*slaakt een diepe zucht* Daar zit ik dan, het altijd positieve kippetje is even helemaal down.. Mijn kop barst uit elkaar en ik moet nog zoveel doen.. Ik zou eigenlijk vakantie hebben over anderhalve week, maar er is geen vervanger voor me.. Ik merk nu dat ik er echt aan toe ben GETSIE! *ramt haar kop op het toetsenbord* AUW
En zal ik jullie nog eens iets stouts vertellen? Heb vanmorgen nog weer een test gedaan... ... ik had hem nog in de kast liggen, dus kon het niet laten. Deze was eindelijk wel superduidelijk! Ik kreeg al op m'n kop van m'n haantje. "Hoeveel testen heb je wel niet nodig?" Hihi! Xx
Hey tokkende mensjes uhhh ik bedoel kippetjes. bedankt voor jullie reacties zal ff snel updat geven Gelukkig word het bloeden al minder, denk dat ik donderdag naar de HA ga voor een onderzoek. Dus houd jullie op de hoogte.
Lieve schat je kunt niet altijd positief zijn, is helemaal niet erg! Maar ben je down vanwege je werk of vanwege het hele zwangerschapsgedoe? Kan me voorstellen dat je toe bent aan vakantie meid, laatste loodjes van het jaar vallen altijd zwaar he! Kop op! Hopelijk krijg je snel goed nieuws! Wat dat betreft; kun je vast wennen want dan zul je ook erg moe zijn
@Dr. Linniekip; vervelend zeg dat er geen vervanger voor je is... :sad: Maar we helpen je er wel doorheen hoor! Tok! @Mupkip; knuffel voor jou! Xx
@ QueenieKippie: JIJ BENT ECHT GEK! Hahhaha.. geloof je het nu dan eindelijk? @ Mupkip: ik hoop dat je snel wat meer weet!
@Delikip; ja, ik geloof het nu wel eindelijk... denk ik... nee hoor geintje! Ach, ik geloofde het eerder ook wel, maar omdat ik zulke vage en onduidelijke testen had wou ik een echt duidelijke. Zal vanavond wel ff de foto hier plaatsen. Xx
Mupkip ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Pffff ben bezig met de Kerstversieringen maar het 0 , 0 zin.......ben op de helft denk dat ik de rest zaterdag maar doe......ben moe wil slapen......!
Queenie: je bent niet wijs! Je had al duidelijke testen! Maar goed, je had er nog 1 liggen, als ik die had zou ik het misschien ook wel doen
Thanks lieve kipjes! @Delikipje; Ik ben gewoon vermoeid door beide denk ik.. Ik heb heel veel werk te doen en ondertussen maalt er maar in mijn hoofd wat er allemaal in mijn lichaam speelt.. Ik weet dat vrouwen altijd twee dingen tegelijk kunnen, maar deze week even niet! @Queenie; haha, ik zou het ook doen hoor als ik er nog 1 had liggen! Ik heb er nog 3 thuis liggen, dus ik moet me altijd inhouden!
Ik kan het me ook goed voorstellen hoor LinnieKippie! Als ik een goede kip zou zijn zou ik je moeten adviseren om misschien iets minder op het forum bezig te gaan zodat je er wat minder mee bezig bent in je kippenkoppie en wat meer aan je werk kan zijn.... Maar ik ben een slechte kip die voor haar eigen belang gaat en vind dat je dat niet moet doen omdat het anders een stukkie minder gezellig zou worden hier
Je hebt helemaal gelijk! Ik ga jullie ietsje minder spreken, want ik moet nu flink aan het werk! Maar ik heb trouwens gisteren en vandaag al heel veel gedaan, dus even mijn gedachten kunnen verzetten! En nu ga ik weer even iets doen! x
Ik neem ff een voorbeeld aan Linniekip, moet ook maar weer eens aan het werk. Zit momenteel in mijn eentje, terwijl mij andere 6 collega's even een andere afdeling moeten ondersteunen.... Tok vanavond lieve kippies!
Had net heel licht helder roze bloed bij het afvegen (verder niet in m'n ondergoed) Heb voor de zekerheid maar wel een inlegkruisje ingedaan.. wel gek want voel verder helemaal niet dat de menstruatie eraan komt @Linnikip: Werkse (niet te hard werken he ) @Queenkip: hahaha, gekkie! kan me er wel iets bij voorstellen hoor, zou hetzelfde gedaan hebben
ik had er over nagedacht en aangezien mn mammie ook verstand had van pendelen en runestenen etc gidsen/begeleiders vertelde ze me het volgende: dave staat voor geliefde of vriend. dat heb ik opgezocht. als je hier bent wil ik voor je pendelen. xxx mamsie dus ik ga zondag voor kerst naar haar toe wil meer weten. had namelijk het 1 en ander gevraagt aan haar en uitgelegt dat er gependelt was voor me. ik ga even alles bijlezen
*stiekemalarm! ...was ze even weer...* Ben toch blij dat bijna iedereen hetzelfde ook gedaan zou hebben, hihi! Xx
als je 3 dagen overtijd ben volgens banner, kan t een goed teken zijn!? bv innesteling... of heb ik het verkeerd ladies
Bloedingen tot zoveel weken in je zwangerschap noemen ze allemaal innestelingsbloedingen maar na mijn NOD zou ik er niet vrolijk van worden het kan natuurlijk best positief zijn maar je wilt geen bloed zien dan toch?! Tenminste ik niet... Ik ga in ieder geval veren voor je Day