het lijkt hier of ik meer vet aan de zijkant heb gekregen puilt klein beetje uit over mn broek YEEEH ik eet wel iets meer...
mink pendel is of ik dikker ben geworden hahahaha omg aan de ene kant denk ik echt waarom HEB IK dat nou weer en GEEN normaal antwoord op mijn vraag. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Klinkt heel ver weg ja....ben dit jaar augustus getrouwd...leek toen ook heel ver weg maar was zo hier....
Goeiemiddag alle kippies op een stok! zooooooooo jullie hebben heel wat afgekletst, gezellie. Ga zo alles terug lezen. Vanmorgen was mijn temp 0.1 graag gedaald. Wat zal dat nu weer te betekenen hebben En gisteren had ik zo nu en dan een bloed neus? nou ja zeg, ben sowieso wat verkouden dus elke keer snuitte ik bloed (ja sorry dat ik het zo moet vertellen) . 5-6 dagen geleden heb ik mijn ei gehad als ik uitga van mijn temperatuur lijst. Liefs Bloempje.
Haha ja zeker als je ouder wordt haha Ach komt allemaal goed! Ik heb geen zin meer en moet nog stofzuigen.....en dan komt mijn haantje vandaag ook nog eens laat thuis....kan mopperen om niets tegenwoordig....echt nie mooi! Pfff was 't maar zaterdag.....dan ga ik testen!
Nikitje : hier nog één die nergens zin in heeft. yoyo : ik duim voor je dat je zaterdag positief gaat testen, spannendddd! delilah : uhmm ik ga nergens van uit, maar vind het wel raar zomaar bloed uit mijn neus hihihi. Het is gelukkig over.