ooh okey maar ik bedoelde jou pc niet hoor maar zwangerschapspagina zelf met heeeeeeeeeeeel veel topics en die maar open blijven staan en tot pagina 300 gaat. als ze deze site verschonen en veel weg doen loopt ie stuk zuiverder denk ik
Dat zou ook kunnen ja dat het daaraan ligt.. vooralsnog issie hier enorm traag.... Ga zo lekker op stok! Tot morgen lieve kippies! Xx
nou , kom ik net van een voelster en ze zei ik denk dat je zwanger bent op dit moment. Ik Ze zei er komt zeker volgend jaar een kleintje in jullie gezin bij. We zullen zien. Ik lek hier nog steeds
Jippie! Ik ben de eerste kip die van haar stok is gevallen! *auw* Goeiemorgen allemaal!Moet straks weer aan het werk, dus ik denk dat ik nog wel ff weer tussendoor kom spieken ..... @Zico; Nou, wie weet! We blijven voor je veren hoor!
Ik de tweede kip die van haar stok gevallen is! Joepie! Ik heb gisteren al getest.. Negatief! Maar ook nog geen ongi te bekennen.. Pffffff.. Ik ga me er niet meer druk om maken en vandaag mijn hoofd alleen op het werk richten! Ik kom af en toe even bij jullie spieken! Nu eerst koffie!
@Zico; ik heb al iemand gesproken met 75 dagen, dus ik heb wellicht nog een aantal dagen tegoed Maargoed kippetjes, hierbij mijn laatste conclusie! Als ik 18 nov mijn eerste ongi 'zou' hebben gehad en vervolgens weer uitga van een normale cyclus van 28 dagen, dan zou ik pas vanaf 16 december kunnen testen. Op 7 december zou de innesteldag zijn. Zit ik net even terug te lezen op het forum (super Kippen spionnen brigade), heb ik op vrijdag 7 december wat bruin baileys slijm verloren Ik heb gewoon nog steeds hoop! Hahahahahahaha!
En vanaf dit weekend heb ik allerlei klachten, het kan dus nog steeds! Ghehehehe! Wat moet ik weer op mezelf lachen vandaag!
Hahahaha Linnie! Je bent niet de enige die moet lachen hoor Goedemorgen trouwens allemaal, ik deze kip is gigantisch van d'r stok gekuukelt
Goedemorgen lief Delikipje Ik heb gisteren helemaal in een deuk gelegen! Mijn haantje gaat altijd even naar bed voordat we gaan eten. Komt ie naar de keuken toe gelopen; 'Jij bent ook een slechte mama! Ik lig al 5 minuten te huilen en je komt me niet eens uit bed halen!' Hahahaha!
Ik heb precies hetzelfde.. nu helemaal niets meer, terwijl ik vannacht echt het gevoel had dat ik ongi zou worden.. Ben nu wel ontzettend misselijk :S Goedemorgen trouwens
Hahahahahaaaa... Die is inderdaad errug goed, whahaha... Zie het helemaal voor me! Wat zei je, je moet ze ook niet zo verwennen ze mogen best ff huilen! Had een actie van mijn haan kunnen zijn die heeft ook altijd van dat soort grappige dingen.....
@ Sousa, goedemorgen en natuurlijk mag je hier meekletsen, we bombaderen je wel meteen tot Souskip! Wachten is niet leuk he meid! @daykippie, dat is wel vreemd maar ja, geen bloed geeft moed toch! We houden het lekker spannend hier!
@Delikipje: Ik zei precies hetzelfde; 'Ik ga je niet verwennen!' Haha! @Sousa; Kom er maar bij hoor! @Day; Pfff, lastig zeg.. Heb je al getest dan?