[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ik denk ga even online even kijken of er nog wat getypt is,vanmorge pagina 6...kom ik hier alweer pagina 14 ! ZIJN JULLIE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN! haha :D:D
    fijn he dat praten met elkaar, als je in je eige omgeving niet zoveel doet. hier kan je echt alles zeggen ook in details :p

ik ga het nu gewoon lekker rustig bekijken allemaal, want nu ik niks voel denk je er ook minder aan,vind ikzelf,best prettig,en ook wel het beste denk ik. :D
    en het zegt niks volgens jou? als je niks voelt? we zullen zien. heb alleen nog last in mn onderrug en mss nog heel lichtjes last in mn buik, maar dat kan ook mn darmen zijn !

2. Girl22

Girl22 Lid

27 nov 2007
    25
    0
    0
    student
    Alkmaar
    Ja fijne avond allemaal :)
    Ik heb toch een beetje last van m'n onderrug, maar misschien komt het door de hele dag computeren :-S hahaha
    tschuss

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Jullie hebben flink gekletst zeg! Zodra ik tijd heb ga ik ff terug lezen.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Nikitje!

Het is en blijft afwachten he! Maar dat je niks voelt wil niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn, dus gewoon genieten van de rust die je nu ervaart en misschien is het gewoon raak!

Zou er ook wel iets minder aan willen denken, ik kom net uit werk en waar zit mevr. al weer?! :D

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Delilah, haha wel grappig. Ik zat de eerste maanden ook alleen maar op het forum. Alsof je daar vruchtbaarder van word :)

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nog even afwachten... we duimen voor je hoor!

Hier nog niks veranderd, nog steeds zeurderige ongigevoel enzo. Ga eerst ff bijlezen, stelletje kletskoppen :) ;) !

Xx

7. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Haleluja!

Ja, ook ik schrok ff, van pagina 6 naar 14! Joep!

Welkom voor alle nieuwe mensen, het wordt steeds gezelliger.....

Ben inmiddels weer wakker, bij jullie is het inmiddels al laat op de avond, dus weet niet of iemand nog online is!

@ Nikitje: slik, ik heb hetzelfde, vanacht in het hospitaal steeds krampjes gehad en nu voel ik afentoe nog wat gerommel... Gewoon maar afwachten lieverd, misschien heb je gewoon de innesteling gevoeld!

@ Mupkuh: hihihi, nou ja, soms voel je je wel vruchtbaarder met al dat heerlijke vruchtbare geklets hier hahaha, wie weet helpt het stiekem toch een beetje?

@ Delilah: hahaha, je begint al op mij te lijken... Net wakker en gelijk weer hier naar toe! Zijn jou klachten er nog wel? Of inmiddels ook iets afgezakt?

@ Linda & Girl 22: het maakt niet uit als je nu een drankje meer of minder drinkt, in zo verre; als het vruchtje al is ingenesteld, heeft het de eerste 4 weken nog geen contact met de moeder (qua drank en medicijnen).. Als het nog moet innestelen kan dat een ander verhaal zijn. Als je het dus niet zeker weet zou ik in ieder geval niet meer dan 1 of 2 drinken en als je echt twijfelt gewoon helemaal niet drinken. En welkom!

Hoop dat iedereen een heel erg leuk kerstkadootje (sinterklaas!) ontvangt... Zit nu al te fantaseren over oud en nieuw (dan mag ik niet drinken omdat ik dan gewoon keihard zwanger ben) en dat ik mijn man gelukkig nieuwjaar wens en we elkaar diep in de ogen kijken en we weten dat we in 2008 dan pappa en mamma zullen zijn.... zucht.... Ik hoop dat die droom uitkomt!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    klaproosje: dat zou inderdaad een mooi begin van 2008 zijn!

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    aah klaproosje :D thanks ,
    ja weetje wat het is het is niet echt een ongi gevoel wat ik heb.meer darmkramp achtig iets maar dan overal soms , en soms met vlagen iets branderigs. echt heel vreemd ,zo moeilijk uit te leggen!
    maar dat branderige is dan iets in het midden van mijn buik iets lager dan mijn navel.

ik zou hele graag ergens op een plaatje willen zien waar alle organen nou zitten van een vrouw in haar buik, ik wil precies weten waar alles nu zit, ik kan het nergens vinden, ik google wat af en zit maar te gissen en te raden. soms denk ikd at het alleen mijn darmen zitten maar die zitten toch niet overal?

ey KLAPROOS ik kan ook fantaseren hoor hoe dat dan zou zijn mocht het nu raak zijn en wat ik dan wel niet allemaal ga doen en hoe het dan zou zijn :D leuke beelden komen er voorbij! :)
    voor jou hoop ik ook dat het goed zit we duimen !

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Klaproosje, bij mij heeft het tot nu toe niet geholpen :(

Maar ben alweer druk aan het aftellen tot mijn eikuh. Hopelijk is de ongi morgen dan echt eindelijk helemaal weg.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Klaproosje, bij mij heeft het tot nu toe niet geholpen :(

Maar ben alweer druk aan het aftellen tot mijn eikuh. Hopelijk is de ongi morgen dan echt eindelijk helemaal weg.

12. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Als je je hand op je buik legt onder je navel dan ongeveer ter hoogte van de onderkant van je hand bevindt zicht je baarmoeder.

Aan weerszijden van die hoogte (links en rechts) bevinden zich je eierstokken, als je een eisprong voelt, voel je dat op die plaats rechts of links.

Je darmen bevinden zich op de hoogte van je hele hand, en rondom. Je baarmoeder en eierstokken liggen dus lager dan je darmen. Het vervelende is echter dat je ook bandenpijn kan voelen en dat voelt dan weer net als een soort darmkramp. Ook als je je innesteling hebt kun je wat last hebben van krampjes (zo kun je ook last hebben van darmkramp of lichte diarree als je ongesteld moet worden).

Het is dus erg moeilijk om precies uit te maken waar je wat voelt, omdat alles toch redelijk dicht bijelkaar ligt... Door goed te luisteren en te voelen en op te letten wat er daarna gebeurd (of je wordt ongi of juist niet) kun je zelf je lichaam en al je pijntjes wat beter leren kennen...

En dan nog, omdat je zo graag wilt (net als ik) interpreteer je dat dan vaak anders, het is moeilijk om objectief te blijven! Maar als je echt goed luistert (bijvoorbeeld als je op bed ligt en nog niet slaapt, zon moment vlak voor het in slaap vallen) kun je wel veel dingen te weten komen.... Maar goed, het blijft toch moeilijk!

Hoop dat je hier iets mee kunt...

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja daar kan ik zeker wel wat mee, dank je! :) heb ook gelijk mijn hand er neer gelegt. en ik blijf die dingen voelen,meestal komt savonds terug.
    en ja daar waar je eierstokken daar had ik ik die drukkende pijn elke keer maar ook dagenlang na mijn eisprong ( wel 10 dagen tot nu )
    ook mijn darmen zijn het dus want boven mijn eierstokken voel ik ook krampjes ( link en rechts )
    hele tijd gevoel of ik scheetjes moet laten.

bedankt !

xxx

14. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    oja wat bedoel je met dat in slaap vallen? dat je iets kan merken?

ik ga nu een filmpje kijken alvast bedankt voor de reacties!
    en alvast weltruste !

15. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Die scheetjes en krampjes is gewoon een teken dat er iets gaande is, en dat kan zowel je ongi als een eventuele bevruchting of innesteling of groeien van het eitje zijn....
    Ik heb echt geen idee welke pijn bij wat hoort, wauw, ik wou dat ik dat wist!

Wat ik bedoelde met dat vlak voor je in slaap valt; omdat dan alles stil is en je niet wordt afgeleid door andere dingen, is het makkelijker om goed naar je pijn of kramp te luisteren (om zo maar te zeggen)...

De kramp of pijn die je voelt kan dan net iets anders voelen en komt je dan of heel bekend voor (eerste symptomen van ongesteldheid) of helemaal niet (omdat ze anders zijn doordat er iets anders aan de hand is of omdat je ongi dit keer net iets anders aanvoelt...)

Misschien dat je dan iets wijzer wordt... ik had het gisteravond, toen voelde het bijna net zo alsof er heel zachtjes een klem op mijn baarmoedermond werd gezet.... Maar niet zo pijnlijk, dus dan is dat mijn bm, denk ik dan...

Mmmm, als ik het zo terug lees hoop ik dat je er iets wijzer van wordt...

16. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Veel plezier, en jij ook vast welterusten! Ik heb nachtdienst straks, dus ben jullie tijd 'sochtends wel weer online op t werk....

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goedemorgen dames!

Niet te veel kleppen vandaag hoor! Moet alles nog wel weer terug kunnen lezen, hihi! ;)

Hier nog niks veranderd, nog steeds hetzelfde ongigevoel, zeurderig zeg maar. Ook voelen mijn benen als twee betonpalen zo zwaar... Vrijdag is mijn NOD... Wachten kan soms best lang duren....

Nou, ik ga naar mijn werk! Tot vanavond!
    Xx

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Bij mij zullen de klachten nu langzaam aan gaan beginnen. Maar heb er alleen geen zin in :( Maar is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen dames! De leek is back! :D

Bij mij nog niets te bekennen, hoewel ik denk dat ik binnenkort ongi ga worden.. Ik heb wat lichte krampen in mijn onderbuik, maargoed, dat heb ik al een tijdje nu en er komt maar niets..

Ik kreeg gisteren mijn testen, die ik had besteld via internet, binnen.. Ik ben dan in staat om meteen te gaan testen, maar heb het niet gedaan! Goed he?! *geeft zichzelf een schouderklopje*

Ik ga nu eerst eens lezen wat jullie allemaal getikt hebben, daar zal ik wel het een en ander van op kunnen steken!

X

20. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    hahahaa ja ik ken het.. ik heb van de week ook al 1 gedaan... dom he.. heb je ze ook via internet besteld? ik had ze van midstream romed...

Deel Deze Pagina