[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Alleen de eerste dagen na mijn NOD had ik het nog wel, maar inderdaad heeel weinig, ik schrok ook maar na een paar dagen had ik er geen last meer van.

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dat heb ik nog wel een beetje, nou ja.
    Ik heb net gegeten en blijf misselijk, wat dat betreft, duidelijker kan toch haast niet?
    Dan zou mijn lichaam me wel erg voor de gek houden.....

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey linda misschien weet je collega het wel hahahaha

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik bedoel of ik zwanger ben zeg maar. Dan valt het wel erg op he, dat je ermee bezig bent....

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Maar ben je nu overtijd dan en zo ja hoelang? Misschien heb je dat al vermed en heb ik het gemist?!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo kippies! Ik kom even stiekem binnenvallen... :oops: Zit nu op m'n werk met veel moeite mijn buik(je) te bedekken, maar volgens mij hebben veel collega's het al wel in de gaten maar durven ze niks te vragen...

Hoe is het verder met alle andere kippies? Ik kon gisteravond weer niet op het forum, was weer zo traag bij mij. Weet niet waar dat aan kan liggen, maar dan pas merk je hoe verslavend het is, hihi! ;)

Weet niet wanneer ik weer stiekem kom kijken, 't is namelijk nogal druk hier op m'n werk, dus ik denk dat ik vanavond pas weer kan komen...

Blijft lekker een verrassing, hihi! :)

Xx

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey quieneekipje gezellig dat je even stiekem komt kijken hihih

Ik ben nu vanuit mijn langste cyclus 3 dagen overtijd.
    Vanuit mijn kortste syclus 5 dagen. Ik heb gistermorgen een test gedaan en toen was er niks...

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik bedoel 6 dagen vanuit mijn laatste en kortste cyclus

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Queenkippie!

Ik heb ook soms dat ik niet op het forum kan komen, vind het zelf ook errrrug vervelend!

Hahahha, je buikje verbergen! Ben benieuwd hoelang je het vol kan houden!

Ik heb het aan 1 collegatje verteld en die zei meteen ik dacht laatst al wat is je buik dikker maar ze dacht dat het kwam omdat de ongie eraan zat te komen ofzo, hahaha.... Weet ik in ieder geval wel dat ook dat niet tussen mijn oren zit!

Kippie we zien je wel weer verschijnen! Werkse!
    Ik heb lekker pauze nu dus alle tijd om te kakelen!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou Minkie, spannend hoor, ga ff een test halen dan en testen :)

Hoop voor je dat je positief test snel!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi Kippies,

Jullie zullen het niet geloven, maar volgens mij voel ik mijn ongi aankomen! Of er is in elk geval iets flink aan het rommelen in mijn onderbuik.. Zal het dan gewoon zo zijn dat ik een regelmatige cyclus van 24 dagen heb?! Dat zou toch wat zjin! Dan zou ik straks al in ronde drie zitten :confused:

Hmmmm.. RAAR! :rolleyes:

Aan de andere kant, hoe vaak heb ik al niet het gevoel gehad dat mijn ongi eraan zat te komen (wist het elke keer zogenaamd voor 99% zeker)..

12. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    he mink
    als je gisteren morgen getest hebt zou ik ook nog even wachten. HCG verdubbeld geloof ik wel per dag. maar als het gisteren nog niet genoeg was voor een streep dan kan het zijn dat dit vandaag ook nog net niet genoeg is. misschien donderdag?

13. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    pff lastig als je niet weet waar je aan toe bent he..:(

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mink; vraag voor de grap eens met de pendel of je vrijdag moet testen? Ik denk van wel namelijk :)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Linniekip!

Ik neem jou niet meer serieus hoor! hahaha.. Jij voelt iederee keer je ongie en hij komt niet dus ik blijf gewoon geloven dat ie niet komt!

Mocht ie toch echt komen hoop ik dat het voor het eerst een hele duidelijke is zodat je weet vanaf wanneer je nu kunt gaan rekenen!

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hahahaha! Ja, ik word ook een beetje gek van mezelf! Whoehahaha! Zo onduidelijk! 1 ding is zeker, er is iets flink aan het rommelen daar beneden! En bij elk krampje/pijntje, moet Linnie altijd een conclusie bedenken, dat weet je nu toch onderhand wel he?! ;) :)

Sorry dat ik zo lastig ben :oops:

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het rare is, dat die krampen naar mijn benen doortrekken! Mijn benen tintelen helemaal :(

18. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    je bent helemaal niet lastig, je zit alleen in een vervelend pakket... het wachtbankje. en ja als je wacht dan voel je elk pijntje en pik je elk gerommel van je lichaam op.

been there, felt the same way

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Je bent zeker niet lastig! Heb je toch verteld dat je alles aan ons moest vertellen wat je voelde, dacht of meemaakte!

En ik lig altijd helemaal slap om jou conclusies dus het is nog leuk ook!

Maar uhhh... Dat gevoel had ik ook, zei ik toch tegen jou, voel van alles in mijn onderbuik en het trekt door naar mijn benen?!

Moet ik weer mijn buurkip van d'r stok af meppen om met haar veren te gaan veren! *zucht* gaat ie dan!

Tookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..... --> veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer, veer!

20. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    ook herkenbaar hoor..
    ik voel momenteel ook van alles,,maar ga maar nergens van uit :D:D

Deel Deze Pagina