@dagmar; Erg he?! Ik kan de verleiding zo slecht weerstaan joh! Maargoed, het kan een teleurstelling zijn als je negatief test, maar ook veel onzekerheid wegnemen! Positief blijven denken toch?! Ik zit pas in ronde nr. 1, dus ik verwacht dat dit alles te maken heeft met ontpillen. Dus let maar niet op mijn banner, want het kan best zijn dat ik een hele lange cyclus heb.. Ik zit nu op dag 34! :S Ik heb vorige week zondag, dus nu alweer zo'n anderhalve week geleden wat bruin slijm verloren en dacht dat ik toen ongi moest worden, maar nog steeds helemaal niets te bekennen.. die dinsdag daarna ook weer een klein spoortje bruin verloren en vervolgens weer helemaal niets.. Ik loop al bijna twee weken met een inlegkruisje in, you never know! Dat is dus eigenlijk het enige vreemde wat ik heb, naast de lichte ongikrampjes (nu ook al bijna twee weken). Ik snap mijn lichaam nog niet helemaal, vandaar mijn bijnaam 'leek'! hahaha! Jij gaat voor je tweede zie ik! Leuk! Spannend! Hoe ging het bij jouw eerste zwangerschap?
Goedemorgen lieve meiden hier allemaal! Pohhh, wat was dat afzien voor mij zeg, gisteravond helemaal niet hier op het forum geweest hahhaa.... behalve toen ik net uit werk kwam dan En kom ik vanmorgen op mijn werk zit er een collega'tje even op mijn plaats... Ze is nu weg dus dacht ga meteen ff bijlezen hier Er word wel wat afgekletst zeg, gezellig hoor... Vind het wel fijn dat we zo'n leuk clubje hebben overal zitten zoooooveel vrouwen dat het niet overzichtelijk is, dus ben reuze blij met jullie! Bij mij zijn de klachten er nog?! Maar de hoop zakt wel steeds verder weg, misschien maar beter ook... Heb nog geen testen in huis anders zou ik geloof ik ook gaan testen wat ik hier ook al van dames gelezen heb, hahaha... Duurt ook allemaal veel te lang toch?! xxx
Weten of denken jullie dat je voor je NOD dezelfde afscheiding kan hebben als altijd en gewoon zwanger kunt zijn ? Of zou dit moeten veranderen? Of weten we het gewoon niet
mogguh ! ff wakker worden hooor :bakkiekoffie-smilie: klaproosje het is mij veel duidelijker nu! thank joe spannend he al die symptonen, ik hoop dat het voor jou ook raak is en eventueel zgs verschijnselen zijn ! @queenbee, hoii! vrijdag is het bijna! nog even meid! go queen go queen nou verder, is het nog hetzelfde, net naar toilet geweest en afscheiding is gelig(als opgedroogt is )sorry voor details.verder wel vloeierig. anyway, mn darmen zijn nog het zelfde, onderug nog steeds pijn, en als ik me staand strek met een holle rug naar achter,dan voel ik dat dus ook in mijn heupen en daar ergens in mn buik of dat strak getrokken word . ook zitten mijn schouderbladen/nek en derest vast,alsof ik vet op de kou heb gelegen.maar dat heb ik ook nu 2 dagen. mischien heb ik wel een griep te pakke! vandaag zit ik op dag 28 . het kan zij n dat vandaag mn nod is, zo stom dat ik het door die drukte en verhuziing niet heb bij gehouden de laatste maanden. en anders 6 december.volgende week donderdag ( 35 dagen,als mn banner ) ff mn koffie opdrinken
Daar heb ik op deze site al een hele hoop vragen over gezien... Volgens mij verschilt dat per persoon, de een heeft het wel, en dan maar een paar dagen of een dag, en de ander totaal niet... Heb je afscheiding dan? Of heb je een beetje vleesnat afscheiding gehad? Want dat zou dan je innesteling kunnen zijn...
ja geen idee, ik geloof dat de 1 veel afscheiding heeft en de ander kan kurkdroog zijn en of dat er geen verschil in zit. het kan wel veranderen als ik het goed heb.
