ben er weer heb even doelloos in de AH gelopen wist niet meer wat ik moest halen. Ze kunnen HCG meten vanaf >5 mlU/ml dat is dus redelijk rap ongeveer 7 dagen na beruchting kun je dit al in je lichaam hebben Ze kunnen het bijna 5 dagen eerder zien als in het urine soms zelfs nog eerder
Dan is het dus mogelijk dat ze het erin kunnen zien. Maar ik denk niet dat het zo is hoor, we zullen wel zien, de clomid ligt al klaar voor de neiuwe ronde ermee te beginnen.
Hey meiden, Ik heb niet alles bij gelezen want is zo veel Maar het bloeden is hier gestopt, gelukkig maar. Dus ga morgen naar de dokter voor een inwendig onderzoek.
Hey Mupkippie, wat een gedoe zeg! Hoop voor je dat het mag meevallen morgen... Hoe voel je je verder?
Ja dat kan goed zijn als je ook steeds bloed verliest dan is er ergens iets overstuur lijkt me?! Hoop dat het snel weer op orde is!
Zoo jullie gaan snel Dank jullie wel voor de welkom! Ik moet hier nog aan wennen hehe. Neey geen ontpillen meer. Ben als 10 maanden van de pil af. Verder op de wachtbankje. En nog geen concrete symptonen (veel te vroeg voor )
he bah, als ik zo de laatste dagen chatten door lees is er opeens wel heel veel narigheid bij verschillende kippies. Negative testen, rare bloedingen, ziekenhuisbezoekjes. Ik vind het tijd voor wat positive spirit. Bij deze mijn kerst wens, dat de kerstdagen en aanloop er naar toe voor een heleboel nieuwe lichtpuntjes mogen zorgen. fonkel fonkel fonkel, En bij deze mijn nieuwjaars wens. Dat 2008 een zeer vruchtbaar en productief jaar mag worden voor deze kippies met gezonde kuikentjes 8)
Ja het is hier echt een kippenhok hoor maar wel een erg vuchtbaar hok volgens mij dus als je ergens gaat wachten is hier de goede plek!
Hey Kip11, het klinkt inderdaad een beetje vervelend allemaal maar ja, ook die dingen horen erbij he! Ik hoop het ook voor iedereen *op naar een positief en vruchtbaar 2008* Maar ff ook voor de positiviteit: vorige maand kwamen we hier als kipjes bij elkaar om te tokken en daarvan waren er wel 3 zwanger eind vd maand en bij een paar is er nog onduidelijkheid maar wel hoop!
hoooooooooooi kipjes! wou bijna "GOEIEMOGGEL" zeggen hihi, maar het is al middag. Nou ik kan er weer een klacht bij doen, lag gisteren op mijn zij op de bank en mijn (.)(.) voelen heel beurs aan sinds 2 dagen, en ik wrijven daarover want het doet zo zeer en voel ik allemaal bobbeltjes aan de zijkanten , zijn dat nou klieren? Iemand hier bekend mee? Het word steeds drukker op de topic , gezellig al die kipjes. He weet iemand de link waar je symptomen kan terug lezen 'voor nod'? kan het nergens vinden. Liefs Bloemkip.
Ja precies, die positieve spirit moet natuurlijk wel voortgezet worden, ben dus ook blij dat de blije en zwangere kippies dit topic niet verlaten hebben, want jullie doen het goed voor de broodnodige hoop. dikke pluim, voor ons fijne (zwangere) gezelschap en iedereen die mee kletst in dit forum. want elkaar kunnen steunen is echt top!
Hey Bloempie gezellie he! Kunnen goed klieren zijn ja, die zitten er genoeg http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=15925 Hier kun je alle symptomen vinden van iedereen van voor NOD en na weet niet of je deze bedoelde?!
Delilahkippie die bedoelde ik. Dank je! Ga gelijk eens lezen. -x- Ja weet dat er genoeg klieren zitten maar bij mij zijn ze zo groot en pijnlijk aan de zijkanten, onderkant eigenlijk over mijn hele (.)(.) gewoon eng die bobbels. Dacht gelijk aan enge dingen toen ik het gisteren voelde. Heb jij daar nu ook last van? Van die kliertjes? Zeker gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd. !
Ik zit er eigenlijk niet veel aan, whahahaaa... Als ik daar ga voelen voel ik altijd van allerlei bultjes/kliertjes maar het is mij niet opgevallen dat er wat zit wat er anders niet zit, behalve dat ze wat voller en steviger zijn------> volgens mijn haan!