ik hoop gewoon dat er snel 'iets' gebeurd, wat dit ook mag zijn!
Hey Linda heb gelijk weer gependeld en gevraagd of je ongi gaat worden en de pendel zegt dat je nog een keer ongi gaat worden, nou we zullen wel zien...hahahaha
Onzekerheid is ook niks nee! Je zit te wachten maar je weet niet waarop en daarom zou ik juist wel regelmatig een test wagen!
ha ha ha ik doe mijn best, maar mijn testen niet hahaha, Heeft iemand al gechect of het nou klopt, met die blauwe lippen? hahaha
Wat is regelmatig? een keer per week..... Ik weet eigenlijk ook niet meer hoevaak ik nog moet testen, maar er komt gewoon niks. en op de test nog geen licht streepje te zien, alleen dikke horizontale hahaha
Delipikje; ik merk dat ik erg onrustig slaap en een opgeblazen gevoel. Daarnaast ligt het raar als ik op mijn zij lig. Wat ik helemaal gek vind is dat ik helemaal geen zin heb in klussen! Herken jij hier wat van toen jij zwanger werd?
Ohhhh, nee heb ik nog niet gedaan! Stom als ik thuis kom denk ik nooit zal eens ff mijn lippen bekijken... Maar ik zal ze straks eens opzoeken!
whahahahaha.... Ja ik herken alles! Ik heb afg. weekend voor de 2e keer geklust sinds mijn ei, had echt geen zin en het deed pijn?! Ik slaap ook erg onrustig word steeds wakker dat ik het gevoel heb alsof ik moet plassen, zo opgeblazen maar hoef niet echt naar de wc... En op mijn zij liggen ging in het begin helemaal niet lekker...... SPANNEND!
zie ik heb zoveel symtomen. Het klussen is op het moment waardeloos en het voelt inderdaad anders. Ik hoop toch dat het raak is, want ondanks de laatste negatieve test, voel ik me toch anders en vaker met vlagen beroerd, steken in mijn lies en over mijn tepels nog maar niet te beginnen. daarnaast slaap ik zo onrustig en...... etc..... oh zo spannend, wanneer zal ik weer testen?
Hahahaha Minkkip! Kan je ook meteen vragen of 18 november mijn eerste ongi was, dan kan ik wat makkelijker rekenen! Hihi! Sorry hoor, voor al die vragen Ik ga gewoon morgen nog even een testje doen, heb ik voorlopig weer wat zekerheid toch?!
Ik zou eigenlijk de 14e gaan testen, misschien was dat een teken en moet jij nu de 14e testen! Hihi, ik draaf een beetje door in voorgevoelens, vooruitziende blikken en tekenen! Linnie de Parakip 8) (zoals Char het Medium)
ha hahah ik heb geen testen meer hahaha moet ik eerst gaan kopen...... delikipje verlies je nog wel sosm wat slijm? lichte kleur, ik wel namelijk, maar het is erg weinig.