Hey Klappie Nou normaal heb ik voor mijn NOD altijd een beetje gelige afscheiding (sorry voor de details) en dan heb ik nu, dus dan wil je natuurlijk meteen weten of dat wil zeggen dat je ongie gewoon komt of dat het helemaal niks wil zeggen.... Slaat nergens op natuurlijk?! Maar mijn NOD is volg. week woensdag. @ Nikitje: ik dus ook gelige!
ik let nooit op afscheiding,dus ik weet nie wat ik meestal voor nod heb. alleen naar de toilet zie je het soms en dan denk je mmkay. wat waren jullie afscheiding na jullie eisprong? mijne was tot nu. in het begin dun wit... toen een keer karamel? heel veel! voelde t er uitlopen. en toen wit/doorzichtig wat plakkerig en toen wit/doorzichtig/gelig.
heb wel vermoeden wat het is. gewoon dat het nattig aanvoelt je vlees haha en doorzichtig.zonder enige afscheiding?
Hey Nikitje, ik weet het ook niet precies allemaal hoor, eerder dacht ik altijd als ik het zag: Iewwww, is dit normaal maar iedereen praat er hier over dus daar ben ik wel overheen nu, hahahaha... Maar ik weet dat ik er een bep. tijd last van heb en dan is het doorzichtig/wittig en sorry; drellerig en dat was met mijn ei dus nu heb ik het gelig en dat is voor mijn NOD... Dus ga ik er vanuit dat het altijd zo in die periodes is geweest, let er alleen nu voor het eerst op. Pffff... Wat een gedoe!
Dames, ik kan jullie nu al niet meer bijhouden! Ik vind het echt gezellig dat we hier echt een clubje beginnen te vormen! Super gezellig! Maar voor mijn werk iets minder, hahaha! Ik zit nu ook lekker aan de koffie, Nikita! Heerlijk he?! Ik heb het even opgegeven, ik weet echt niet meer wat ik voel! Alles tintelt van beneden..
De nada! (oftwel, graag gedaan) Ik heb precies datzelfde gevoel, als ik me uitrek e.d. ! Zouden dat de banden kunnen zijn? Heb trouwens gisteravond nog het een en ander opgezocht over de hardheid van je baarmoedermond, dus dat heb ik gister gelijk getest (best apart, zo'n zelf onderzoek). Mijn bmm is hard (zo hard als het puntje van je neus) en het schijnt dat je rond je NOD kunt voelen dat de opening groter wordt, dan wordt je ongi. Zo niet, dan is de kans dus groot dat je wel zwanger bent... Het vervelende is echter dat je dit pas kunt testen rond je NOD, dus net als een zwangerschapstest... Hebben we nu dus nog ff helemaal noppes aan! Nou ja, toch maar in de gaten houden voor de zekerheid...
ja zeker ! wel senseo hoor ! Mmm tinteling heb ik nog niet gehad, ben benieuwd lindaS afwachten is het enige wat we kennen doen helaas. daarom dit clubje ook ( al hoewel ik niet wist dat mn topic zo groot ging worden ) vind het ook leuk!
@klaproosje; Maar ik ben dus zo benieuwd hoe het dan voelt als je bmm open is? Ik voel nu alleen een knikker zitten.. Klinkt een beetje raar he?! Hij is wel zacht, dus vandaar ook mijn hoop op de vruchtbare dagen, want ik heb geen zin om ongi te worden! Haha, wie wel!
Heb precies hetzelfde, bij mij liep het er ook uit! Voor iedereen: Vleesnat betekent vleesnat qua kleur, dus hetzelfde als je kipfilet uit de verpakking haalt en de roze vloeistof die achter blijft... Bij innesteling kan het eitje nl een vaatje raken waardoor je een heel klein beetje bloed, en rood en wit maakt....roze..
Als je baarmoeder zacht is (dan voelt het aan als je lippen of je oorlelletje) dan zit je idd rond je vruchtbare dagen... Dan kun je als het goed is ook voelen dat de opening groter wordt... Ik zelf heb nog geen idee hoe dat voelt, ben gister pas begonnen met voelen (ahum)... Dus weet niet precies hoe het is als de opening groter is... Normaal gesproken (dus als je niet ongi bent en niet vruchtbaar) is de opening zo groot als ongeveer de diameter van een rietje....