[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Heb tot nu toe 2 testen gedaan, zondag en maandag, maar beide negatief, durf nu niet zo goed meer, het is elke keer zo vervelend om niets te zien..
    Hoe gaat het nu met jou?

@Souskip: Gezellig hoor! :D
    Heb je wel symptomen? of ben je aan het ontpillen?

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Dreamy; erg he?! Ik wil ook zo graag wat zien, maar hij was gisteren weer witter dan wit :( Ik heb nu van die Matcare dipsticks en begin dan opeens te twijfelen of ze wel goed werken, hahahaha! :) :)

Ik neem gewoon weer plaats op dat wachtbankje! Het is niet anders!

3. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    goedemorgen chickies... :D

allemaal weer heerlijk vroeg uit de veren. ;)

lekker dagje vrij vandaag, dus ik gaat ff lekker bijtanken denk ik..ben zoo moe..... :eek:
    snap er geen hout van..
    maargoed geduld is een mooi woord.. :(

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik heb ook matcare maar dan de gewone testen, m'n vriend zei al voor de grap om een dure te kopen CB ofzo die dan misschien wel posi test..
    Ik betwijfel het, zo slecht is matcare toch niet? :S

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik krijg altijd netjes een controle streep, dus ik neem aan dat ze goed werken! Het zal toch wel! Ik vind ze wel erg klein, dat is wel weer onhandig.. Mijn kat gaat er steeds mee aan de haal :) Haha!

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Die controlestreep krijg ik inderdaad ook altijd wel, heb wel gelezen (hier op de site geloof ik) dat bijna iedereen laat positief test met Matcare, waarschijnlijk zijn ze toch niet zo gevoelig als dat ze zeggen..

Maar ik neem voorlopig wel even plaats op het wachtbankje naast je ;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja je moet er toch wel vanuit gaan dat die dingen werken?!

Maar Day; ben je nu 4 dagen overtijd uitgaande van je langste cyclus? Weet niet of die vraag al 'ns is gesteld?!

8. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    hey delikippie.. :D
    ff vraagje
    had jij ook ene dag meer klachten als de andere?

ik begin nu toch weer te twijfelen.. :(

9. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    goede morgen, mag ik vragen wat voor soort klachten jullie hebben na je innestelling? Moe, heel erg warm, last van je buik en misselijk misschien?

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Whahahaha, dit doet me er weer even aan herinneren dat ik op een forum zit te kakelen, terwijl ik niet eens weet of ik OOIT weleens een eisprong gehad heb! Mhoehahahahahaha! :)

11. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    hahaha volgens mij weten veel mensen dat niet zeker

12. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    whahah linniekippie.. :D
    komt echt wel goei met jou haha..

is alleen zo lastig dat jij niet weet waar je aan toe bent.. :(
    ik ben al 2,5 jr van de pil af dus ja daar kan t nie aan liggen..

@ vogeltje..
    ik heb dezelfde dingen alleen niet misselijk..wel beetje weeig gevoel af en toe, maar ik weet ook dat je lichaam je erg voor de gek kan houden.
    dus ik ga nergens van uit. :D

voel me alleen zo anders dan anders..kan niet goed uitleggen :( :oops:

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey HeidyVrolijkKippie;

Ik had een aantal dagen na mijn eisprong echt dagelijks last van mijn onderbuik/benen/(.)(.) dat ik ook echt voelde dat het anders was als anders... En de laatste dagen voor mijn NOD werd het ineens veel minder dat ik soms dacht hey ik voel niks meer in mijn buik tot 2 dagen voor mijn NOD, toen kreeg ik zo'n zware buikpijn dat ik het gevoel had dat er wat uit mijn buik brandde en toen wist ik het weer ineens zeker, dit was overigens 's avonds als ik tot rust kwam...

Dus ja, ik had ook wel een paar dagen dat het minder was en elke keer als ik mezelf ervan probeerde te overtuigen dat ik het mezelf voor de gek hield kreeg ik weer meer last, hahaha....

Ik veer voor je hoor !

14. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    mijn vriend klaagt al dat ik te warm ben dan kan hij niet goed slapen, en dat terwijl ik altijd maar 3 dagen per maand erg warm ben ik ga er dan vanuit dat ik dan vruchtbaar ben

15. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    whaha.delikippie..

ja ik heb gister en eergister giga buikpijn gehad..en heel raar gevoel..mn boobs deden ook behoorlijk zeer..heel raar en vanmorgen sta ik op en voel ik bijna niets meer..
    zo vreemd..maargoed ik heb nog paar dagen.. :)

ik ga er maar niet meer op letten denk ik..haha..makkelijk gezegd he ;)

16. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    dat zeg ik ook al de hele tijd tegen mezelf ik ga er iet meer op letten het is toch niets, maar dan denk je er weer aan

17. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey Delikip ;)
    Dit is inderdaad uitgaande van m'n langste cyclus, zit nu op dag 39..
    Het kan natuurlijk ook nog steeds het ontpillen.. :(

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey vogeltje...
    Ik had steken in mijn liezen, krampjes en een opgeblazen gevoel en een soort ongie pijn in mijn onderbuik beetje branderig gevoel en dat trok door naar mijn bovenbenen verder had ik wel van die vlagen misselijkheid maar niet zo heel erg en ik kreeg 2x een bloedneus wat ik nooit had eigenlijk en zere (.)(.)

Ik voelde dus wel van alles :(:

19. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    we wachten het wel af, alleen duurt wachten altijd zolang. Nu lees ik dat ze ook testen hebben die al 6 dagen voor de NOD positief kunnen testen

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Day, nou meid dan hoop ik dat je niet weer een langere cyclus in bent gegaan nu, hopelijk test je over een paar dagen gewoon positief, dat ontpillen is wel echt een gedoe zeg!

@ Vogeltje, wat je voelt voel je dus er niet aan denken lukt denk ik niet ik probeerde er in ieder geval geen hoop uit te halen maar ontkennen wat ik voelde heb ik nooit gedaan en heb wel alles precies geprobeerd te onthouden wat ik voelde en wanneer omdat ik zeker wist dat ik het me niet inbeeldde ik bedacht me mijn lichaam kan me voor de gek houden maar wat ik voel voel ik wel daadwerkelijk! Hoop dat het voor jou ook een goed teken is!

@Heidy ik hoop het voor jou ook! Die pijn die ik had had ik in ieder geval nooit eerder gehad en wist ineens zeker dat er "iets" zat ik had alleen het gevoel dat het zo door mijn huid naar buiten zou branden zo'n ***gevoel wat het ...

Deel Deze Pagina