Ja wel moeilijk hoor om te wachten tot zaterdag maar ja morgen is mijn NOD maar heb er voor mezelf maar twee dagen bijgeplakt bij mijn banner....ik dacht dat ik dan minder zou gaan zitten wachten maar helaas dat maakt niks uit...haha was te proberen toch?
Bloedneus = symtoon! Vraag maar aan Delikipje Oh ja, ik was er weer even! Elke keer als ik wat gedaan heb, beloon ik mezelf door even snel op het forum te tokken
Delilahkipje : en zo is het hahahaha nikitje : doe je aan temperaturen of wacht je er gewoon op? Voel je iets van een aankomend ei? Yoyo : oeeeeeehh! morgen je NOD. Ik vind het knap dat je tot zaterdag gaat wachten. Maar is eigenlijk wel beter, hcg stijgt met de dag!
Ja toch bloempje? Haha doe t ook omdat mijn haantje zaterdag pas weer vrij is. En zijn tijden om op te staan zijn niet echt mijn tijden.....hij staat om twee uur 's nachts op.....dan snurk ik nog ff verder.....
@NikiKip; klinkt idd nog erg ver weg, maar voor je het weet is het zover hoor! Heb trouwens net een gesprongen ader in mijn oog gehad, blergh! M'n oog was net helemaal rood doorlopen. Nou, ben weer weg hoor! Tok vanavond! *diepe, diepe zucht.... bijna vijf uur...* Xx
Kan wel testen maar dan ben ik alleen en dat vind ik niet leuk.....ook als ie negatief is wil ik t samen doen.... maar t is heel moeilijk hoor...miss dat ik vannacht wel gewoon ff mee opsta.....kan natuurlijk ook....